Ik heb de laatste keer bij Cambuur ook lekker 5 minuten voor de rust in alle stilte wat halve liters gehaald, om in de rust wat bij te praten met bekenden en Daramy uit te lachen die ongeveer een warming-up met hetzelfde balgevoel deed als het 4e bij ons op zondagochtend om 9 uur.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kies altijd een staplek uit dichtbij de uitgang, meestal bij de cornervlag zodat ik tijdens de wedstrijd binnen een minuutje bier kan halen. In de rust bier halen moet je in de Kuip helemaal niet willen inderdaad
Altijd het beste om te doen ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer bij Cambuur ook lekker 5 minuten voor de rust in alle stilte wat halve liters gehaald, om in de rust wat bij te praten met bekenden en Daramy uit te lachen die ongeveer een warming-up met hetzelfde balgevoel deed als het 4e bij ons op zondagochtend om 9 uur.
de nummer 13 van Saudie Arabie he, uiteraard voor de sportieve ambities van de clubquote:
1. PSV: het Philips Stadion is ouder dan De Kuip, maar hierin is wél steeds geïnvesteerdquote:
Fietsen naar de tandartsquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was niet de beste ochtend voor een tandartsafspraak, godverdomme door de sneeuw moeten fietsen
Heb je geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was niet de beste ochtend voor een tandartsafspraak, godverdomme door de sneeuw moeten fietsen
Ha ha haquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fietsen naar de tandarts
Gewoon een taxi pakken maat. @:tong80 check deze gast.
Nee.quote:
Een beetje een slap excuus om geen rijbewijs te halen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
(Maakt ook niet veel uit, ik woon midden in de stad zonder betaalbare parkeergelegenheden)
Ga je nooit een rijbewijs nemen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
(Maakt ook niet veel uit, ik woon midden in de stad zonder betaalbare parkeergelegenheden)
O dat was meer dat het in deze situatie weinig uitmaakte.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje een slap excuus om geen rijbewijs te halen.
Denk het wel een keer, maar dan moet ik wel in een situatie gaan komen waarin ik meer moet rijden. Aangezien ik dus midden in de stad woon, alles aan te fietsen/lopen is en ik van mijn werk vrij OV kan pakken is dat verwaarloosbaar.quote:
ik ga niet naar buiten vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:56 schreef Caland het volgende:
Hier alleen een klein beetje sneeuw op de auto’s
Ik ben woedend
Nee nog niet maar ik ben op mijn hoede!quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hebben ze een grapje met je gemaakt?
Verstandig ouwe reus.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet maar ik ben op mijn hoede!
ZKA tweette vanmorgen dat hij een partnership met Feyenoord aangaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet maar ik ben op mijn hoede!
Afgelast?quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig ouwe reus.
Ik baal dat Feyenoord is afgelast gvd.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
ZKA tweette vanmorgen dat hij een partnership met Feyenoord aangaat
Geen glimlach
Voor kantoormensen. Van mijn vrienden verwacht ik dit niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat. En je was nog wel zo op je hoede.
Dan moet je ook niet zo janken dat je een keer wat sneeuw op je muil krijgt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
Gister al besproken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
https://draw.inker.one/#/wc/gs
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
Stukje Islam. Stukje Sharia.
Ik ben benieuwd naar jullie draw.
Dan had je ook gelezen dat we dit elke morgen met elkaar gaan delen. Dus kom op! Doe eens guitig en zet jezelf in de strech!quote:
Spanjequote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
Stukje Islam. Stukje Sharia.
Ik ben benieuwd naar jullie draw.
Qatarquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
Engeland
Nederland