abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2022 @ 16:20:00 #26
70532 loveli
N
pi_204284955
Dat lijken meer maatjes dan partners.
crap in = crap out
pi_204285378
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 08:54 schreef roos94 het volgende:
14.3k volgers heeft joep op instagram, heb 2 x volgverzoek gedaan en hij weigert mij ? :')
Denk dat hij volgers even tijdelijk weigert sinds hij teveel negatieve reacties kreeg. Je moet dat soort mensen bij voorkeur op een neutraal moment beginnen te volgen, voor ze de boel op slot gooien.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2022 @ 17:07:11 #28
70532 loveli
N
pi_204285394
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:04 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Denk dat hij volgers even tijdelijk weigert sinds hij teveel negatieve reacties kreeg. Je moet dat soort mensen bij voorkeur op een neutraal moment beginnen te volgen, voor ze de boel op slot gooien.
Zoals na Temptation Island, als 'ie weer positieve aandacht wil.
crap in = crap out
pi_204285436
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet je wie ik nou steeds leuker, oprechter en sympathieker ga vinden? Astrid! Relaxed, monter, nuchter en oprecht geïnteresseerd in haar match.

Sinds ze wat minder nerveus is door de camera's, blijkt ze echt een verademing tussen alle hijgerige wannabees en gecompliceerde zelfkickers.
Jaaa Astrid! Leuk mens. Maar ik vind Sander ook erg sympathiek. Twee volwassen mensen die serieus onderzoeken of er liefde op kan bloeien. Het lijken mij tot nu toe meer goede maatjes, maar erg vriendelijke, leuke mensen!
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:24:31 #30
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204286175
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er wederom maar weinig stellen de eindstreep van dit seizoen halen, al dan niet na afloop van de draaidagen van dit seizoen pas gesneuveld zijn zoals het elk jaar gaat. Moet altijd zo lachen om die z.g.n. zelfbenoemde 'wetenschappers' die denken de wijsheid in pacht te hebben en dan toch weer op hun bek gaan met die seksuoloog voorop, wat een drammerig mens is dat zeg. Brr. En die gast die normaal gesproken gedrag bij apen analyseert is helemaal lachwekkend! Onbegrijpelijk dat ze hem hebben terug gevraagd. Faalde ook al in de eerste seizoenen voortdurend.
Denk dat de makers en zogenaamde wetenschappers ook best weten dat het dikke onzin is allemaal. Maar alles voor de kijkcijfers en blijkbaar werkt dat wel. Boejuh dat er amper relaties ontstaan...

Als het een serieus experiment zou zijn, was het echt wel anders aangepakt. Dan kregen we niet een gescript programma met de nadruk op bepaalde persoonlijke aspecten en alles in 'de kracht van herhaling'

Denk aan:
-We hebben het zo leuk
-Het voelt zo vertrouwd
-Ik had dit niet verwacht
Goh leuke naam, wat bijzonder nee had ik niet geraden...
-Ik voel het niet
-Alle standaard opmerkingen en dezelfde'grapjes' van Carlo bij de familie
-Hetzelfde grapje van de fotograaf 'ik bedoelde maar 1 klein kusje' haha dijekletser
-Hihihihihi

En dat eigenlijk elk seizoen
pi_204287090
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:24 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Denk dat de makers en zogenaamde wetenschappers ook best weten dat het dikke onzin is allemaal. Maar alles voor de kijkcijfers en blijkbaar werkt dat wel. Boejuh dat er amper relaties ontstaan...

Als het een serieus experiment zou zijn, was het echt wel anders aangepakt. Dan kregen we niet een gescript programma met de nadruk op bepaalde persoonlijke aspecten en alles in 'de kracht van herhaling'

Denk aan:
-We hebben het zo leuk
-Het voelt zo vertrouwd
-Ik had dit niet verwacht
Goh leuke naam, wat bijzonder nee had ik niet geraden...
-Ik voel het niet
-Alle standaard opmerkingen en dezelfde'grapjes' van Carlo bij de familie
-Hetzelfde grapje van de fotograaf 'ik bedoelde maar 1 klein kusje' haha dijekletser
-Hihihihihi

En dat eigenlijk elk seizoen
Vergeet niet:
- we moeten elkaar nu beter leren kennen
  donderdag 31 maart 2022 @ 19:46:49 #32
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204287380
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:30 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Vergeet niet:
- we moeten elkaar nu beter leren kennen
Oh ja ships -O-
  donderdag 31 maart 2022 @ 22:13:23 #33
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_204289549
Hebben ze dit seizoen de mensen geselecteerd op zo slecht mogelijk Engels spreken ofzo?

"Can we pin?" :')
pi_204289906
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben ze dit seizoen de mensen geselecteerd op zo slecht mogelijk Engels spreken ofzo?

"Can we pin?" :')
Nee, de Nederlander overschat het niveau waarop de gemiddelde Nederlander het Engels beheerst. En dat zie je terug op televisie.
pi_204291467
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 22:52 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Nee, de Nederlander overschat het niveau waarop de gemiddelde Nederlander het Engels beheerst. En dat zie je terug op televisie.
Goed gezegd. Het zal ook te maken hebben met de mate waarin iemand het Engels actief gebruikt. Als je je taalkennis niet op peil houdt, zakt het vrij snel weg. Sinds ik van school af ben is van mijn Duits ook weinig meer over, terwijl ik het destijds nagenoeg vloeiend sprak, bijvoorbeeld. Want ik het gebruik het gewoon nooit meer.

Maar kut om aan te horen is het wel, dat Dunglish.
  vrijdag 1 april 2022 @ 08:42:29 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204291766
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 22:52 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Nee, de Nederlander overschat het niveau waarop de gemiddelde Nederlander het Engels beheerst. En dat zie je terug op televisie.
Dan zit ik in een erg goed sprekende bubbel schijnbaar.
Ik bedoel, alles is engels. TV, werk, reclame termen. Basis engels is overal toch wel aanzwezig?
Je krijgt t op de basisschool al, en t is verplicht op de middelbare.

Ik vind t bij die lekkere tokkies nog wel aandoenlijk, als generatiekloof. Dan snap ik t. Mijn ouders spreken ook zo. Maar bij Sonny en husband denk ik: Hoezo?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_204291865
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 08:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dan zit ik in een erg goed sprekende bubbel schijnbaar.
Ik bedoel, alles is engels. TV, werk, reclame termen. Basis engels is overal toch wel aanzwezig?
Je krijgt t op de basisschool al, en t is verplicht op de middelbare.

Ik vind t bij die lekkere tokkies nog wel aandoenlijk, als generatiekloof. Dan snap ik t. Mijn ouders spreken ook zo. Maar bij Sonny en husband denk ik: Hoezo?
Sonny was die jongen die verbaasd was dat er zoveel steden in Italië lagen en die dacht dat Venetië een eiland was. Dat zegt wel iets over zijn niveau.
Met alle respect, maar ik heb sowieso het idee dat er voornamelijk niet al te ontwikkelde mensen meedoen aan dit programma. Dit seizoen meer dan eerdere seizoenen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:30:18 #38
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204292121
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben ze dit seizoen de mensen geselecteerd op zo slecht mogelijk Engels spreken ofzo?

"Can we pin?" :')
_O- briljant ja
Vond die andere nog mooier, in dezelfde scene, maar even vergeten wat hij zei.... ;(
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:42:06 #39
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_204292190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 08:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dan zit ik in een erg goed sprekende bubbel schijnbaar.
Ik bedoel, alles is engels. TV, werk, reclame termen. Basis engels is overal toch wel aanzwezig?
Je krijgt t op de basisschool al, en t is verplicht op de middelbare.

Ik vind t bij die lekkere tokkies nog wel aandoenlijk, als generatiekloof. Dan snap ik t. Mijn ouders spreken ook zo. Maar bij Sonny en husband denk ik: Hoezo?
Helemaal eens ja. Voertaal op mijn werk is ook Engels en aangezien ik alleen woon, spreek ik op een dag gemiddeld dus meer Engels dan Nederlands. En ik heb het geluk gehad dat ik toen ik 8 was en nog 0,0 Engels sprak, ik een paar jaar in het buitenland heb gewoond en daar op een Britse school terecht kwam, dus daar mezelf Engels moest leren. Dus misschien overschat ik de kennis van Engels die mensen zouden moeten hebben, maar tegenwoordig krijg je veel eerder Engels op school, kinderen zitten steeds vroeger achter Netflix etc....

En ik zeg dan niks over het accent waarmee mensen Engels spreken. Als je gewoon met een superplat Nederlands accent Engels praat, maar wel alles verstaat en kan meepraten is het helemaal prima wat mij betreft. Maar van mensen die een aantal jaren jonger dan mij zijn, dus met een stuk meer Engels zijn opgegroeid in hun opleiding dan ik een zin als "can you pin?" of "where is the pinthing?" horen zeggen vind ik eerlijk gezegd echt tenenkrommend.
Van zo'n Astrid vind ik dat inderdaad een stuk begrijpelijker en kan ik er wel om lachen, dat is iets wat vroeger gewoon nog niet zo was op school.
pi_204337648
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:24 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Denk dat de makers en zogenaamde wetenschappers ook best weten dat het dikke onzin is allemaal. Maar alles voor de kijkcijfers en blijkbaar werkt dat wel. Boejuh dat er amper relaties ontstaan...

Als het een serieus experiment zou zijn, was het echt wel anders aangepakt. Dan kregen we niet een gescript programma met de nadruk op bepaalde persoonlijke aspecten en alles in 'de kracht van herhaling'

Denk aan:
-We hebben het zo leuk
-Het voelt zo vertrouwd
-Ik had dit niet verwacht
Goh leuke naam, wat bijzonder nee had ik niet geraden...
-Ik voel het niet
-Alle standaard opmerkingen en dezelfde'grapjes' van Carlo bij de familie
-Hetzelfde grapje van de fotograaf 'ik bedoelde maar 1 klein kusje' haha dijekletser
-Hihihihihi

En dat eigenlijk elk seizoen
Van de 31 koppels die tot nu toe zijn gematched zijn er nog maar 2 bij elkaar. Dat zegt genoeg denk ik.

Niemand van dit seizoen is over 1 jaar nog samen.
pi_204337735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Helemaal eens ja. Voertaal op mijn werk is ook Engels en aangezien ik alleen woon, spreek ik op een dag gemiddeld dus meer Engels dan Nederlands. En ik heb het geluk gehad dat ik toen ik 8 was en nog 0,0 Engels sprak, ik een paar jaar in het buitenland heb gewoond en daar op een Britse school terecht kwam, dus daar mezelf Engels moest leren. Dus misschien overschat ik de kennis van Engels die mensen zouden moeten hebben
Goh you think? :')

Ik heb een opleiding gedaan, maar als andere mensen niet minstens op hetzelfde niveau kunnen functioneren in mijn vak vind ik ze toch wel heel dom 8)7

Tuurlijk spreek jij fatsoenlijker Engels met deze geschiedenis. Dat zou een Astrid of Sonny ook hebben gedaan met die achtergrond.

Dus verbeeld je maar niks 🙄
  Miss 200.000.000! dinsdag 5 april 2022 @ 12:36:51 #42
367000 roos94
pi_204337795
Waarom match je twee mensen die 2.5 uur van elkaar wonen |:(
pi_204337970
Volgende week ook weer :D

Yes hello ehhh two broodjes. Ja ehh mette chocolate enne hebbie ook two croissantejes?


Hoe kunnen die 2 gasten echt totaal geen Engels? Hebben ze de middelbare school overgeslagen ofzo?

Dat gezeik van die gozer over dat bungeejumpen is ook vermoeiend. Erg vervelende man.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 april 2022 @ 16:58:40 #44
335263 freaky40
pi_204340379
Joep moet nog steeds opgehaald worden...man man, de uitzending van volgende week... 8)7 Red flag na red flag, arme Caroline...
Allemaal cabaretteketet!
pi_204340506
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 08:57 schreef cafca het volgende:

[..]
Sonny was die jongen die verbaasd was dat er zoveel steden in Italië lagen en die dacht dat Venetië een eiland was. Dat zegt wel iets over zijn niveau.
Met alle respect, maar ik heb sowieso het idee dat er voornamelijk niet al te ontwikkelde mensen meedoen aan dit programma. Dit seizoen meer dan eerdere seizoenen.
Dat lijkt wel, ja.
Ook met andere programma’s. Ik noem een First Dates. @Nine. :+ Bepaald milieu of een bepaald type dat alles doet voor aandacht.
Bepaalde bescheiden intelligente types zie je daar gewoon nooit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_204340537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 12:23 schreef Moofasah het volgende:

[..]
Van de 31 koppels die tot nu toe zijn gematched zijn er nog maar 2 bij elkaar. Dat zegt genoeg denk ik.

Niemand van dit seizoen is over 1 jaar nog samen.
Als de laatste 3(?) koppels er niet waren geweest vond ik het een prima vermakelijk seizoen. :)
(Nu vermaak ik me ook maar skip ik die koppels.)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Tettenkoning dinsdag 5 april 2022 @ 17:57:33 #47
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204340958
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat lijkt wel, ja.
Ook met andere programma’s. Ik noem een First Dates. @:Nine. :+ Bepaald milieu of een bepaald type dat alles doet voor aandacht.
Bepaalde bescheiden intelligente types zie je daar gewoon nooit.
Logisch, die zitten hier op FOK! 8-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204340998
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:57 schreef Nine. het volgende:

[..]
Logisch, die zitten hier op FOK! 8-)
Idd. :7
@DKUp
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Tettenkoning dinsdag 5 april 2022 @ 20:37:00 #49
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204342785
Druk hier...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204342876
Ik wilde roepen dat hij meedoet voor de fame. Maar eerlijk is eerlijk, ik snap hem wel. (Al is zij leuker en slimmer.)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')