Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je niet bij EIC![]()
Ik heb gemist de afgelopen weken
Had ik ook opgeschreven voor een finaleplek, totdat deze liveversie kwamquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, deze herinner ik me weer.
Dit was best leuk
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.
En heb dit jaar wat minder animo voor het het ESF, dat speelt ook mee.
Jammer dat ik dan de Fok!ploeg mis, maar er komt vast nog wel een keer een meet ergens
Beterschap voor je maquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, op het laatste moment besloten niet te gaan. Mama is ziek en ik wil niet zonder haar.
Jammer dat ik dan de Fok!ploeg mis, maar er komt vast nog wel een keer een meet ergens
Dat is begrijpelijk als je niet gaat als je moeder ziek is. Beterschap voor je moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beterschap voor je mama, Jobi.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Het klinkt alsof ze net te veel moeite moet doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had ik ook opgeschreven voor een finaleplek, totdat deze liveversie kwam![]()
Haar stem vind ik nogal schel
'quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Wens haar beterschap van ons!
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk als je niet gaat als je moeder ziek is. Beterschap voor je moeder.
Hopelijk ben je wel af en toe als de ESF week begint.
Thanks! Ik heb het doorgegevenquote:
Ik zag nog net je ninja edit. Maar van mij hadden ze naar de finale gemogen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Het lied van Kroatië ken ik ook niet, maar dat is vast een grote miserie.
Ja, het viel niet tegen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zag nog net je ninja edit. Maar van mij hadden ze naar de finale gemogen.
Gohquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ah Denemarken. Deze kan best scoren denk ik zo, maar wilde gok
Haha jaquote:
Ach. Zoveel Amerikanen die denken dat Kopenhagen in Nederland ligt of Amsterdam in Denemarkenquote:
Welke van k-otic?quote:
Ik probeer wat Noors op te pikken naar aanleiding van onder andere het "thee met citroen" uit 1968, maar daardoor herken ik ook verrassend veel in het Zweeds. Zweeds klinkt wel iets mooier, moet ik toegeven.quote:
Beetje een niemendalletjequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Dit hebben ze wel echt supergoed gestaged hoorVoelt echt als een winnaarsperformance, zeker als zo die vuurregen erbij komt
Nummer vind ik nog altijd niet veel soeps, maar ik snap wel dat het gewonnen heeft
Niemendalletje inderdaad. Maar kwam net in een jaar dat zoiets er toch uit sprong en ook niet een al te sterk jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje een niemendalletje
Vond serieus K-Otic beter met de eerdere lookalike
Die maar weer eens luisterenquote:
Ik denk dat ik eerlijk gezegd erg blij ben met de staging die Anouk had. Als er meer geprobeerd was, zou ik bang zijn geweest voor een staging vergelijkbaar met James Newman vorig jaar, die het nummer naar beneden haalde in plaats van omhoog.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemendalletje inderdaad. Maar kwam net in een jaar dat zoiets er toch uit sprong en ook niet een al te sterk jaar.
Anouk had ook veel meer kunnen bereiken met betere staging.
Tsja die artiesten kunnen ook weinig aan die gestoorde regering doenquote:
Didn't age well met het jaar daarop en 2022quote:
Ik had ook echt niet gewild dat ze er van alles bij had gehaald, maar de plaatsing op de stip ipv het grote podium vond ik geen geslaagde keuze, met al die vlaggen in beeld tussendoor.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerlijk gezegd erg blij ben met de staging die Anouk had. Als er meer geprobeerd was, zou ik bang zijn geweest voor een staging vergelijkbaar met James Newman vorig jaar, die het nummer naar beneden haalde in plaats van omhoog.
Eens. Dat boegeroep vond ik ook nooit zo gepastquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja die artiesten kunnen ook weinig aan die gestoorde regering doen
Jaar erop ging de staging veel beterquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had ook echt niet gewild dat ze er van alles bij had gehaald, maar de plaatsing op de stip ipv het grote podium vond ik geen geslaagde keuze, met al die vlaggen in beeld tussendoor.
Gewoon iets betere cameravoering om een intieme sfeer te creëren op het podium had ik mooier gevonden
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:35 schreef Sableheart het volgende:
Moet toegeven dat dit wel een van de betere nummers tot nu toe is.
veel en veel beturquote:
Johquote:
Ik ben er niet bij vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik was vooral bezig om @:Guanabana te lokken om mee te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |