tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze maken tegenwoordig ook echt elke totaaldebiel mod hier he.
In KLB zitten ook louter debielen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze maken tegenwoordig ook echt elke totaaldebiel mod hier he.
Heb toch even HBO Max meegepikt.quote:
Het wordt eigenlijk steeds iets beter al vond ik het laatste seizoen dan weer een beetje apart.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Ik ben euphoria obv jouw review aan het kijken. Eerste aflevering was best prima.
Mwah Vbl heeft wel wat idioten ja maar KLB is echt exclusief voor mensen die een hogere hoeveelheid chromosomen hebben verzameldquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt wat dat betreft wel op VBL.
Gisterenavond besteld dus nog geen tijd gehad om te kijken. Toevallig net klaar met Euphoria, alhoewel ik een klein begin met The Blacklist heb gemaakt.quote:
Dat noemen we hier het PSV-topic.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah Vbl heeft wel wat idioten ja maar KLB is echt exclusief voor mensen die een hogere hoeveelheid chromosomen hebben verzameld
Seizoen 2 Aflevering 1 was werkelijk geniaal.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk steeds iets beter al vond ik het laatste seizoen dan weer een beetje apart.
Ik ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk steeds iets beter al vond ik het laatste seizoen dan weer een beetje apart.
Eens, qua muziek, acteerwerk en een sfeertje neerzetten is het vooral top. Beetje een haat-liefdeverhouding met de verhaallijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Seizoen 2 Aflevering 1 was werkelijk geniaal.
We zitten volledig op een lijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, qua muziek, acteerwerk en een sfeertje neerzetten is het vooral top.
Dat had ik vooral in het begin van het eerste seizoen, daarna een tijdje niet gekeken tot anderen me ervoor motiveerden.quote:Beetje een haat-liefdeverhouding met de verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We zitten volledig op een lijn.
[..]
Dat had ik vooral in het begin van het eerste seizoen, daarna een tijdje niet gekeken tot anderen me ervoor motiveerden.Wederom eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Verbaast me niets dat Clasie genoemd wordt als een speler die er grote sommen geld naar overmaaktequote:Op vrijdag 1 april 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Wel leuk dat er eens geen Ajax speler bij betrokken lijkt.
Geen totaal mens. Afscheid van nemen @louisvangaalquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat Clasie genoemd wordt als een speler die er grote sommen geld naar overmaakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |