Ze gaan het ondertussen zowat opnieuw schilderen dus hopelijk nemen ze het dan wel mee. Het ziet er ook echt niet uit. De verf bladert en schilfert, echt heel slecht.quote:
Wat is dat toch met die bedrijven?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan het ondertussen zowat opnieuw schilderen dus hopelijk nemen ze het dan wel mee. Het ziet er ook echt niet uit. De verf bladert en schilfert, echt heel slecht.
M'n vader zei ook: Ik ken tig mensen die dit netter kunnen. Er zat ook wat verf tegen het raam en tegen het hout. Maar het was een grote klus die door het goedkoopste bedrijf gedaan werd waar ze al heel lang mee samenwerken.quote:
Ik heb ook verf op de ramen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader zei ik: Ik ken tig mensen die dit netter kunnen. Er zat ook wat verf tegen het raam en tegen het hout. Maar het was een grote klus dat door het goedkoopste bedrijf gedaan werd waar ze al heel lang mee samenwerken.
Hmm klinkt plausibel trouwens, zou hier ook wel zo zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Maar het was een grote klus die door het goedkoopste bedrijf gedaan werd waar ze al heel lang mee samenwerken.
prik de ballonnetjes lekquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:49 schreef Haags het volgende:
Sta ik net in een file in mijn eigen stad vanwege een paar kut hippies met wat ballonnetjes aan hun fiets geknoopt.
Ze moeten gewoon normaal doen. Ik ga er echt slecht op als ik thuiskom en mijn mooie gelakte bankje mist ineens weer lak.quote:
Was DrFoots in de aanbieding of die eigenmerksmaakjes?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:51 schreef Ama het volgende:
Malle cola was in de aanbieding dus heb 24 blikjes gekocht.@:cherrylips
Officieel is DrFoots helemaal geen cola volgens mij maar zo smaakt het wel.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
Nu maar even joint roken en tot tien tellen. Als die mannen zo weg zijn maar even kijken hoe slecht ze het hebben gefikst.Ze gingen het met een stift bijwerken.
!
DrFootsquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was DrFoots in de aanbieding of die eigenmerksmaakjes?
Ja en ik heb het met hoogglanslak gespoten dus dat kan nooit zo mooi zijn.quote:
nieuw bankje claimen bij de woningbouwquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
DrFoots
[..]
Ja en ik heb het met hoogglanslak gespoten dus dat kan nooit zo mooi zijn.
Zit inmiddels op een terrasje op plaza santa ana. Even kijken welke tapas ik allemaal ga bestellenquote:
Neuh met een nieuwe bus lak neem ik ook genoegen. En daarbij moet dat bouwbedrijf het fiksen.quote:
Ohja je ging naar Spanje.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit inmiddels op een terrasje op plaza santa ana. Even kijken welke tapas ik allemaal ga bestellen[ afbeelding ]
Dat ziet er niet uit als een terrasquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit inmiddels op een terrasje op plaza santa ana. Even kijken welke tapas ik allemaal ga bestellen[ afbeelding ]
Woningbouw is eindverantwoordelijk. Die huren die amateurs inquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Neuh met een nieuwe bus lak neem ik ook genoegen. En daarbij moet dat bouwbedrijf het fiksen.
Ziet er best wel uit als je woonkamerquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar woningbouw gaat er ook mee bezig zeiden ze of naja iig met alle schade in huis.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woningbouw is eindverantwoordelijk. Die huren die amateurs in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |