Ja ik had er ook nog nooit van gehoord maar heb straks de pre show interviews gezien dus daarom weet ik dat.quote:Op zondag 3 april 2022 00:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik goggelde er even naar, dat kan ik nooit kennen. veel te nieuw voor mij
ja inderdaadquote:Op zondag 3 april 2022 00:08 schreef engine het volgende:
Voor de dj's zelf wel gaaf zo'n podium in het midden
Lekker dansenquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 00:09 schreef suzi1 het volgende:
en dat die dan zo hart gaat draaien dat hij als een tol de luft invliegt
Dit is echt nieuw sinds corona. Ik moet zeggen dat ze dat heel goed aangepakt hebben met die live streams toen er geen publiek toegestaan was. En top dat je dit nu ook mee kunt blijven kijken, dat was eerder niet. Ik hoef heus niet naar al die feesten maar wel leuk om zo toch wat mee te krijgenquote:Op zondag 3 april 2022 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben ze nou altijd al live stream bij deze evenementen of is dat echt sinds cojona?
moooi man dat is dan echt wel een mooi ietsquote:Op zondag 3 april 2022 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is echt nieuw sinds corona. Ik moet zeggen dat ze dat heel goed aangepakt hebben met die live streams toen er geen publiek toegestaan was. En top dat je dit nu ook mee kunt blijven kijken, dat was eerder niet. Ik hoef heus niet naar al die feesten maar wel leuk om zo toch wat mee te krijgen
ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat het verschil isquote:Op zondag 3 april 2022 00:18 schreef engine het volgende:
Dit is toch net hardcore?kan ik van genieten maar dat raw hardstyle vind ik lastig te begrijpen.
De bpm zou moeten bepalen in welke categorie het valt. Maar omdat zowel hardstyle als hardcore met de jaren steeds sneller geworden is, is raw hardstyle echt zo'n categorie die er tussenin zit. Maar volgens mij scheelt het weinig qua bpm met hardcore van tien jaar geleden.quote:Op zondag 3 april 2022 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat het verschil is
aah okequote:Op zondag 3 april 2022 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
De bpm zou moeten bepalen in welke categorie het valt. Maar omdat zowel hardstyle als hardcore met de jaren steeds sneller geworden is, is raw hardstyle echt zo'n categorie die er tussenin zit. Maar volgens mij scheelt het weinig qua bpm met hardcore van tien jaar geleden.
Ja dat is het he. Nu is frenchcore erg populair. Eerder was dat industrial. Ik weet het verschil ook niet meer zo goed.quote:Op zondag 3 april 2022 00:23 schreef suzi1 het volgende:
maar je hebt nu ook veel teveel stromingen. ik kan dat niet bijbenen hoor
Ja dat welquote:
Nee hoorquote:Op zondag 3 april 2022 00:27 schreef suzi1 het volgende:
ik probeer te zien hoe ze dansen/springen/bewegen
volgens mij is dat alleen met je armen bij te houden?
Dan gok ik ergens rond de 180.quote:
Hardcore vind ik 180 tot 200 bpm. Frenchcore is dan 200 tot 220 bpm.quote:Op zondag 3 april 2022 00:28 schreef suzi1 het volgende:
ja dit valt nog enigszins mee. maar volgens mij was ooit 190bpm snel haah
oke dan is goedquote:Op zondag 3 april 2022 00:31 schreef suzi1 het volgende:
hij doet gwn goed. ik kan weinig b meer hebben
Ik heb goede bluetooth oordopjes maar vind dat toch minder prettig luisteren voor lange tijd. Al is het geluid beter.quote:Op zondag 3 april 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb opzich wel een fijne koptelefoon
nee dat zou echt zonde zijn inderdaad als je dit door je tv luistertquote:Op zondag 3 april 2022 00:42 schreef engine het volgende:
Nu heb ik de stream op de tv maar het geluid via het speakertje. Dat verschilt een seconde ofzo maar het geluid van de tv is niet echt prettig voor deze muziek.
Dikke festival speakers in huis nemen danquote:Op zondag 3 april 2022 00:42 schreef engine het volgende:
Nu heb ik de stream op de tv maar het geluid via het speakertje. Dat verschilt een seconde ofzo maar het geluid van de tv is niet echt prettig voor deze muziek.
ben je ook al ingetuned dan?quote:Op zondag 3 april 2022 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dikke festival speakers in huis nemen dan
Ja denk niet dat de buurman dat leuk vindtquote:Op zondag 3 april 2022 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dikke festival speakers in huis nemen dan
oja, wij 2 zijn er zo van de buren niet lastig willen vallen ookquote:Op zondag 3 april 2022 00:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk niet dat de buurman dat leuk vindt
Ik probeer er wel rekening mee te houden maar mijn buurman klaag niet snelquote:Op zondag 3 april 2022 00:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oja, wij 2 zijn er zo van de buren niet lastig willen vallen ook
niet je shiitakes in je oorquote:Op zondag 3 april 2022 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik luister nu gewoon via deze
[ afbeelding ]
mijn ene kant draaide jaren terug ieder weekend hard de muziek. vond ik leuk!quote:Op zondag 3 april 2022 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik probeer er wel rekening mee te houden maar mijn buurman klaag niet snel![]()
Ja het is gehorig. Ik heb nooit last van hem maar ik hoor hem ook. Hij woont onder, hij hoort mij zeker.
ik kijk wel eventjesquote:Op zondag 3 april 2022 00:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben je ook al ingetuned dan?
https://www.twitch.tv/twitchie_fok
Niet altijd. Deze oortjes hebben iets minder geluid maar zitten wel iets fijner. En soms wil ik ook de bel ofzo kunnen horenquote:
zit je al in je nieuwe stekkie eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2022 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet altijd. Deze oortjes hebben iets minder geluid maar zitten wel iets fijner. En soms wil ik ook de bel ofzo kunnen horen
nog nietquote:Op zondag 3 april 2022 00:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je al in je nieuwe stekkie eigenlijk?
Ja ik heb daar ook niet zo snel last van. Het is vervelend als het ineens heel luid of scherp is maar als het een constante herrie is slaap ik er wel doorheen.quote:Op zondag 3 april 2022 00:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mijn ene kant draaide jaren terug ieder weekend hard de muziek. vond ik leuk!
ook al lag ik in bed. gwn dat ze plezier hebben is al leuk
haha wow nou opzich lekker dat je de tijd kan nemenquote:Op zondag 3 april 2022 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog nietmaar duurt niet lang meer!
zolang er maar geen vette bass inzit, dat is dan meestal het enige wat je nog hoortquote:Op zondag 3 april 2022 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook niet zo snel last van. Het is vervelend als het ineens heel luid of scherp is maar als het een constante herrie is slaap ik er wel doorheen.
ik kan idd de tijd nemen gelukkig, want er gaat toch wel steeds dingen niet volgens planningquote:Op zondag 3 april 2022 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha wow nou opzich lekker dat je de tijd kan nemen![]()
vanuit levering kwa spullen of echt problemen met huisje wat je tegenkomt?quote:Op zondag 3 april 2022 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan idd de tijd nemen gelukkig, want er gaat toch wel steeds dingen niet volgens planning
levering kwa spullen, zijn vorige week pas binnen gekomen.quote:Op zondag 3 april 2022 01:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vanuit levering kwa spullen of echt problemen met huisje wat je tegenkomt?
Kan dat dan ook meteen aan de tv?quote:Op zondag 3 april 2022 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil wel zoiets aan mijn laptop hangen
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_38.43.ProductTitle
dj speakersquote:Op zondag 3 april 2022 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl(...)art/9200000090237796
ja ik kijk eigenlijk ook zelden echt tv op de bank hoor, meestal zit ik toch achter de computer.quote:Op zondag 3 april 2022 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
TV boeit me niet, gebruik wel tweede scherm op mijn kantoortje als ik iets ga kijken
ik heb dus serieus nog het bankje wat ik meenam toen ik op mijzelf ging wonen, en dat was een oude bank van thuis.quote:Op zondag 3 april 2022 01:18 schreef suzi1 het volgende:
ik heb juist een bank gekozen waar je ook lekker op kan slapen
ik had ooit een 2e hands 2 pers ektorp. die zitten heerlijk. maar had beter 3 pers kunnen hebben, dan kan je je benen tenminste strekken.quote:Op zondag 3 april 2022 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb dus serieus nog het bankje wat ik meenam toen ik op mijzelf ging wonen, en dat was een oude bank van thuis.
Heb een mooie hoekbank gekocht waar ik ook lekker op kan liggen maar die komt pas over 4 wekenquote:Op zondag 3 april 2022 01:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ja misschien helpt het ook niet dat ik een verlepte bank hebklein klote dingetje
ik wilde er laatst echt een keer genoeg geld aan uitgeven. toch niet gedaan. ik bespaar op idiote dingen wat dat betreftquote:Op zondag 3 april 2022 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ja misschien ooit ook is een keer m'n inrichting aan pakken. ik roep het al jaren maar eigenlijk vind ik het ook wel best zo
ja je kunt er makkelijk geld op kapot slaan inderdaadquote:Op zondag 3 april 2022 01:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik wilde er laatst echt een keer genoeg geld aan uitgeven. toch niet gedaan. ik bespaar op idiote dingen wat dat betreft
Die van mij komt in twee delen. Kan ik samen met iemand omhoog sjouwenquote:Op zondag 3 april 2022 01:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou wel zo'n grote bank willen, maar dan moet ik hem wel in delen hebben ofzo, want hoe krijg ik zo'n ding ooit hier naar binnen
quote:Op zondag 3 april 2022 01:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik weet nog wel dat ze bij mensen in de straat hier gewoon de vooruit uit het huis haalde![]()
ja ik zit met een halletje zegmaar waar je binnenkomt, zo breed als de trap die dan omhoog gaat, en dan moet ik bocht om naar de woonkamer, niet zoveel beweegruimte dat is wel matigquote:Op zondag 3 april 2022 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die van mij komt in twee delen. Kan ik samen met iemand omhoog sjouwen
ja vaak lukt het op de een of andere manier ook nog wel, gek is datquote:Op zondag 3 april 2022 01:26 schreef suzi1 het volgende:
ik heb een heel breed dressoir. dat die binnen is gekomen was ook een wonder
och jeeetje zondequote:Op zondag 3 april 2022 01:28 schreef suzi1 het volgende:
ik had 2 jaar terug iets gekocht, kon niet door de voordeur.
kon niet achterlangs door de poort, dus 3 delen van moeten maken om zo 2/3 toch binnen te krijgen en 1/3 buiten laten staan
echt een flinke miskoop.
och soesje, als je naar bed wilt moet je gewoon gaan natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2022 01:31 schreef suzi1 het volgende:
ik durf niet eens naar bed, vanwege de foktwitchie haha
maar heb ook nog niks ondernomen om te slapen dus
quote:Op zondag 3 april 2022 01:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het een vette show hoor, fijne muziek leuke laserts en zulks
ai lastig jaquote:Op zondag 3 april 2022 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik zit met een halletje zegmaar waar je binnenkomt, zo breed als de trap die dan omhoog gaat, en dan moet ik bocht om naar de woonkamer, niet zoveel beweegruimte dat is wel matig
wtfquote:Op zondag 3 april 2022 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
Leuke bluetooth speaker![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_21.34.ProductTitle
[ afbeelding ]
is toch zo'n dj die dat ook gebruikt ipv koptelefoon?quote:Op zondag 3 april 2022 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
Echte bazen gebruiken dit als oortjes
[ afbeelding ]
Ja die sjellie is al lekker aan het kaakschaatsenquote:
hahahaquote:Op zondag 3 april 2022 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die sjellie is al lekker aan het kaakschaatsen
Ja van een NL radio station dacht ik, weet niet meer welkequote:Op zondag 3 april 2022 02:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is toch zo'n dj die dat ook gebruikt ipv koptelefoon?
ja die gozer bedoel ik inderdaad volgens mijquote:Op zondag 3 april 2022 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja van een NL radio station dacht ik, weet niet meer welke
ja preciesquote:Op zondag 3 april 2022 02:15 schreef suzi1 het volgende:
wel fijn dat je het dan gaat merken, anders was ik nu nog veel te wakker
jij ook lekker slapen soesquote:Op zondag 3 april 2022 02:16 schreef suzi1 het volgende:
dus ga ik jullie voor nu verlaten, anders ga ik onleesbaar typen
<3
en dank voor stream!
nope, ik luister wat rustigersquote:Op zondag 3 april 2022 02:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zit niet die stream te kijken toch?
Zo dat heb je nog lang volgehoudenquote:
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Enginequote:
Lekker hoor, ben wel weer toe aan een bakkiequote:
Ik had wel een extra dekentjequote:Op zondag 3 april 2022 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar voorlopig geen nachtvorst meer.....had afgelopen nacht nog een kruik in bed
Als ik aan een kruik denk krijg ik al natte voetenquote:Op zondag 3 april 2022 16:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen kruik![]()
Als kind was dat altijd een genot...
Niet? Zo fijn om te hebben, waterkoker aanzetten....kruikje vullen....zoet slapenquote:Op zondag 3 april 2022 16:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen kruik![]()
Als kind was dat altijd een genot...
quote:Op zondag 3 april 2022 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik aan een kruik denk krijg ik al natte voeten
Misschien dat er ergens nog wel eentje ligtquote:Op zondag 3 april 2022 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet? Zo fijn om te hebben, waterkoker aanzetten....kruikje vullen....zoet slapen
Heb in de wintermaanden altijd een fleece deken bij het voeteneindquote:
Ik heb nooit een kachel aan in de slaapkamer, dus ligt eraan hoe koud het is. Hoe kouder, hoe meer dekentjes (maar houd bij 2 wel op).quote:Op zondag 3 april 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb in de wintermaanden altijd een fleece deken bij het voeteneind
Dat is ook niet lekker, heel soms doe ik mijn raam wel dichtquote:Op zondag 3 april 2022 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kachel aan in de slaapkamer, dus ligt eraan hoe koud het is. Hoe kouder, hoe meer dekentjes (maar houd bij 2 wel op).
Heb gewoon zo'n simpele rubberen kruik hèquote:Op zondag 3 april 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat er ergens nog wel eentje ligt
Die vond ik het best. Mijn moeder deed er dan zo'n doek omheenquote:Op zondag 3 april 2022 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb gewoon zo'n simpele rubberen kruik hè
Die rubberen is wel fijner voor je tenenquote:Op zondag 3 april 2022 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Die vond ik het best. Mijn moeder deed er dan zo'n doek omheen![]()
Maar die stalen hadden we ook.
Ik heb nooit last van koude voetenquote:Op zondag 3 april 2022 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die rubberen is wel fijner voor je tenen
Ook niet van andermans koude voeten?quote:Op zondag 3 april 2022 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van koude voeten![]()
Maar idd.
Die voeten moeten ver weg blijven van die van mij.quote:Op zondag 3 april 2022 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook niet van andermans koude voeten?
Ha ha ik ken zequote:Op zondag 3 april 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Die voeten moeten ver weg blijven van die van mij.
Damn dat zijn net ijsklompen af en toe
Nog nooit gedaan in bed.quote:Op zondag 3 april 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je voeten koud zijn, worden ze ook niet snel warm, doe dan wel eens sokken aan als echt koud is
Ja is niet fijn, meestal worden en blijven ze wel lekker warm slaap dan soms ook wel beter..quote:Op zondag 3 april 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in bed.
Is dat wat? Met koude voeten slapen schijnt ook vervelend te zijn
ja idd.quote:Op zondag 3 april 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is niet fijn, meestal worden en blijven ze wel lekker warm slaap dan soms ook wel beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |