quote:ik ben ook in Rimini geweest en als je gebruik wilt maken van de stoelen en douches op het strand etc. dan moet je daar inderdaad voor betalen. wat wij deden was gewoon een stukje verder lopen waar geen stoelen stonden en daar een handdoek neergelegd. dan hoef je ook niks te betalen
Op vrijdag 14 februari 2003 17:19 schreef Wen het volgende:
En ja voor het strand moet je inderdaad betalen maar je krijgt er wel een lekkere strandstoel voor terug:)
quote:Dacht ik al, betalen voor het strand is ook beetje overbodig
Op zaterdag 8 maart 2003 13:38 schreef sunset het volgende:[..]
ik ben ook in Rimini geweest en als je gebruik wilt maken van de stoelen en douches op het strand etc. dan moet je daar inderdaad voor betalen. wat wij deden was gewoon een stukje verder lopen waar geen stoelen stonden en daar een handdoek neergelegd. dan hoef je ook niks te betalen
Midden in het centrum, strand op 3 minuten lopen afstand, alle goede discotheken en restuaruants binnen 20 minuten lopen.
Als je goed kunt opschieten met de eigenaar kun je ook meiden van de discotheek naar je kamer meenemen, dus geen ruzie mee maken. ![]()
Fausta heet ie trouwens de eigenaar, en hij slaapt vrij weinig, hij ligt altijd te pitten op de bank bij de voordeur als je snachts terug komt.
Goede discotheken zijn de Life, Altromondo en carnaby's. De rest gaat wel, maar de drie die ik net heb genoemd zijn ech gaaf. Ow, en jetskien moet je zeker doen, is redelijk duur, maar super ervaring, als je over de golven heen stuiterd met de 60 km/h.

De eigenaar
Hotel Guatemala
Wat mensjes voor het hotel.
's avonds krijg je echt goed eten bij guatemale, meestal wel italiaanse gerechten, maar ik vond die zeer goed te genieten. 's morgens kregen we alleen maar beschuit met jam en melk, dat sloegen we dus over, meestal waren we dan toch nog niet wakker, en gingen naar de supermarkt die 2 minuten verderop licht op de boulevard wat fruit halen, daar kreeg je toen trouwens ook een vreselijke goede wodka citroen voor 3 euro.
De pizzarias zijn gewoon tot 6 uur 's morgens open, kun je dus na het stappen gaan eten, zijn trouwens ook heerlijk daar.
Dont's:
's nachts wet een wijf naar het strand. Ook al is het een lekker wijf, neem haar beter mee naar je hotel. Op het strand word je nogal snel overvallen, loop het water in ofzo met je mokkel, kom je terug zijn je kleren en alles weg en dat soort fratsen.
De discotheken peter pan en baia imperiala. Zien er heel leuk uit, maar liggen ver buiten rimini in de bergen ongeveer. Zijn er erg tof uit, maar niet meer dan dat, meestal is het niet echt vol, is het duur, en veel italiaans maffia volk. Kunt beter naar de reeds eerder genoemde discotheken in rimini zelf gaan.
En pas op wat je eet, een aantal mensen bij ons in het hotel zijn nogal aardig ziek geworden na het eten van niet goed bereid of gekoeld eten.
quote:Het percentage nederlanders valt er reuze mee, dat vond ik wel positief, het is gelukkig niet zon nederlandse enclave zoals loret of salau.
Op maandag 3 maart 2003 19:20 schreef markymark2003 het volgende:
rimini wordt heel rustig volgens mij iedereen gaat naar andere bestemmingen
Ik hoop dat je goed duits en engels kunt. Veel duitsers, zwitsers, oostenrijker en ook scandinaviers en engelsen daar. Duitse/zwitserse/oostenrijkse wijven zijn btw geweldig lekker (makkelijk) in rimini, oefen maar alvast op je duits.
Ik zal zeker proberen de eigenaar te vriend te houden en zal naar de vakantie er wel eventjes verslag over doen.
zijn er hier mensen die wat meer over camping Maximum kunnen vertellen?? dichtbij cafe's/disco's, supermarkt, pinautomaat (handig aangezien je er dus zeer veel geld nodig hebt...)??
MarkyMark wanneer ga jij dan?? wij 11-7, twee weken lang stappen & relaxen!!
grtz mar
terwijl wij echt in vakantie mood waren
!
grtz
quote:
Op woensdag 9 april 2003 13:41 schreef fanaticster het volgende:
Hey ppl!zijn er hier mensen die wat meer over camping Maximum kunnen vertellen?? dichtbij cafe's/disco's, supermarkt, pinautomaat (handig aangezien je er dus zeer veel geld nodig hebt...)??
MarkyMark wanneer ga jij dan?? wij 11-7, twee weken lang stappen & relaxen!!
grtz mar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |