heb er dan ook 2 van de 3 zelf geopendquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Schakel, jouw TT houdt het al 3 topics vol...
Ah..quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb er dan ook 2 van de 3 zelf geopend
Potentiële winnaar wel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
Vind Niels zo verschrikkelijk van Expiditie Robinson
Echt een walgelijk ventje. Hoop zo dat hij niet wint.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
Vind Niels zo verschrikkelijk van Expiditie Robinson
ik hoop echt van nietquote:
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een walgelijk ventje. Hoop zo dat hij niet wint.
Hij is arrogant.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt van niet
[..]
dat dus
geen idee wat het is
maar hij irriteert me mateloos
ja hij vindt zichzelf wel heel geweldig jaquote:
ingesneeuwdquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom is onze wiebelstream nog offline
Hoeft van mij ook niet te winnen iddquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt van niet
[..]
dat dus
geen idee wat het is
maar hij irriteert me mateloos
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom is onze wiebelstream nog offline
Woest ben ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja dat vond ik ook. De hardcore tegenwoordig is echt snel.quote:
hahaha DJ JANTJEEEquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. De hardcore tegenwoordig is echt snel.
Zit nu te kijken voor kingsdag festival en zie dat DJ Jantje daar ook draait
Verder ook wel een mooie line up weer.
echt wat een $%#$%quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:01 schreef engine het volgende:
Geen update meer van Darkraver. Denk niet dat het nog door gaat vanavond.
Ik moet de docu nog steeds kijkenquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ook, ben er niet zeker van of ik dat uberhaupt nog ga doen
oh dat moet wel echt een to the point docu zijn danquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Volgens mij duurt het nog geen 10 minuten dus ik ga wel een keer kijken
Had me vergist. 11 minutenquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat moet wel echt een to the point docu zijn dan
Sowieso in pak naar een festival tochquote:
Altijd netjesquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso in pak naar een festival toch
awhquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
ze vriendin werd ze vrouw en ze scheet van hem. en toen stond ie op straat. kutleven
en dat allemaal in 11 minutenquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
ze vriendin werd ze vrouw en ze scheet van hem. en toen stond ie op straat. kutleven
Shazamtopiaquote:
hoor het voor het eerstquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:56 schreef suzi1 het volgende:
ja maar je hoort daar volgens mij wel eens stukjes van in een set?
Jagermeister?quote:
dat zijn altijd fijne filmsquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
ik ga kijken of er nog een film is met jason statham. lekker hart
Hier ook wit buiten. Al zijn de straten wel schoon.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De laatste werkdag. En wat voor een. Wit buiten.
Ja, hier ook. De stoep is normaal.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook wit buiten. Al zijn de straten wel schoon.
1.5 graden boven nul, dus smelt wel weg.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier ook. De stoep is normaal.
Missmorgenquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen!
Geen sneeuw te zien hier, gisteren wel wat gehad maar was ook zo weer weg..
Vrij vandaag?quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja ik blijf lekker binnen vandaag
Hier een dun laagje vanmorgen, maar nu alles weer weg. Niets geen 10 of 15 cmquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen!
Geen sneeuw te zien hier, gisteren wel wat gehad maar was ook zo weer weg..
Volgens mij wel op andere plekken zoveel gevallen..quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een dun laagje vanmorgen, maar nu alles weer weg. Niets geen 10 of 15 cm
Ik heb geen idee, nog niet echt tijd gehad om alle niwuesberichten na te kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij wel op andere plekken zoveel gevallen..
Ik ook niet, maar zag wat filmpjes voor bij komenquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nog niet echt tijd gehad om alle nieuwsberichten na te kijken
Zelfs dat heb ik nog nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag wat filmpjes voor bij komen
Is ook wel lekker, even een tussen dagjequote:Op vrijdag 1 april 2022 13:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje de woensdag vrij gehad. Beviel ook wel goed.
Beviel wel goed idd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is ook wel lekker, even een tussen dagje
Lang weekend idd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar zo drie dagen vrij is ook wel lekker hoor
Tjaquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Lang weekend idd.
Ik zou persoonlijk voor de woensdag gaan.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:33 schreef engine het volgende:
Even een vrolijk nummertje want ik verveel me
Boerenkool hierquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
en omdat ik weet dat de vraag straks komt, pasta pesto ga ik zo maken
quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aaaquote:
Smakelijk wiebelen etenquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje wiebelen tijdens het eten ja toch
Nog weekend plannen of kun je gewoon binnen blijven tot maandagochtend?quote:
Net van m'n werk gekomen, dus vandaag blijf ik binnen. Morgen en overmorgen heb ik wel plannen. Morgen sowieso eerst sporten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nog weekend plannen of kun je gewoon binnen blijven tot maandagochtend?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Net van m'n werk gekomen, dus vandaag blijf ik binnen. Morgen en overmorgen heb ik wel plannen. Morgen sowieso eerst sporten.Maar het is wel weer fijn als je dat eenmaal gedaan hebt.
Thunderdome!quote:
Jup ben het ook van plan morgenquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Net van m'n werk gekomen, dus vandaag blijf ik binnen. Morgen en overmorgen heb ik wel plannen. Morgen sowieso eerst sporten.Maar het is wel weer fijn als je dat eenmaal gedaan hebt.
Flink hitjes aan het mixenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan dit gewoon niet horen zonder dat ik darkraver dat hoor zeggen
Trein van half 9quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
hij mag ze iets minder snel doormixen maar hij heb haast
Heeft er weer zin in vanavondquote:
Meteen lekker deuntjequote:
Bounce kittenquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
wiebelen met de volle buik
[ afbeelding ]
Ik laat Kirby voor mij rondjes rennenquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
tip van de week:
lekker wiebelen dan hoef je niet te sporten
Ik ga niet quotenquote:
Dan ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha ja ik blijf nog even bij potato
ja precies dan kunnen we na potato zo overschakelenquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ik ook![]()
Hoop dat Patje de hele avond doorgaat
Jij ook!quote:
Jaaaaquote:
Ja is niet zo'n druktemaker. Af en toe een paar woordjesquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
op de een of andere manier erger ik mij totaal niet aan die freaky d. dat is wel is anders met mc's
ja inderdaad soms wel erg jammer, je kunt nooit even genieten van de plaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:28 schreef engine het volgende:
Ik zou gek worden als Potato altijd zo zou draaien. Begint irritant te worden dat hij alle goede nummers ook weer meteen wegdraaid
quote:
Ja heb wel eens gezien dat hij online kwam voor 20 minutenquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeetje die heeft ook maar heel kort gedraaid dan
spijtigquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb wel eens gezien dat hij online kwam voor 20 minutenDraait meestal niet zo lang.
Achja potato heeft een leuke streamquote:
Jaaquote:
hahaha is het zo erg?quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:16 schreef engine het volgende:
Ik begin met te irriteren aan iemand in de chat van de bosuiltjes. Het is maar goed dat ze bijna de kast verlaten
Ja verschrikkelijke wijsneus hahaquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha is het zo erg?
wijsneusje?
Hoe is het met de katjes?quote:
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
goed! nou ja, het gaat goedkomen! ich schaf das
Jaquote:
Denk het nietquote:
Hahaquote:
Volgens mij gaan ze daar een rave hebben ofzo en is deze kerel een dag te vroeg begonnenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel even op dat grasveldje willen chillen
hahaha echt he, even soundchecken tochquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze daar een rave hebben ofzo en is deze kerel een dag te vroeg begonnenmafklapper genot
Ik zat ook al te kijken waar dit isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |