uhuquote:Op zondag 3 april 2022 02:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Als ik die TT heel snel lees staat er kwarktetten.
Ja als je die lekker vind .. ga je er toch naar op zoekquote:Op zondag 3 april 2022 02:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Als ik die TT heel snel lees staat er kwarktetten.
Weet eigenlijk niet eens wat die kreet nou precies betekent. Zag het gewoon ineens staan.quote:Op zondag 3 april 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je die lekker vind .. ga je er toch naar op zoek
Ja vaag, maar een voormalige mod hier had ze in dr tasquote:Op zondag 3 april 2022 02:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet eens wat die kreet nou precies betekent. Zag het gewoon ineens staan.
Zeker niks mis mee.quote:
Blij dat ik die tijd niet heb meegemaakt dan.quote:Op zondag 3 april 2022 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag, maar een voormalige mod hier had ze in dr tas
Kraan, ben aan het 'werk'..quote:Op zondag 3 april 2022 02:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit je nu op een kraan of in je hotel?
Koelt lekker af nu denk ik.quote:Op zondag 3 april 2022 02:28 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, deur maar eens opengegooid, donder bijna in slaap
Ja, het is ietsje onder nul hier volgens de meters..quote:
Ja, paar klikjes op, paar klikjes zakken.. stomvervelend.quote:Op zondag 3 april 2022 02:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wachten tot je mag heisen denk ik
Heb zo’n rotor wel eens op foto’s gezien. Zijn ook wel boel veel moeren die vastgezet moeten worden.quote:Op zondag 3 april 2022 02:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, het is ietsje onder nul hier volgens de meters..
[..]
Ja, paar klikjes op, paar klikjes zakken.. stomvervelend.
Ze zijn die rotor aan het vastbouten en op moment aantrekken, dat duurt nu al een uur ofzo
Ik heb hem gepost in het vorige topicquote:Op zondag 3 april 2022 02:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb zo’n rotor wel eens op foto’s gezien. Zijn ook wel boel veel moeren die vastgezet moeten worden.
Het leven van een kraanmachinist bestaat dus voor al uit wachten begrijp ik. Als zo’n rotor op moment vastgezet moet worden ben je wel even bezig dus. En dan ook nog je tripjes naar de andere klussen.quote:Op zondag 3 april 2022 02:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb hem gepost in het vorige topic![]()
Valt op zich wel mee bij dit type, maar het is niet zomaar even aantrekken, volgordes, ding moet steeds draaien om de drukken te verzetten, en het moet een aantal keren worden herhaald, net zoals je met de kop van een motorblok doet zeg maar.. maar volgens mij zijn ze al een aardig eindje..
Zo dadelijk als ik los ben moet er nog een kap op gelegd worden, en dan inschuiven en de kraan platleggen, want het wordt kutweer hier vd week.
Dan rapido naar het hotel, paar uurtjes pitten en rond het middaguur 380 km richting het zuiden naar het volgende hotel; eten, slapen, en morgen (maandag) op een ander hijsding om een paaltje te stapelen.. maar gezien de weersvoorspellingen, denk ik dat het weer een dagje (weekje) 'flix & slapen wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |