Ecuador geen idee? Jij zei dat het een sterk land was.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef: Mane, Koulibaly en Mendy (en Gueye) bij Senegal. Bij Ecuador geen idee.
Ze zijn zelfs beter. 1e gewordenquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Canada is echt in korte tijd veel beter geworden, zou ze niet veel slechter inschatten dan VS of Mexico
Het voetbal in H wordt ook niet om aan te zienquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:20 schreef Caland het volgende:
Vind het eigenlijk best toffe poules over het algemeen, je had toch niet echt een poule des doods kunnen krijgen.
Alleen A en D is echt pure aids
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ecuador geen idee? Jij zei dat het een sterk land was.
En Mendy noemen als speler waar je voor uit moet kijken. Wat wil hij gaan doen dan? Mee naar voren met een corner?
Ja ze hebben het beter gedaan, weet niet of ze echt beter zijn. Scheelde ook weinig in punten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs beter. 1e geworden
Nee, paar Irakezen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:22 schreef Pedroso het volgende:
Wie spelen er eigenlijk mee bij Quatar ? Allemaal Brazilianen neem ik aan ?
Soedanezen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:22 schreef Pedroso het volgende:
Almoez Ali. Meer hoef je niet te kennen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:22 schreef Pedroso het volgende:
Kerlon.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:22 schreef Pedroso het volgende:
Quatar ken ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:22 schreef Pedroso het volgende:
Misschien nog wel belangrijker dan de poule, het is overduidelijk de makkelijke helft van het schema.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:24 schreef RipCity het volgende:
Alleen Engeland Argentinië en Frankrijk dus aan onze kant vd loting tot aan finale.
Die weten hoe goed Mane is!quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:23 schreef TLC het volgende:
Ook gunstig voor Engeland, de nr 2 van poule A loten in de volgende ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |