Die reclames elke dag zijn erg ja en langquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ook gestopt, maar meer omdat de reclame gevoelsmatig ongeveer 1/3 van de toch al niet lange podcast in nam.
Ik spoel ze inmiddels vaak door.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Die reclames elke dag zijn erg ja en lang
Toch gewoon een kwestie van een keer of vier op de +30 sec.-knop drukken?quote:
Zooo was dat slecht en chaotischquote:
Dan merk je hoeveel het helpt dat je er dingen uit kan knippen normaal.quote:
Waarom ga je in op een uitnodiging als je weigert om mee te doen. Je kreeg bijna het idee dat ze pas in de studio te horen kregen dat het live werd uitgezonden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan merk je hoeveel het helpt dat je er dingen uit kan knippen normaal.
Lauren en Sinan waren ook niet heel behulpzaam
Nogal, en dat stukje Studio Voetbal en met name dat gemaakte enthousiasme van Gijs was eigenlijk tamelijk gênant.quote:
Idd gewoon ergens rond minuut 6 beginnen. En elke keer die theatershow plug ook vermoeiend. Maar ze verdienen er mega dik aan dus geef ze ongelijk.quote:
Live.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:15 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap hier de meerwaarde van life ook niet zo goed eigenlijk. Alleen dat totaal overbodige Voetbalitem had dat nodig.
Idd. Het is niet alsof ze inspelen op de directe actualiteit en juist leuke langere items kunnen zo makkelijk de mist ingaan of helemaal verkeerd vallen. 2/3 uur vantevoren net zoals Lubach kan toch best. Als ze het hebben gedaan puur om Studio Voetbal een lead-in te geven dan hebben ze zich laten piepelen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:15 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap hier de meerwaarde van life ook niet zo goed eigenlijk. Alleen dat totaal overbodige Voetbalitem had dat nodig.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nep gelach erbij. Tijd voor een vrachtwagen.
Oh. Is dat humor?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon geen logica achter zijn humor zoeken en het accepteren zoals het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |