Maar een hele zak is ook helemaal niet nodig toch. Een bakje chips is ook prima, dat idee.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Kijk hier nu. Zoon wil graag samen een film kijken. Maar wél met een zak chips erbij want anders hoeft het voor hem nietHem boeit het dus geen ene reet als ik zeg dat ie wat moet minderen met lekkers
Wil je dat mijn man even vertellen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar een hele zak is ook helemaal niet nodig toch. Een bakje chips is ook prima, dat idee.
Of gewoon als normale mensen op het toilet nadat je het onder je trui hebt meegesmokkeld omdat je niet kon wachten tot bedtijd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:09 schreef SQ het volgende:
Er was hier ooit eens een user wiens vierjarige dochter elke vrijdagavond zo'n zaak haribo leeg mocht eten op de bank. Want mama deed dat immers ook. Daar vind ik dan dus wel wat vaneet die zak haribo dan gewoon leeg als ze in bed liggen. Geen enkel kind heeft structureel 250 gram snoep in 1 binge nodig.
Dat horen zequote:Op vrijdag 1 april 2022 17:11 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Of gewoon als normale mensen op het toilet nadat je het onder je trui hebt meegesmokkeld omdat je niet kon wachten tot bedtijd.
Zou beter zijn iddquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar een hele zak is ook helemaal niet nodig toch. Een bakje chips is ook prima, dat idee.
Dat keurde mijn ex ook niet goed. Zelfs ontbijten op bed vond ie (qoute:) 'varkensgedrag'.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:20 schreef vencodark het volgende:
Snoepen in bed.![]()
Chocolade in je nachtkastje.![]()
Ik sprak ooit iemand op werk die vertelde dat zijn vrouw niet in bed mocht snoepen of eten.
Waanzin!
Ieder z’n ding natuurlijk. Ik vind het echt geen varkensgedrag in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat keurde mijn ex ook niet goed. Zelfs ontbijten op bed vond ie (qoute:) 'varkensgedrag'.
Ik heb nog nooit een varken in een bed zien ontbijtenquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat keurde mijn ex ook niet goed. Zelfs ontbijten op bed vond ie (qoute:) 'varkensgedrag'.
Of mensen nou wel of niet in bed willen ontbijten moeten ze zelf weten, maar om dat in dergelijke bewoordingen te veroordelen, daar vind ik pas echt wat van. (Goed dat het je ex is dus)quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |