geen obsessief compulsief geklaagquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Gezellige mensen maar soms beetje rustig.
Ik concentreer mij ook op mijn nieuwe baan, gelukkig gaat het daar goed.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen obsessief compulsief geklaag
Echt hequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen obsessief compulsief geklaag
Ik geef je een roosje een roosje...quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor de dames heb ik overigens roosjes... is een traditie
Hier aan de kust is het nog vrij frisjes.quote:
Liefquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor de dames heb ik overigens roosjes... is een traditie
Hier aan de kust niet zo hoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier aan de kust is het nog vrij frisjes.
Vorig jaar rond deze tijd hadden we die voorjaarsweken nog niet eens gehad en kregen we pas in mei enigszins acceptabele temperaturen....quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Tis gewoon te koud vergeleken met vorig week
Klopt volgens mij ook een natte maand gehad.. maar dat soort dingen onthoud ik eigenlijk niet echtquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd hadden we die voorjaarsweken nog niet eens gehad en kregen we pas in mei enigszins acceptabele temperaturen....
Je hebt een natte maand gehad huehuehuequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt volgens mij ook een natte maand gehad.. maar dat soort dingen onthoud ik eigenlijk niet echt
Jij zeker nietquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt een natte maand gehad huehuehue
Lekker, ik zit net een reportage te kijken dat het een stuk duurder gaat worden.quote:
Patat?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, ik zit net een reportage te kijken dat het een stuk duurder gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |