En Asha is een waardeloze vetklomp.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten
Maar ik vond het grappig om niet te doen
Daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Asha is een waardeloze vetklomp.
Ze heeft een ziekte!quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
Vooral dat ontkennen dat ze er zelf iets aan kan doen en de bijbehorende zelfmedelijden irriteren me ontzettend.
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat je haar actief opzoekt om je lekker te ergeren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens gelezen maar van die ziekte word je niet dik.
Nee ik kwam haar ergens tegen vandaag op Twitter en dat bleef in m'n hoofd zittenquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat je haar actief opzoekt om je lekker te ergeren.
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten
Maar ik vond het grappig om niet te doen
Dan had @AFCNiels wel een deblok voor me geregeldquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.
Wel ruilen tegen wc papierquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:18 schreef KingRoland het volgende:
Kan al in zonnebloemolie betalen boys
Heeft de Lord al laten weten wat hij gaat doen volgend seizoen??quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.
jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
Is die Spider-man game wat @:scrummie
Waar je toen die foto van had gepost
Ja vond ik leuk. Spider-mangod.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
Is die Spider-man game wat @:scrummie
Waar je toen die foto van had gepost
Misschien die maar even halen dan.quote:
In die volgorde?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien die maar even halen dan.
Als ik GTA, God of War, Elden Rings, Horizon Dawn en één of andere cowboygame heb uitgespeeld.
Niet per sequote:
Ok boomerquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:56 schreef Caland het volgende:
Mensen die na pak hem beet hun dertigste levensjaar nog gamen hebben doorgaans een bijzonder kleine piemel.
GTA is leuk ja, goede game. Nouja, ik wens je in elk geval veel plezier maatquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet per se
Maar ik ben wel met GTA V begonnen.
Wil daarna eigenlijk Elden Ring gaan doen.
Daar was ik ook al mee begonnen maar toen kwam ik bij een moeilijk monster waar je gewoon omheen kan lopen maar die wilde ik per se verslaan en toen bedacht ik me ja hier moet ik later al m'n focus op gaan richten, niet terwijl ik nog GTA speel.
En GTA is (ondanks dat het gewoon weer dezelfde game is als de 4 voorgaande) toch wel bijzonder verslavend.
Goh.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een video van 8 minuten gezien die in Sesamstraat-niveau uitlegt wat NFT's zijn
En ik snap er nog steeds geen zak van.
red dead redemption 2 is ook een leukequote:Op woensdag 30 maart 2022 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet per se
Maar ik ben wel met GTA V begonnen.
Wil daarna eigenlijk Elden Ring gaan doen.
Daar was ik ook al mee begonnen maar toen kwam ik bij een moeilijk monster waar je gewoon omheen kan lopen maar die wilde ik per se verslaan en toen bedacht ik me ja hier moet ik later al m'n focus op gaan richten, niet terwijl ik nog GTA speel.
En GTA is (ondanks dat het gewoon weer dezelfde game is als de 4 voorgaande) toch wel bijzonder verslavend.
En dan lopen janken over mensen die gamen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
@:lenny_leonard @:oriente @:pisces29 @:coco @:ggmm
Een soort first dates! Met een Tilburger!
Mwa, het kwam op mij eigenlijk over als een Dark Souls copy/paste qua gameplay.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:05 schreef aTypisch het volgende:
zou elden ring later doen, dat spel verpest een beetje andere open wereld actie rpg's
Misschien leuk als je hier een apart topic over maaktquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
user @:lenny_leonard wordt METEEN beledigd.
Dat vind ik eigenlijk iets teveel werk. Sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien leuk als je hier een apart topic over maakt
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. @Caland heeft het grootste recht om dit hier te posten.quote:
Lui varken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk iets teveel werk. Sorry.
Mee eens Stijn, was jij maar moderator hier!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. @:Caland heeft het grootste recht om dit hier te posten.
Waarom?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een video van 8 minuten gezien die in Sesamstraat-niveau uitlegt wat NFT's zijn
Aflevering bekeken. Een vrouw die rookt neem ik NIET serieus.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
user @:lenny_leonard wordt METEEN beledigd.
Ik wil me graag ergens in verdiepen voordat ik een mening vorm.quote:
Het was ook maar een voorstelquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. @:Caland heeft het grootste recht om dit hier te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |