abonnement Unibet Coolblue
pi_204702780
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:24 schreef tja77 het volgende:

[..]
Nou, slim is ze niet maar ik heb in dit programma zat dommere gezien, echter hoor je daar niemand over en werd dat vaak aandoenlijk gevonden.
[..]
Ze heeft een mooi figuur, niks mis mee.
[..]
Duh, daarom draagt ze dan ook make-up. Laat haar lekker.
[..]
Nou, leuk toch je kinderen leuk aankleden, beter dan ze in afgetrapte 3e hands kleding laten rondhuppelen.
[..]
Op basis hiervan maak jij op of iemand wel/niet geschikt is als moeder? Kan gewoon een prima moedertje worden hoor.
[..]
Loser bedoel je? De ene persoon kijkt alleen naar innerlijk, de ander naar uiterlijk, en weer de ander naar een balans daartussen. Maar om 1 van die groeperingen losers te noemen omdat ze op andere aspecten letten dan jij????
Neh, das te makkelijk.
Tja daar zijn de meningen over verdeeld.

Wat betreft het onderwerp kinderen, ze komt op mij over alsof ze daar nu niet klaar voor is.. natuurlijk moet je je kinderen leuk kleden en leuke dingen doen, weet als ik geen ander en mijn kinderen lopen er altijd super bij..maar daar gaat het niet om nu..
Kinderen kosten veel geld en vooral veel zorg. Dan kan ze er niet meer als een Barbie bij lopen..
Weet je hoeveel luiers kosten ..waar het mij omgaat is haar gedrag waar ik op let en hoe ze denkt hoe makkelijk het is om kinderen op te voeden.

Ze moet qua make up lekker doen waar zin in heeft. Het ziet alleen niet uit.
India, ga er na toe!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')