quote:
Ah okee, nou smakelijk dan maarquote:Op zondag 3 april 2022 18:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vond tomatensaus en gehaktballetjes maken wel genoeg werk ja
Nouja gaat op een broodje met wat kaas erop. En dan twee of drie broodjes
Met stokbrood ofzo?quote:Op zondag 3 april 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had erwtensoep maar smaakte niet zo.. was ook niet zelf gemaakt..
Ah, alleen de soep?quote:Op zondag 3 april 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee bij erwtensoep eet ik nooit stokbrood
Had je erwtensoep uit blik?quote:Op zondag 3 april 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had erwtensoep maar smaakte niet zo.. was ook niet zelf gemaakt..
Ik ben tegen prefab, maar kan me wel voorstellen dat je voor jezelf niet altijd zin hebt om vers te maken.quote:
Ze hadden geen vers pakket te koop anders had ik dat wel meegenomenquote:Op zondag 3 april 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben tegen prefab, maar kan me wel voorstellen dat je voor jezelf niet altijd zin hebt om vers te maken.
Ik denk dat je nog een maand of 9 moet wachten op een verspakket voor erwtensoepquote:Op zondag 3 april 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze hadden geen vers pakket te koop anders had ik dat wel meegenomen
Denk het ook jaquote:Op zondag 3 april 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een maand of 9 moet wachten op een verspakket voor erwtensoep
Dan merk je het verschil wel iddquote:Op zondag 3 april 2022 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lekker rustig hier nu al de hele geen treinen meer rijden.....
Van genieten dusquote:Op zondag 3 april 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, woon bij een klein station dus inderdaad wel merkbaar
Ach het stoort ook niet echt......woon hier al 21 jaar, maar als ze dan niet rijden valt het ineens opquote:
Je went idd dan wel aan het geluid..quote:Op zondag 3 april 2022 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach het stoort ook niet echt......woon hier al 21 jaar, maar als ze dan niet rijden valt het ineens op
quote:
Ja preciesquote:Op zondag 3 april 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je went idd dan wel aan het geluid..
De anderen wel steeds deze niet.. misschien idd vanavond of morgen.. ze komen ieder geval nog steeds weer terugquote:Op zondag 3 april 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Benieuwd of die ook gaat vertrekken vanavond
Denk dat die andere vier niet meer terug in de kast gaan komen. Dit is waarschijnlijk de jongste (vijf dagen later uit het ei gekomen dan de eerste), zou nog wel een paar dagen kunnen duren.quote:Op zondag 3 april 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De anderen wel steeds deze niet.. misschien idd vanavond of morgen.. ze komen ieder geval nog steeds weer terug
We gaan het zien.. Hebben we ieder geval nog wel iets te kijken als deze nog even lekker blijft zittenquote:Op zondag 3 april 2022 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat die andere vier niet meer terug in de kast gaan komen. Dit is waarschijnlijk de jongste (vijf dagen later uit het ei gekomen dan de eerste), zou nog wel een paar dagen kunnen duren.
Jaquote:Op zondag 3 april 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien.. Hebben we ieder geval nog wel iets te kijken als deze nog even lekker blijft zitten
Soms lees wel eens verhalen dat ze het niet overleven of gepest worden door de anderen..quote:Op zondag 3 april 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
De kleinste is ook altijd de leukste eigenlijkIs altijd even afwachten of die mee gaat komen en deze heeft dat heel goed gedaan.
Ja dat is soms best hard. Kuikens zijn niet altijd vrienden maar soms ook juist concurrent van elkaar. Dan krijgt de sterkste het voedsel en gooien ze de zwakste gewoon uit het nest. Ook kuikens die hun broertje/zusje uit het nest werken om meer voedsel te krijgen.quote:Op zondag 3 april 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms lees wel eens verhalen dat ze het niet overleven of gepest worden door de anderen..
Yep, maar goed dat hoort bij de natuur denk ik dan maarquote:Op zondag 3 april 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is soms best hard. Kuikens zijn niet altijd vrienden maar soms ook juist concurrent van elkaar. Dan krijgt de sterkste het voedsel en gooien ze de zwakste gewoon uit het nest. Ook kuikens die hun broertje/zusje uit het nest werken om meer voedsel te krijgen.
Smakelijkquote:
Die wacht tot moeder weer komt voerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |