SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Parijs is niet lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Parijs, ook tandjes duur en lelijk.
Tof hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik zit op googlemaps te kijken en mijn oog valt net op Praag
Wel minder dicht bij Putin...
Valt bij mij onder lelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Parijs is niet lelijk.
Het is wel vies, onveilig en overspoelt met migranten.
Dresden? München?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op mijn lijstje staan:
- Boedapest
- Praag
- Kopenhagen
Daar ook inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
K&K Hotel in Boekarest onder andere![]()
Heeft me 2 dagen gekost om die kamer af te koelen.
Ja of Berlijn ?quote:
Zal die het wel naar gemaakt hebben danquote:
neequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal die het wel naar gemaakt hebben dan
quote:
De meningen zijn verdeeldquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Berlijn![]()
Praag is er echt op achteruit gegaan over de jaren.
Glazen badkamerdeuren vind ik sowieso iets achterlijksquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
De meningen zijn verdeeld
Ben al een keer in Berlijn geweest, maar dat was met school en in zo'n achterlijk hostel met glazen douchedeuren.
Je bent er allemaal al geweest of gewoon geen behoefte?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Zou eigenlijk geen enkele stad weten waar ik 'graag' naartoe zou willen
Wienerschnitzels en curryworstenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In Duitsland kan je wel lekker eten, ik hoop dat ze dan ook geen mondkapjesplicht meer hebben
In een openbaar iets.. wtf.. ???quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Glazen badkamerdeuren vind ik sowieso iets achterlijks
Ben nooit echt zo'n fan van stedenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent er allemaal al geweest of gewoon geen behoefte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |