Babolat is HET gravelmerk. @GGMMquote:Op zondag 3 april 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Babolat is een proletenmerk.
Dunlopgoden, maar anders Head of Wilson
Valentijn is de levende representatie van het afvoerputje van de mensheid op moreel-ethisch vlak. Alles aan die man is walgelijk.quote:Op maandag 4 april 2022 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Valentijn zijn schrijfhand breekt.
Mooi gesproken maat.quote:Op maandag 4 april 2022 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valentijn is de levende representatie van het afvoerputje van de mensheid op moreel-ethisch vlak. Alles aan die man is walgelijk.
Ik begrijp dat het zijn verdienmodel is om zo veel mogelijk walgelijke uitspraken te doen die net op het randje zijn zodat hij clicks kan genereren.quote:
Valentijn zou een prima soldaat zijn in het Russiche leger.quote:Op maandag 4 april 2022 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het zijn verdienmodel is om zo veel mogelijk walgelijke uitspraken te doen die net op het randje zijn zodat hij clicks kan genereren.
wat ik niet begrijp is hoe hij zichzelf in de spiegel aan kan kijken.
Bitcoinquote:Op maandag 4 april 2022 10:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:atypisch mokerhard gelachen
Garrincha of Puskás?quote:Op maandag 4 april 2022 11:09 schreef tong80 het volgende:
Bommels woordenboek deeltje 62.....
Ache da maar wit - Ik hoop dat u nu genoeg kennis heeft van de materie
Sprik veur oe eige - Hou die mening voor u
Ik kan oe wel iets aan doen - Wat ben je toch gevat
Schupt um neer - Ga nu eens het duel aan
Wak zegge wou, en liege nie _ Zal ik u eens de waarheid vertellen?
Mok da nog uitlegge ? - Ben je echt zo dom ?
Tegen wie speult Olympia zondag - Wat is de tegenstander van VV Zaltbommel zondag ?
Mok dagge wegkomt - Hoe me niet voor de gek
Ge het ut nie van mij - Kun je een leugentje bewaren?
Mins, sprek me er nie van - Ik weet het. Iedereen heeft het er over
Dè motte gij zegge - De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
Herman. Sophiahofje. Ruiterstraat. Vogelenzang. Buitentuin. Steenweg. Jan Haeckenhof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |