De Russen hebben gelukkig Kadyrovs TikTok Battalion.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef slashdotter3 het volgende:
https://medium.com/@:x_To(...)il-2022-fb28f35248a9
Ukrainian Armed Forces are meanwhile including a sizeable 'Foreign Legion', comprising following units:
• Omega Battalion: staffed by US citizens (plenty of vets from Afghanistan and Iraq), and even a former South Korean SF-operator.
• There’s (at least) one other battalion, including Brazilians, Portuguese, Spaniards, Italians, French…
• Pahonya Regiment: two battalions of Belarusian military personnel (all that defected over the last month ‘or so’),
• Crimea Battalion: all-Muslim unit, including ‘Abu Tow’ — a Syrian TOW-gunner that scored 140+ confirmed kills against Assadists, Russians, and IRGC-gangs in Syria of 2015–2017.
Sorry maar wat een slecht verhaal, is dit gewoon iemand met een ingezonden brief ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Ukrainian Armed Forces are meanwhile including a sizeable 'Foreign Legion', comprising following units:
• Omega Battalion: staffed by US citizens (plenty of vets from Afghanistan and Iraq), and even a former South Korean SF-operator.
• There’s (at least) one other battalion, including Brazilians, Portuguese, Spaniards, Italians, French…
• Pahonya Regiment: two battalions of Belarusian military personnel (all that defected over the last month ‘or so’),
• Crimea Battalion: all-Muslim unit, including ‘Abu Tow’ — a Syrian TOW-gunner that scored 140+ confirmed kills against Assadists, Russians, and IRGC-gangs in Syria of 2015–2017.
Abu Tow.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou goed kunnen, maar dat is wel het startsein voor NAVO om zich ermee te bemoeien.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:22 schreef hangtime het volgende:
Niemand die Rusland verdenkt van het voorbereiden van een nuclear attack?
Ik vind het iig wel heeeel vreemd dat ze zich terugtrekken.
Hoezo vreemd?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:22 schreef hangtime het volgende:
Omdat Putin sowieso geen gezichtsverlies kan veroorloven.quote:
Of juist niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar dat is wel het startsein voor NAVO om zich ermee te bemoeien.
Waarom geen convector ding van 30 euro?quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:16 schreef Simmertje het volgende:
Heb oprecht net extra sokken aangetrokken ipv de verwarming te verhogen.
Wat denk je dat hij daarmee wint? En denk je dat ie daarmee ongestraft gaat wegkomen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:22 schreef hangtime het volgende:
Dat zijn een heleboel voertuigen die daar verstopt zaten.quote:
Als gas rond de ¤2 per m3 zit en stroom rond de ¤0,50 per kWh, dan zit 1kWh warmte uit gas op zo'n 2/8=¤0,25 en 1kWh warmte uit zo'n convector op ¤0,50.quote:
Ik denk dat hij daarmee overgave van Ukraine wint.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij daarmee wint? En denk je dat ie daarmee ongestraft gaat wegkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Stond me al af te vragen wat er met die ogen aan de hand was, blijkt dus normaal te zijn bij 5+ dagen oude lijken, maar wat doen vrouwen in het Russische leger? Of is dit net zoals die Servische vrouw die laatst gevangen was genomen (die berucht was dat ze 40+ krijgsgevangenen doodschoot) een huurling uit het buitenlandquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef polderturk het volgende:
Russen hebben hun doden achter gelaten. De laatste lijkt een vrouw te zijn.
[ twitter ]
ik begin er ook voor te vrezen. vooral het aan de ene kant "we gebruiken alleen kernwapens als Rusland in gevaar komt", en aan de andere kant de waarschijnlijke false flag aanval op dat oliedepot IN Rusland...quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij daarmee wint? En denk je dat ie daarmee ongestraft gaat wegkomen?
Ik denk dat hij daarmee meteen China en India en overige delen van de wereld als partner verliest en dat hij militair teruggepakt wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:43 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarmee overgave van Ukraine wint.
Ja ik denk dat hij daarmee ongestraft wegkomt, we kunnen moeilijk Rusland gaan nuken.
De wraak van Rusland zal te lomp zijn op nucleair gebied en dat weten we allemaal.
Met een kernwapen wint hij ook niks.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:47 schreef Shotty het volgende:
[..]
ik begin er ook voor te vrezen. vooral het aan de ene kant "we gebruiken alleen kernwapens als Rusland in gevaar komt", en aan de andere kant de waarschijnlijke false flag aanval op dat oliedepot IN Rusland...
Wat hij ermee opschiet? Putin MOET winnen in Oekraïne, om zijn persoonlijke macht niet kwijt te raken.
maakt niet uit of hij wat wint: hij moet het kunnen verkopen als winst. en dat is nu vrij lastig...quote:
Ze zeiden "als het bestaan van Rusland in gevaar komt".quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:47 schreef Shotty het volgende:
[..]
ik begin er ook voor te vrezen. vooral het aan de ene kant "we gebruiken alleen kernwapens als Rusland in gevaar komt", en aan de andere kant de waarschijnlijke false flag aanval op dat oliedepot IN Rusland...
Wat hij ermee opschiet? Putin MOET winnen in Oekraïne, om zijn persoonlijke macht niet kwijt te raken.
Er valt niks te verkopen als winst als Kyiv dankzij hem een radioactieve ruine is, China en India banden met Rusland verbreken en iedereen Rusland de rug toe keert en terugpakt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:49 schreef Shotty het volgende:
[..]
maakt niet uit of hij wat wint: hij moet het kunnen verkopen als winst. en dat is nu vrij lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |