Mwah, dat is een beetje achterhaald. Ik zou het ook niet drinken, maar de grachten worden tegenwoordig veel meer "doorgespoeld" dan voorheen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:10 schreef Gehrman het volgende:
Lekker kopje onder in dat dampende riool. Stukje Amsterdam experience.
ik zou het ook niet doen met de winkelkarretjes en fietsen. Tevens zou ik niet gaan staan vanwege het glas, spijkers of ander scherp materiaal op de bodem.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:13 schreef quirina het volgende:
Ze zwemmen en suppen ook in de gracht. Zou dat zelf niet doen met die fietswrakken en ratten overal brrr.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:13 schreef byah het volgende:
Wel vriendelijk voor je medetoeristen om op de zinkende auto te gaan staan als je zelf er al uitgeklommen bent
Las het .. Had de foto nog niet gezien ...quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:54 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)acht-in-amsterdam-in
Ja Ja het is wat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minder juist, omdat het minder nodig isquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is een beetje achterhaald. Ik zou het ook niet drinken, maar de grachten worden tegenwoordig veel meer "doorgespoeld" dan voorheen.
Wel lullig dit.
Amsterdam City Swim is in Augustus weer. 'Spring met ons de grachten in' staat er op www.amsterdamcityswim.nlquote:Op zondag 3 april 2022 09:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Minder juist, omdat het minder nodig is
In de jaren zestig gebeurde dat zo vaak dat de verzekeringsmaatschappijen die lage 'leuningen' langs de grachten hebben laten plaatsen op eigen kosten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:42 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe je zoiets voor elkaar krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |