speel je geen eitjes meer?quote:
We hebben 4u geleden een potje gehad, Borrel was jarig. En meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 3 april 2022 02:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik mis het steeds denk ik, maar ik was er ook niet echt goed in.
Vanavond gemist inderdaad, ik was er niet.quote:Op zondag 3 april 2022 02:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
We hebben 4u geleden een potje gehad, Borrel was jarig. En meedoen is belangrijker dan winnen
Die blondequote:
1,5 minuut voordat ik die linktequote:
We hebben dezelfde playlist.quote:Op zondag 3 april 2022 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1,5 minuut voordat ik die linkte
Reactie geven ditdat.quote:
Uhuquote:
quote:
Vreselijk. Ik wil mijn oren verbranden. 🔥quote:
Dit zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 4 april 2022 14:39 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik wil mijn oren verbranden. 🔥
Geen idee. Dacht dat ze alleen bij mij kut waren.quote:Op maandag 4 april 2022 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat toch met die titels van jou, Tong? Allemaal rare tekens ditdat.
Top 10 album. Beste live band.quote:
Andrew Eldritchquote:
Hiphop vriendin, we'll burn this nightquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goedeavond muziekvriend Karzai![]()
hahaha yeahhhhquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hiphop vriendin, we'll burn this night
Jij ook Karzai dankjewel.quote:
Voor alle vrouwen, het tempo waarop zijn glittershirt zachtjes onder zijn navel wiebelt is het tempo waarmee u te maken krijgt.quote:
Lekker dingquote:Op woensdag 6 april 2022 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor alle vrouwen, het tempo waarop zijn glittershirt zachtjes onder zijn navel wiebelt is het tempo waarmee u te maken krijgt.
Laatst dit nummer ontdekt. Ben er helemaal weg van.quote:
Oeh, zo even luisteren.quote:Op woensdag 6 april 2022 00:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Laatst dit nummer ontdekt. Ben er helemaal weg van.Vooral die overgang vanaf 1.45
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 6 april 2022 00:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Laatst dit nummer ontdekt. Ben er helemaal weg van.Vooral die overgang vanaf 1.45
![]()
quote:
Deze ken ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:22 schreef UitStraling het volgende:
Dit vond ik als piepkuiken echt zo lekker, nu nog een beetje eigenlijk wel een beetje wel, dat schreeuwen en dat stukje achter "this go"
Ja mooi!quote:Op woensdag 6 april 2022 01:31 schreef UitStraling het volgende:
Unless the sound has faded from your soul, unless it disappears![]()
Ja die hoort er ook zeker bijquote:Op woensdag 6 april 2022 01:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Deze ken ik eigenlijk niet.![]()
Vond deze wel altijd lekker om naar te luisteren.
Tijdloos nummer wel met die tekst.quote:Op woensdag 6 april 2022 01:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die hoort er ook zeker bij![]()
Deze ook wel maar die is een beetje vergeten in de historie.
Je hebt het er maar moeilijk meequote:
Ik maak me niet druk , kreeg eerder de indruk dat jij je druk maaktquote:Op woensdag 6 april 2022 18:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, gaat behoorlijk vanzelf maak je niet druk
Dus je wilde even een comment geven in een post waarin ik @Sfancta tag en overduidelijk niet jou, maar ik ben degene die mij druk maakt? Uhuquote:Op woensdag 6 april 2022 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk , kreeg eerder de indruk dat jij je druk maakt
Oehhh wat reageer je gevoeligquote:Op woensdag 6 april 2022 18:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dus je wilde even een comment geven in een post waarin ik @:Sfancta tag en overduidelijk niet jou, maar ik ben degene die mij druk maakt? Uhu
quote:
quote:
Zo een vet nummer. De unplugged versie is ook steen goed, al las ik in de reacties dat de zanger al een erg slechte gezondheid had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |