quote:
Ah okee, nou smakelijk dan maarquote:Op zondag 3 april 2022 18:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vond tomatensaus en gehaktballetjes maken wel genoeg werk ja
Nouja gaat op een broodje met wat kaas erop. En dan twee of drie broodjes
Met stokbrood ofzo?quote:Op zondag 3 april 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had erwtensoep maar smaakte niet zo.. was ook niet zelf gemaakt..
Ah, alleen de soep?quote:Op zondag 3 april 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee bij erwtensoep eet ik nooit stokbrood
Had je erwtensoep uit blik?quote:Op zondag 3 april 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had erwtensoep maar smaakte niet zo.. was ook niet zelf gemaakt..
Ik ben tegen prefab, maar kan me wel voorstellen dat je voor jezelf niet altijd zin hebt om vers te maken.quote:
Ze hadden geen vers pakket te koop anders had ik dat wel meegenomenquote:Op zondag 3 april 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben tegen prefab, maar kan me wel voorstellen dat je voor jezelf niet altijd zin hebt om vers te maken.
Ik denk dat je nog een maand of 9 moet wachten op een verspakket voor erwtensoepquote:Op zondag 3 april 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze hadden geen vers pakket te koop anders had ik dat wel meegenomen
Denk het ook jaquote:Op zondag 3 april 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een maand of 9 moet wachten op een verspakket voor erwtensoep
Dan merk je het verschil wel iddquote:Op zondag 3 april 2022 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lekker rustig hier nu al de hele geen treinen meer rijden.....
Van genieten dusquote:Op zondag 3 april 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, woon bij een klein station dus inderdaad wel merkbaar
Ach het stoort ook niet echt......woon hier al 21 jaar, maar als ze dan niet rijden valt het ineens opquote:
Je went idd dan wel aan het geluid..quote:Op zondag 3 april 2022 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach het stoort ook niet echt......woon hier al 21 jaar, maar als ze dan niet rijden valt het ineens op
quote:
Ja preciesquote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je went idd dan wel aan het geluid..
De anderen wel steeds deze niet.. misschien idd vanavond of morgen.. ze komen ieder geval nog steeds weer terugquote:Op zondag 3 april 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Benieuwd of die ook gaat vertrekken vanavond
Denk dat die andere vier niet meer terug in de kast gaan komen. Dit is waarschijnlijk de jongste (vijf dagen later uit het ei gekomen dan de eerste), zou nog wel een paar dagen kunnen duren.quote:Op zondag 3 april 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De anderen wel steeds deze niet.. misschien idd vanavond of morgen.. ze komen ieder geval nog steeds weer terug
We gaan het zien.. Hebben we ieder geval nog wel iets te kijken als deze nog even lekker blijft zittenquote:Op zondag 3 april 2022 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat die andere vier niet meer terug in de kast gaan komen. Dit is waarschijnlijk de jongste (vijf dagen later uit het ei gekomen dan de eerste), zou nog wel een paar dagen kunnen duren.
Jaquote:Op zondag 3 april 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien.. Hebben we ieder geval nog wel iets te kijken als deze nog even lekker blijft zitten
Soms lees wel eens verhalen dat ze het niet overleven of gepest worden door de anderen..quote:Op zondag 3 april 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
De kleinste is ook altijd de leukste eigenlijkIs altijd even afwachten of die mee gaat komen en deze heeft dat heel goed gedaan.
Ja dat is soms best hard. Kuikens zijn niet altijd vrienden maar soms ook juist concurrent van elkaar. Dan krijgt de sterkste het voedsel en gooien ze de zwakste gewoon uit het nest. Ook kuikens die hun broertje/zusje uit het nest werken om meer voedsel te krijgen.quote:Op zondag 3 april 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms lees wel eens verhalen dat ze het niet overleven of gepest worden door de anderen..
Yep, maar goed dat hoort bij de natuur denk ik dan maarquote:Op zondag 3 april 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is soms best hard. Kuikens zijn niet altijd vrienden maar soms ook juist concurrent van elkaar. Dan krijgt de sterkste het voedsel en gooien ze de zwakste gewoon uit het nest. Ook kuikens die hun broertje/zusje uit het nest werken om meer voedsel te krijgen.
Smakelijkquote:
Die wacht tot moeder weer komt voerenquote:
Anders ik welquote:Op zondag 3 april 2022 20:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Zpu zo'n uiltje ook wel willen vast houden
Dat doet auquote:Op zondag 3 april 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
al zal dat wel vies tegenvallen wanneer ze je in je neus happen
Niet alles wat er leuk uit ziet is liefquote:Op zondag 3 april 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
al zal dat wel vies tegenvallen wanneer ze je in je neus happen
IK heb er van de week nog een gekocht bij de lidl.quote:Op zondag 3 april 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een maand of 9 moet wachten op een verspakket voor erwtensoep
Morguh GGquote:
Ja, dat kan ook. Deze hele week blijft het nog herfstachtig weer en dus blijft een pan snert nog steeds toepasselijk.quote:Op maandag 4 april 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG![]()
Zou het weekend een pan maken maar niet gedaan, kijken of het volgende week lukt
Dat maakt mijn vader niet uit, die vroeg vorige jaar zomer of ik een pan snert voor hem wilde maken. Bloedheet was het toen en ik was snert aan het makenquote:Op maandag 4 april 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Deze hele week blijft het nog herfstachtig weer en dus blijft een pan snert nog steeds toepasselijk.
quote:
Misschien ook nog wel jaquote:
Vrijdag zou mooi zijnquote:
Benieuwd wie er gelijk gaat krijgenquote:Op maandag 4 april 2022 15:46 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijdag zou mooi zijn
Maar als ik moet gokken zeg ik morgenavond/nacht.
Ik heb wel graag gelijk altijdquote:Op maandag 4 april 2022 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benieuwd wie er gelijk gaat krijgen
Zeker als het uiltje tot vrijdag blijft zittenquote:Op maandag 4 april 2022 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik niet per se, maar is wel leuker als ik idd gelijk krijg
Jaa, maar jij weet t denk ik wel beter omdat vaker naar uiltjes kijkt en dus wel iets beter weet wanneer ze het nest verlaten..quote:Op maandag 4 april 2022 16:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker als het uiltje tot vrijdag blijft zitten
Blijft gokkenquote:Op maandag 4 april 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, maar jij weet t denk ik wel beter omdat vaker naar uiltjes kijkt en dus wel iets beter weet wanneer ze het nest verlaten..
Lekker veilig in het hokje blijvenquote:Op maandag 4 april 2022 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Blijft gokken
Vaak als de eerste vertrekt volgt de rest ook snel. Maar dit is wel het jongste kuiken en lijkt nog niet zo geïnteresseerd in die tunnel naar buiten dus wie weet blijft ie nog even.
prima idee, ik zal ze niet missenquote:Op maandag 4 april 2022 17:13 schreef engine het volgende:
Concertorganisator Q-dance eist maandag voor de rechtbank Amsterdam dat Qmusic stopt met het uitzenden van dancemuziek. Ook wil Q-dance dat de radiozender niet langer dancemuziek promoot op zijn website. De organisator vindt dat Qmusic oude afspraken schendt, maar de zender acht de aanklacht ongegrond.
https://www.nu.nl/media/6(...)emuziek-draaien.html
Beter stopt Qmusic gewoon in zijn geheel met uitzenden
Ik kan die Mattie Valk niet uitstaan.
netwerkhikje.quote:Op maandag 4 april 2022 19:05 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn webcam van de uil staat stil op 19:03:58
Is iedere dag rond die tijd en duurt ongeveer 12 minutenquote:Op maandag 4 april 2022 19:05 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn webcam van de uil staat stil op 19:03:58
quote:Op maandag 4 april 2022 19:06 schreef engine het volgende:
Ik had erwtensoep en boerenkoolstamppot bij m'n ouders![]()
En na het eten heb ik ze uitgelegd hoe ze op de tv de NPO app moeten gebruiken. Dat ging niet vanzelf![]()
Ben benieuwd of m'n moeder het voor elkaar krijgt om een film te kijken vanavond
kijk dat stemt mij weer gerustquote:Op maandag 4 april 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Is iedere dag rond die tijd en duurt ongeveer 12 minuten
Boerenkool was niet te krijgen hier...quote:Op maandag 4 april 2022 19:06 schreef engine het volgende:
En na het eten heb ik ze uitgelegd hoe ze op de tv de NPO app moeten gebruiken. Dat ging niet vanzelf![]()
Ben benieuwd of m'n moeder het voor elkaar krijgt om een film te kijken vanavond
Een backup ofzo...quote:Op maandag 4 april 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Is iedere dag rond die tijd en duurt ongeveer 12 minuten
Dat zou wat zijn...quote:Op maandag 4 april 2022 19:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zitten we stiekem naar een loop te kijken
ach ergens maakt nog niet eens uit ook want het blijft wel leukquote:
Dat zou kunnen ja. Volgens mij heeft het iets te maken met dat er tot 19:00 geen geluid is op de stream ivm privacy van de omwonenden. Alleen dat overstappen gaat meestal niet helemaal soepel. Wellicht ook iets van een back up die gemaakt wordt.quote:
Anders hoor je het vanzelf wel, dan belt ze of appt ze welquote:Op maandag 4 april 2022 19:06 schreef engine het volgende:
21:00 staat er in de info..quote:Op maandag 4 april 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Volgens mij heeft het iets te maken met dat er tot 19:00 geen geluid is op de stream ivm privacy van de omwonenden. Alleen dat overstappen gaat meestal niet helemaal soepel. Wellicht ook iets van een back up die gemaakt wordt.
Jupquote:Op maandag 4 april 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Anders hoor je het vanzelf wel, dan belt ze of appt ze wel
Dat was het in het begin maar dat is later vroeger geworden.quote:
Ok, dan verklaar het wel idd.. moeten ze misschien even info bijwerkenquote:Op maandag 4 april 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was het in het begin maar dat is later vroeger geworden.
Oeps muis toch nog te grootquote:
quote:
dat zou ook nog kunnen natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2022 19:27 schreef engine het volgende:
Weet niet of het een muisje of een braakbal is die uitgekotst wordt.
jaa leuk hequote:Op maandag 4 april 2022 20:42 schreef engine het volgende:
Weer druk de kast aan het verkennen en flapperen
Ja geinigquote:
nee kuuk heeft geen haastquote:Op maandag 4 april 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Die gaat vannacht echt nog nergens heenlekker blijven zitten. En denk dat ik morgenavond ook verkeerd gegokt heb
Kuuk maken ze niet gek zolang er iedere dag muizen in de kast gegooid worden
Af en toe beetje hupsen en wiebelen is genoegquote:
ja preciesquote:Op maandag 4 april 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Af en toe beetje hupsen en wiebelen is genoeg
Het vrouwtje is ook nog niet geweest vanavond.quote:
zat het net te denken, ben benieuwd of die nog komt!quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het vrouwtje is ook nog niet geweest vanavond.
Ja vast wel. Ze komt ook voeren bij de takkelingen buiten de kast.quote:Op maandag 4 april 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zat het net te denken, ben benieuwd of die nog komt!
ondertussen gaat kuuk er lekker bij liggen
hebben ze een buitencam of schrijven ze dat?quote:Op maandag 4 april 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast wel. Ze komt ook voeren bij de takkelingen buiten de kast.
Geen buitencam helaas. Dat is eigenlijk meer een aanname omdat ze nog niet zelf kunnen jagen zal de eerste weken het vrouwtje nog blijven voeren. Zo niet, dan hebben ze een probleem.quote:Op maandag 4 april 2022 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hebben ze een buitencam of schrijven ze dat?
Ja denk ik ook wel. Er is daar buiten wel ergens een plekje waar het vrouwtje muizen kan pakken dus ze zou genoeg muizen moeten hebben om ze allemaal te onderhouden.quote:Op maandag 4 april 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
mooi in ieder geval die gaan het dan allemaal wel redden
gaan ze eigenlijk met moeders mee om te leren jagen of is dat gewoon iets wat ze geheel op eigen houtje uitvogelen?quote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel. Er is daar buiten wel ergens een plekje waar het vrouwtje muizen kan pakken dus ze zou genoeg muizen moeten hebben om ze allemaal te onderhouden.
Dat doen ze zelf. Dat begint in de kast eigenlijk al...dat hupsen en fixeren is oefenen voor het jagen. Maar het duurt dus nog wel even voordat ze zelf kunnen vliegen en jagen.quote:Op maandag 4 april 2022 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gaan ze eigenlijk met moeders mee om te leren jagen of is dat gewoon iets wat ze geheel op eigen houtje uitvogelen?
Hahaquote:Op maandag 4 april 2022 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
of zit je bij de domino's aan de overkant
Haha nice!quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf. Dat begint in de kast eigenlijk al...dat hupsen en fixeren is oefenen voor het jagen. Maar het duurt dus nog wel even voordat ze zelf kunnen vliegen en jagen.
En als ze volwassen genoeg zijn worden ze door moeders het gebied uitgejaagd.
quote:Op maandag 4 april 2022 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man, voor het eerst slapen daar?
Is het nu ook zo'n beetje klaar of moet je nog veel doen?quote:Op maandag 4 april 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
Hiervoor wel hele dagen in huis geweest om beetje m'n reguliere werk te doen en beetje kleine klussen te doen
Net een beetje als bij ons als moeders zegt dat het tijd wordt om op kamers te gaan?quote:Op maandag 4 april 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf. Dat begint in de kast eigenlijk al...dat hupsen en fixeren is oefenen voor het jagen. Maar het duurt dus nog wel even voordat ze zelf kunnen vliegen en jagen.
En als ze volwassen genoeg zijn worden ze door moeders het gebied uitgejaagd.
Woonbaar nu. Meeste essentiele dingen zijn er al. Alleen nog bankstelquote:Op maandag 4 april 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Is het nu ook zo'n beetje klaar of moet je nog veel doen?
Neuh die bestel ik nog, maar heeft geen haastquote:Op maandag 4 april 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
enige wat nog mist is die dikke boombox, of heb je die ook al binnen?
gewoon tijdelijk op je witte tuinstoel binnen zittenquote:Op maandag 4 april 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Woonbaar nu. Meeste essentiele dingen zijn er al. Alleen nog bankstel
Dat heeft mijn moeder nog nooit gezegdquote:Op maandag 4 april 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net een beetje als bij ons als moeders zegt dat het tijd wordt om op kamers te gaan?
quote:Op maandag 4 april 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Woonbaar nu. Meeste essentiele dingen zijn er al. Alleen nog bankstel
Die heb ik al heel snel al geregeld.quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die heb ik al heel snel al geregeld.Heb drie weken geleden al internet
quote:Op maandag 4 april 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zijn tweedehands heel veel te krijgen.
Wat schakel zei dus. Ik hoef geen vreemde kontsappenquote:
quote:Op maandag 4 april 2022 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Wat schakel zei dus. Ik hoef geen vreemde kontsappen
Zeer zeker!quote:Op maandag 4 april 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hebt je bank in de uitverkoop?
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil er niemand meer op je casting couch?
Zelfs op couchsurfing nietquote:Op maandag 4 april 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil er niemand meer op je casting couch?
krijg je vast trek vanquote:Op maandag 4 april 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor wel steeds het piepen van de knipperlichten van de Domino scooters als raam open is![]()
Las ergens dat Domino's snelst groeiende keten is geworden van Nederland.quote:
Liever een ambachtelijke van een Napolitaanse maffiabaas dan een ketenquote:Op maandag 4 april 2022 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
oh dat zal best, everybody loves pozza [ afbeelding ]
ja dat wel inderdaadquote:Op maandag 4 april 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever een ambachtelijke van een Napolitaanse maffiabaas dan een keten
Bevallingsarts?quote:Op maandag 4 april 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zit echt zo naar dat gat te kijken van moeders waar blijf je nou
ja dat is wel een dingetje!quote:Op maandag 4 april 2022 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ben nog iets essentieels vergeten: koffie en koffiezetter
Mooiquote:
Ja, leuk om te zien hequote:Op dinsdag 5 april 2022 08:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen!
Schatjes hoe het uiltje lekker slaapt
De kleine zal toch een keertje moetenquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:59 schreef engine het volgende:
Kleintje heeft de hele nacht alleen gezeten. De eerste poging van het vrouwtje om mini uit de kast te lokken denk ik.
Kan niet eeuwig blijven zitten neequote:Op dinsdag 5 april 2022 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kleine zal toch een keertje moeten
Het weer werkt ook niet meequote:Op dinsdag 5 april 2022 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kan niet eeuwig blijven zitten nee
Maar toont nog weinig interesse dus denk dat ie nog wel even goed zit.
Regenpakje aanquote:
Goed ideequote:
Ja dat kan. heb er ook een hoor als ik op de scoot weg moetquote:
Oeps verkeerd getimedquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan. heb er ook een hoor als ik op de scoot weg moet
Gisteren avond trouwen niet gedaan was maar een kleinstukkie, maar het kwam hier met bakken de lucht uit
Je schrijft bos verkeerdquote:
Oei dat is vervelend.quote:
Nog niet uitgevlogen dus?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:46 schreef engine het volgende:
Mini in de tunnel verdwenen.
[ afbeelding ]
Zit nog wel in de tunnel![]()
Goedemorgen Dotquote:
Hey Enginequote:Op woensdag 6 april 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Kleintje zit er nog. Heeft gisteravond uren in de uitgang gelegen en vanochtend weer
Overdag zullen ze niet snel vertrekken dus denk vanavond/vannacht.
Nopequote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine![]()
Het heeft er nog niet echt veel zin in denk ik.
Misschien te koud voor het beestje nogquote:Op woensdag 6 april 2022 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nope![]()
![]()
Was bij jou gisteren alles goed gegaan? Las dat je naar het ziekenhuis moest.
Fijn dat het achter de rug is danquote:Op woensdag 6 april 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien te koud voor het beestje nog
Lief dat je vraagt![]()
Ja het is goed gegaan, maar was geen pretje kan ik je vertellen.
Maar goed het is gebeurd gelukkig.
Maar wel droogquote:Op woensdag 6 april 2022 09:46 schreef aloa het volgende:
Wel weer pokkenweer. Volgende week misschien beter.
Viel idd wel veel naar beneden maar geen dikke druppels..quote:Op woensdag 6 april 2022 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Totaal geen zon gezien vandaag. Alleen veel regen, vooral vanmiddag ging het even los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |