SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Twente - PSVquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zit er lekker in dan! Naar welke wedstrijd kijkt-ie?
IN YOUR HEAAAHEAAAADDDDDDDDDDDDDDDD IN YOUR HEAAHEAAAAAADquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel spannend geweest zijn op het laatst.
Jazeker, de laatste tijd wel weer en binnenkort gaan we weer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat hij ook wel eens thuiswedstrijden kijken? Tijd geleden was je toch eens meegeweest?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe we Gergi z'n vader het beste buiten de deur houden.. Oncomfortabel opklapbed als logeerbed?
Een stevig slot op de deur?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe we Gergi z'n vader het beste buiten de deur houden.. Oncomfortabel opklapbed als logeerbed?
Cyaankali of een intercity.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
"Dan kom ik gewoon volgende week". Zo gaan die gesprekkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of gewoon "nee, logeren komt nu niet uit?"
"Je piemel stinkt ouwe, opbokken uit me huis"quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of gewoon "nee, logeren komt nu niet uit?"
We hebben een expert in de zaal zie ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefst eentje die beetje schuin afloopt en dat je met hoofd naar beneden ligt.
In een hoek van 90 graden, of wat ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff, een volhouder.. gaan jullie ook ooit eens daar logeren?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Dan kom ik gewoon volgende week". Zo gaan die gesprekken
en van die springveren in de rugquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sociaal geaccepteerd is dat je dit tegen je schoonvader zegtquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je piemel stinkt ouwe, opbokken uit me huis"
Even kijken of ik er in de dierenwinkel een paar kan vinden. Oh, en dan eerst nog even een gracht graven.quote:
Gewoon het oude recept. Prikkeldraad, mijnenveld, muur met wachttorens. Hij kent dat wel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb gelukkig geen logeerkamer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo ongeveer een miljoen schoonvaders en schoonmoeders gehad maar gelukkig niet eentje zo onafgestemd dat er gedacht werd aan logeren
Nee. Moet er niet aan denken, hij is niet zo hygiënisch. Als hij bij ons weg is probeert Gergi serieus altijd het hele huis te desinfecterenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pff, een volhouder.. gaan jullie ook ooit eens daar logeren?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, de laatste tijd wel weer en binnenkort gaan we weer.
Geen probleem, schoonloeder kruipt wel naast jou in bed.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen logeerkamer.
Wel eens een tante van mijn ex-vrouw bedenk ik me ineens, zat ik daar hele nachten op met die vent van haar, die bleef maar zuipen, ouwehoeren, naakt zwemmen en klakken met zijn kunstgebit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen logeerkamer.
"Gezellig hè?"quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen probleem, schoonloeder kruipt wel naast jou in bed.
Dacht even dat je caaf in een strijd verwikkeld was met een groepje veldmuizenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Breek z'n nek! Breek z'n nek!"
Mr. Wattenschijfje is voetbal aan het kijken_!
Zo’n bed dat midden in de nacht automatisch inklapt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Release the Zyklon B at 03:30.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n bed dat midden in de nacht automatisch inklapt.
Ik dacht dat je een link had om bedbugs te kopenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://thehoffbrand.com/(...)o8SUTTX3v8TTRqXhF_f8
Ik ben nog aan het googelenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een link had om bedbugs te kopen![]()
mooie kleurtjesquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://thehoffbrand.com/(...)o8SUTTX3v8TTRqXhF_f8
En zo'n spin van 33 centimeter in je koffer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neem er wel een paar mee van vakantie
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie kleurtjes. zeker die zool en hiel maar model is minder
ze lijken wel op sommige modellen van pumaquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voor mij lijken al die schoenen op elkaar, qua model.
nee die laat ik daarquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo'n spin van 33 centimeter in je koffer.
Tegenwoordig veel merken die via facebook verkopen, valt me op.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze lijken wel op sommige modellen van puma
Nou even kalmeren door de badkamer te poetsen danquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoveel gepraat vandaag dat ik helemaal licht in mijn hoofd ben van de hyperventilatie
Lindorquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:24 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar had vandaag van die Lindt chocoballen gekocht
Is al gedaan. Maar ik moet zo wel even de was ophangen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou even kalmeren door de badkamer te poetsen dan
Goeie date dus?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoveel gepraat vandaag dat ik helemaal licht in mijn hoofd ben van de hyperventilatie
Dit klinkt niet zo positief.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Moet er niet aan denken, hij is niet zo hygiënisch. Als hij bij ons weg is probeert Gergi serieus altijd het hele huis te desinfecteren
Gesnaveld?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja en gelukkig mag het weer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit persoonlijk volgens mij tegen de 600 thuiswedstrijden.. Heb het nooit echt bijgehouden, maar ja meer dan 30 jaar een Seizoenskaart... Dan kom je wel aan dat aantal...
Ik trap haar persoonlijk uit het raam dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen probleem, schoonloeder kruipt wel naast jou in bed.
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en gelukkig mag het weer.![]()
Vroegahh, had mr. Wattenschijfje ook een seizoenskaart, maar nu hebben we allebei een clubcard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens een tante van mijn ex-vrouw bedenk ik me ineens, zat ik daar hele nachten op met die vent van haar, die bleef maar zuipen, ouwehoeren, naakt zwemmen en klakken met zijn kunstgebit.
Ook niet gastvrijquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trap haar persoonlijk uit het raam dan.
Waarom wil hij zo graag bij jullie logeren?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik maar voor het slechte opklapbed ga.
Ben ik ook niet, DOEIquote:
Ja, dat zou Wanheda zijn.. onze assertieve vecht-caviaquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht even dat je caaf in een strijd verwikkeld was met een groepje veldmuizen
Ik weet niet of dit sociaal geaccepteerd is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trap haar persoonlijk uit het raam dan.
Met van die scheermesjes aan zijn pootjes, net als die vechthanen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou Wanheda zijn.. onze assertieve vecht-cavia
Niet minder dan zeggen dat iemand specifieke deel stinkt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sociaal geaccepteerd is.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak nog kans op deze, alleen zoals altijd zal jammer maar helaas zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met van die scheermesjes aan zijn pootjes, net als die vechthanen?
Die uitvoeringen van Nike zijn echt bijna niet te krijgen. Maar dan gewoon schoenen die mensen ook echt kunnen kopen.quote:
Die schoenen zijn toch een beetje wat kraaltjes en spiegeltjes waren voor inboorlingen in de zeventiende eeuw.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die uitvoeringen van Nike zijn echt bijna niet te krijgen. Maar dan gewoon schoenen die mensen ook echt kunnen kopen.
Het zijn geen cowboylaarzen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die schoenen zijn toch een beetje wat kraaltjes en spiegeltjes waren voor inboorlingen in de zeventiende eeuw.
Met of zonder botje door de neus?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die schoenen zijn toch een beetje wat kraaltjes en spiegeltjes waren voor inboorlingen in de zeventiende eeuw.
Dacht dat toastjes zo ongeveer na 1980 verboden waren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Oh, laat ik nog maar wat toastjes meenemen, want die heb ik vast niet meer."
Doet voorraadkast open; oh, nog 1,5 pak
Mannen met cowboylaarzenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn geen cowboylaarzen inderdaad.
Keep the soul alive!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat toastjes zo ongeveer na 1980 verboden waren.
Die hadden die anderen weer aanquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn geen cowboylaarzen inderdaad.
Met pizzasnijders als sporen.quote:
Ik heb een White Claw.quote:
Slappe asperges met goedkope ham.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Man man.. dat is toch net zoiets als boterhamworst om een augurkje heen.. gewoon een gouden combinatie.
Echt van dat kringverjaardagen-voer
Sláinte.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een White Claw.
Proost
Oke, wat ik dus echt walgelijk vind: gevulde eierenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slappe asperges met goedkope ham.
Bodybuilders ruiken ook zo.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat ik dus echt walgelijk vind: gevulde eieren
Huuuurlll hurrrrl![]()
![]()
Die geur ...
Of de schoonvader van Kiwiwiquote:
Chileense collega van mij ook, die rook gewoon naar een dode kippenstal met zijn zielige gebodybuild, die had ook zo'n irritant plat dom indianenhoofd, die heeft me mijn Aardse geluk om een simpel gekookt eitje een beetje afgepakt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega destijds bij de post vond het een goed idee om heel veel gekookte eieren te eten.
Om half 8![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chileense collega van mij ook, die rook gewoon naar een dode kippenstal met zijn zielige gebodybuild, die had ook zo'n irritant plat dom indianenhoofd, die heeft me mijn Aardse geluk om een simpel gekookt eitje een beetje afgepakt.
Het een beetje exclusief houden tochquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die uitvoeringen van Nike zijn echt bijna niet te krijgen. Maar dan gewoon schoenen die mensen ook echt kunnen kopen.
Vind platte hoofden wel erg lelijk.quote:
Vind het wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar een kapseltje
Ooit eens een Turkse "leidinggevende' gehad, ging niet zo goedquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind platte hoofden wel erg lelijk.
Maar heb eens ooit een Turkse vriendin gehad en dat leek net zo'n dartel olijvenprinsesje, die had dat weer niet
Ze kan het hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar een kapseltje
Zij was meer mijn leidingtrekkende.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit eens een Turkse "leidinggevende' gehad, ging niet zo goed
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij was meer mijn leidingtrekkende.
quote:
Toastjesquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat toastjes zo ongeveer na 1980 verboden waren.
Vind ik lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Man man.. dat is toch net zoiets als boterhamworst om een augurkje heen.. gewoon een gouden combinatie.
Echt van dat kringverjaardagen-voer
Spaans toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een nieuwe match. Hij heet ignacio. Is dat grieks?
Ignacio is a male Spanish and Galician name originating either from the Roman family name Egnatius, meaning born from the fire.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Boks, wat is jouw favo kringverjaardagen voer?quote:
Spaansquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Spaans, die bijten tijdens het snavelen in je tong.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spaans, die bijten tijdens het snavelen in je tong.
Spaans.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik veer op als de frituur aangaatquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks, wat is jouw favo kringverjaardagen voer?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritante mondgeluidjes tijdens het praten ook
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik veer op als de frituur aangaat
Smekken en speekselklakken door de taal ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritante mondgeluidjes tijdens het praten ook
Ligt zo dat latin lover hoofd eraf.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smekken en speekselklakken door de taal ja.
Wel goede herinneringen aan Sonia, Mercedes en die ene met dat dunne nekjequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt zo dat latin lover hoofd eraf.
Zwaantje?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel goede herinneringen aan Sonia, Mercedes en die ene met dat dunne nekje
Ik vind toastjes met van die derrie-salade dan weer niet zo'n feest.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s wel het hoogtepunt. Al vind ik een lekker toastje ook erg eighties lekker.
Ik dacht even dat je het over Sidonia had.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel goede herinneringen aan Sonia, Mercedes en die ene met dat dunne nekje
Ja, die snack heb ik nooit gehad op verjaardagenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw des huizes die partyknacks in bladerdeeg gedaan heeft.
Jámonquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:09 schreef Karzai het volgende:
Was net even in het hammen walhalla
[ afbeelding ]
Het begon altijd met vruchtenbowl met slagroomquote:
Met van die verkleurde mayonaise erdoorheenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind toastjes met van die derrie-salade dan weer niet zo'n feest.
Dat is wel leuke aan Spanje. Alles gebeurt daar op straat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:11 schreef Karzai het volgende:
Echt superdruk hier op straat, ik zit wel in het centrum natuurlijk. Maar alle restaurants en cafés zitten vol
Johhhhhhmaaaa.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die verkleurde mayonaise erdoorheen
Gezellig!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:11 schreef Karzai het volgende:
Echt superdruk hier op straat, ik zit wel in het centrum natuurlijk. Maar alle restaurants en cafés zitten vol
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het begon altijd met vruchtenbowl met slagroom![]()
Daarna een gebakje.
Hierna kwam een schaal met blokjes kaas en worst voorbij![]()
En daarna werden de schaaltjes met chips en toastjes op tafel gezet.
Kan niet kiezen
daar kan ik niks mee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gekke geslis, alsof ze een toverbal in hun mond hebben
Jaaaaquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vruchtenbowl.
Was dat bij jullie ook een paar van die blikjes cocktailfruit gemixt?
Ik vond dat als kind echt zo lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaadaarna nooit meer gehad, dus ik moet snel het familierecept even achterhalen.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond dat als kind echt zo lekker
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is met haar castagnettes aan het klepperen?
Volgens mij gaan daar vooral tientallen pakken goedkope rode wijn in en dan alle kliekjes en restjes sterke drank van het jaar, tenminste zo was dat bij ons, en dan een paar kilo slap snotfruit natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaadaarna nooit meer gehad, dus ik moet snel het familierecept even achterhalen.
Ik denk dat het bij ons vooral een kindvriendelijke versie wasquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij gaan daar vooral tientallen pakken goedkope rode wijn in en dan alle kliekjes en restjes sterke drank van het jaar, tenminste zo was dat bij ons, en dan een paar kilo slap snotfruit natuurlijk.
Ging geen drank doorquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij gaan daar vooral tientallen pakken goedkope rode wijn in en dan alle kliekjes en restjes sterke drank van het jaar, tenminste zo was dat bij ons, en dan een paar kilo slap snotfruit natuurlijk.
OMG JAquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zullen we een KSC-feestje organiseren in de vorm van een jaren 80-verjaardag?
Brabant he..quote:
Vrouwen met schoudervullingen, zuurstokkleding en van dat dode getoupeerde haar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zullen we een KSC-feestje organiseren in de vorm van een jaren 80-verjaardag?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG JA
Wattenschijfje een feesthoedje op en dan alle stoelen in een kring
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij ons vooral een kindvriendelijke versie was
Recept;quote:
Alaaf!quote:
Superlekkerrrquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Recept;
Gooi in een ruime schaal 15 blikken verschillend snotfruit door elkaar.
Klaar
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Recept;
Gooi in een ruime schaal 15 blikken verschillend snotfruit door elkaar.
Klaar
Slikreflex of kokhalsreflex?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een kersenpit erin om te kijken of oma nog goede reflexen heeft.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een kersenpit erin om te kijken of oma nog goede reflexen heeft.
quote:
quote:
Zeker van dat plebs uit het oostenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja?![]()
@:ltvdk ik voel een anti-West-Brabant sentiment hier
Beetje niemandsland.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja?![]()
@:ltvdk ik voel een anti-West-Brabant sentiment hier
Wemelt van de refo’squote:Op zaterdag 2 april 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden zomaar eens grauwe vroeg ingeslapen Protestanten kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden zomaar eens grauwe vroeg ingeslapen Protestanten kunnen zijn.
Dit lijkt mij echt de saaiste baan ter wereld.quote:Een actuaris of verzekeringswiskundige houdt zich beroepshalve bezig met het doorrekenen en evalueren van risico's.
Als je het voor UitStraling mag doen is het ineens leuk werk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit lijkt mij echt de saaiste baan ter wereld.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor US zou willen werkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het voor UitStraling mag doen is het ineens leuk werk.
Oh echt? Lolquote:
Sowieso doorrekenenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de leukste baas ooit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor US zou willen werken
Krijg je zo’n kinderbureautje toegewezen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor US zou willen werken
Het verdient wel goed, maar ja... niet alle functies die goed verdienen zijn ook echt leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso doorrekenenJe kunt beter doordenken
Hmmmm...quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel de leukste baas ooit.
Ik moest het ook opzoeken waar het lagquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Bommelwaard gehoord.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder is van oorsprong een Bommelerwaardse.
Boven Den Boschquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Bommelwaard gehoord.
"Het is warm sinds je vanmorgen binnen kwam huppelen met je zwierende paardenstaart, moet dat bovenste knoopje echt dicht?"quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je zo’n kinderbureautje toegewezen.
En US die er zo naast staat [ afbeelding ]
Ben je bereid om daarheen te lopen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken waar het lag
Oh.. echt nog nooooit van gehoord, maar Today I Learnedquote:
Bij Buda op kantoor gaat de thermostaat omlaag, dus iedereen in een trui.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is warm sinds je vanmorgen binnen kwam huppelen met je zwierende paardenstaart, moet dat bovenste knoopje echt dicht?"
Veel koeien, fruitbomen en autoradiohandelaren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. echt nog nooooit van gehoord, maar Today I Learned
Is het daar nog 1996?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel koeien, fruitbomen en autoradiohandelaren.
Zwierende paardenstaartenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is warm sinds je vanmorgen binnen kwam huppelen met je zwierende paardenstaart, moet dat bovenste knoopje echt dicht?"
Is een goede 60 km lopen, dus neequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je bereid om daarheen te lopen?
Ik vind het bij ons al zo koudquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Buda op kantoor gaat de thermostaat omlaag, dus iedereen in een trui.
Oh jammer.quote:
Hou op met me hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het bij ons al zo koud
Klinkt echt dolletjes.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het criminele circuit nog steeds mateloos populair.
Jullie verwarming gaat terug naar 19 graden maximaal volgens mannetje Jetten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wat harder werken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja Oost-Brabant loopt nog een paar decennia achterquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het criminele circuit nog steeds mateloos populair.
Zei ik ook altijd in de sportschool tegen mensen die het koud hadden, maar dan dat ze harder moesten sporten.quote:
Vaker opstaan om een kopje koffie of thee te pakkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan niet nog harder uit het raam staren hoor
Gewoon een elektrische deken meenemenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een vaste plek gekregen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan mijn vorige werkgever.quote:
Van die flexplekken waar iedereen toch altijd op dezelfde plek gaat zitten en boos wordt als er iemand op zijn plek zitquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een eleltrsche kachel, waterkoker en elektrisch voetenbadje. Kijk zo komen we er welquote:
quote:
Wie het eerst komt, die het eerst maalt hoor..quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die flexplekken waar iedereen toch altijd op dezelfde plek gaat zitten en boos wordt als er iemand op zijn plek zit
Gewoon een barbecue het kantoor in slepen, heb je en de warmte en een lekker lunchquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een eleltrsche kachel, waterkoker en elektrisch voetenbadje. Kijk zo komen we er wel
Ik had in Boedapest collega’s die bij 40 graden alle ramen openden want de airco was te koud. Zodra ik chef werd heb ik iedereen verboden nog met hun tengels aan de ramen te zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan mijn vorige werkgever.
Ik had een (psycho) leidinggevende die het altijd koud had en het raam mocht nooit open en daarna ging ik over op een andere leidinggevende die met het raam open werkte in de winter (dat vond ik ook wel wat frisjes)
Zijn bedrijven waarbij je pasje geen toegang geeft tot dezelfde verdieping zodat je gedwongen bent ergens anders te gaan werken. Ook hilarisch.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die flexplekken waar iedereen toch altijd op dezelfde plek gaat zitten en boos wordt als er iemand op zijn plek zit
Op straffe van het afhakken van vingers?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had in Boedapest collega’s die bij 40 graden alle ramen openden want de airco was te koud. Zodra ik chef werd heb ik iedereen verboden nog met hun tengels aan de ramen te zitten.
's-Hertogenbosch.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil in juni 3 dagen (2 overnachtingen) weg naar het buitenland, kunnen jullie wat aanraden?
Mijn voorkeur is Polen, maar misschien hebben jullie beter tips.
Waarom heef Polen je voorkeur?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil in juni 3 dagen (2 overnachtingen) weg naar het buitenland, kunnen jullie wat aanraden?
JA DOEI, ik kom niet logerenquote:
Kiev.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boedapestquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel lastig als je toevallig op die verdieping dan een vergadering hebtquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn bedrijven waarbij je pasje geen toegang geeft tot dezelfde verdieping zodat je gedwongen bent ergens anders te gaan werken. Ook hilarisch.
Ja, omdat ik daar nog een keertje heen wil en het is daar goedkoopquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom heef Polen je voorkeur?
quote:
quote:
Dat soort landen zijn sowieso bijzonder.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had in Boedapest collega’s die bij 40 graden alle ramen openden want de airco was te koud. Zodra ik chef werd heb ik iedereen verboden nog met hun tengels aan de ramen te zitten.
Grauw, lelijke domme hoofden en als je een ijsje op straat eet gaan ze met poep gooien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom heef Polen je voorkeur?
Ik heb er zo bij gekekenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op straffe van het afhakken van vingers?
Limburg ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort landen zijn sowieso bijzonder.
Lopen daar een hoop mooie dames op staat hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grauw, lelijke domme hoofden en als je een ijsje op straat eet gaan ze met poep gooien.
Ga je scrummen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:43 schreef crv het volgende:
Onze diktator heeft ook „neue Arbeitswelten“ ingevoerd![]()
Heb al een paar bobos op de tapijtetage gemeld wat ik er van vind..... ze denken dat ze vernieuwend zijn, maar voor mij is wat ze nu implementeren al 20 jaar verouderd
Oh ja, ik ga even kijken of dat wat isquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boedapest![]()
Waar in Polen? Grote stad?
I knowquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lopen daar een hoop mooie dames op staat hoor
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grauw, lelijke domme hoofden en als je een ijsje op straat eet gaan ze met poep gooien.
Oeh, dat maakt wel indrukquote:
Gdańsk of Krakau zijn wel aardig, maar eigenlijk zijn alle Poolse steden matig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat ik daar nog een keertje heen wil en het is daar goedkoop
Even een lean-sessie tussendoorquote:
Oh, dan moet ik daar zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
In Polen zitten nu toch al 3 miljoen Oekraïners, gezellig zo'n beetje die getraumatiseerde vrouwen en kinderen aan de kant duwen op straat.
Ik vond Krakau echt wel mooi, maar alles daarbuiten was om te huilen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gdańsk of Krakau zijn wel aardig, maar eigenlijk zijn alle Poolse steden matig.
Nee echt, ze hebben wat luxe stoelen ingezet, wat van die vierkante hokken en de rest gewoon handmatig verstelbare tafels met een docking en 1 big size of 2 normale monitorenquote:
Nou ja, de Hoge Tatra’s zijn wel tofquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga even kijken of dat wat is![]()
Ik denk idd de grote stad, want op het platteland van Polen zal niet zo heel veel te beleven zijn?![]()
Krakau it is
Beetje alsof je in Tilburg bent of is het niet zo erg?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gdańsk of Krakau zijn wel aardig, maar eigenlijk zijn alle Poolse steden matig.
Ja niet normaal. In de zomer ook af en toe bin a ruzie als de airco op een normale temperatuur stond.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In de winter kookte je het kantoor uit.
Of watervallenquote:
Klinkt als elk kantoor tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
Nee echt, ze hebben wat luxe stoelen ingezet, wat van die vierkante hokken en de rest gewoon handmatig verstelbare tafels met een docking en 1 big size of 2 normale monitoren
Het enige nieuwe ( en onbruikbare) zijn de lockers die je met een app kunt openen
Lekker brown-paperenquote:
Jupquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja niet normaal. In de zomer ook af en toe bin a ruzie als de airco op een normale temperatuur stond.
Gdańsk, Gdynia, Sopot zijn op zich wel aardig. Studentensteden dus ook wel iets te beleven. Oude centrum van Gdańsk is nog wel leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond Krakau echt wel mooi, maar alles daarbuiten was om te huilen.
Boedapestquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Parijs, ook tandjes duur en lelijk.
In de winter wel eens op een hotelkamer gekomen waar ze de verwarming op 26 graden hadden staan. Echt lekker om te slapen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JupBij mensen thuis is het trouwens niet minder heet
Ja, doet een beetje zeer bij het zitten na afloopquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een rare seksterm die ik niet ken?
Ik zit op googlemaps te kijken en mijn oog valt net op Praagquote:
K&K Hotel in Boekarest onder anderequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de winter wel eens op een hotelkamer gekomen waar ze de verwarming op 26 graden hadden staan. Echt lekker om te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |