Rare mensen, azijn gebruik ik om de groene aanslag en paardenbloemen uit de tuin te krijgenquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is redelijk gebruikelijk bij stamppotten.Doen mensen ook vaak bij andijviestamppot.
Viesmad?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt altijd helemaal viesmad als ik die dingen eet, weet ook niet waarom
Ik om de waterkoker uit te koken. En als wasverzachter bij beddengoed en handdoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare mensen, azijn gebruik ik om de groene aanslag en paardenbloemen uit de tuin te krijgen
Ohja dat is geen woord van hier, 'heel erg onredelijk boos'quote:
Ohja voor de waterkoker ook inderdaad, alleen altijd jammer dat de keuken dan nog 3 dagen naar azijn ruiktquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik om de waterkoker uit te koken. En als wasverzachter bij beddengoed en handdoeken.
Ja, ik ken het woord wel, maar probeer een beetje te achterhalen wat haar grieven jegens kipsatéschnitzels zijnquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja dat is geen woord van hier, 'heel erg onredelijk boos'
Daar vind ik het niet zo lekker bij.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is redelijk gebruikelijk bij stamppotten.Doen mensen ook vaak bij andijviestamppot.
Viesmad wordt best vaak voor etto gebruiktquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja dat is geen woord van hier, 'heel erg onredelijk boos'
Misschien vindt ze saté niet lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ken het woord wel, maar probeer een beetje te achterhalen wat haar grieven jegens kipsatéschnitzels zijn
Ja dat probeer ik ook nog steeds te achterhalenquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ken het woord wel, maar probeer een beetje te achterhalen wat haar grieven jegens kipsatéschnitzels zijn
@bitterbal ik word nu erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook nog steeds te achterhalen
Probeer haar er eens eentje te voeren. Kijken hoe ze dan reageertquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook nog steeds te achterhalen
Het is een vrouw hè. Ondoorgrondelijk zijn zequote:
Ja, da’s waarquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een vrouw hè. Ondoorgrondelijk zijn ze
Om te vechten?quote:
Ik wil graag nog wat langer levenquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Probeer haar er eens eentje te voeren. Kijken hoe ze dan reageert
Zo loop je de kans mis om verder terminator te wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |