Als dit als stiekem doorgaat dan wil ik jouw directheid niet meemakenquote:Op maandag 25 april 2022 09:41 schreef spapaars het volgende:
Die heerlijke bijna stiekeme manier om Tim Hofman aan te pakken met zijn geacteerde intellectualiteit.
Topshowquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:monkyyy @:maxi-mus @:el-stinho @:praadje
Thanks, ga kijken. Of opnemen, dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:monkyyy @:maxi-mus @:el-stinho @:praadje
Was volgens een lijst van alle talkshowgasten. Kaag had haar mening bij het Gesprek met de Min. President als ik het goed hebquote:Op zondag 1 mei 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel veel bekende Nederlanders ... Geen Kaag gehoord
Ja maar dat is ook een soort talkshow toch ? 1 op 1quote:Op maandag 2 mei 2022 00:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Was volgens een lijst van alle talkshowgasten. Kaag had haar mening bij het Gesprek met de Min. President als ik het goed heb
Dit. Het eerste seizoen vond ik verfrissend, maar nu heb ik het wel gezien. Het komt misschien ook doordat ik vaak die podcast van ze luister, dan heb je wel een overkill.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd al een tijdje niet meer zo leuk.
Het is iets te veel van hetzelfde inderdaad. Daardoor wordt het voorspelbaar. Al kijkt het nog steeds lekker weg.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit. Het eerste seizoen vond ik verfrissend, maar nu heb ik het wel gezien. Het komt misschien ook doordat ik vaak die podcast van ze luister, dan heb je wel een overkill.
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |