Wat klinkt dat vreselijk zeg, hopelijk voelt Pep zich snel weer beterquote:Op maandag 25 april 2022 07:46 schreef kwakz0r het volgende:
Omg haat aan waterpokken. Zemelenbadjes helpen wel wat, en zinkzalf om de grote uit te drogen, maar god wat is die arme Pep ellendig.
Vannacht hebben J en ik om de beurt een half uurtje hier en daar geslapen, t arme jonkje kon echt de slaap niet vatten van de jeuk. Zn hele bilspleet zit ook volen hij had 40 graden koorts…
Hij heeft af en toe wat geslapen op mijn borst en heel af en toe tussen ons in.
Gek is dat soms hè? Zijn ze opeens super ziek zonder echt duidelijke oorzaak. Beterschap voor je meisjequote:Op maandag 25 april 2022 20:05 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier geen idee wat er speelt, maar al sinds vrijdagavond 39-40 graden koorts, regelmatig spugen ..
Wel relatief vrolijk, dus hopelijk snel voorbij deze ellende..
Beterschap!quote:Op maandag 25 april 2022 20:05 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier geen idee wat er speelt, maar al sinds vrijdagavond 39-40 graden koorts, regelmatig spugen ..
Ja die is hier overal uitverkocht, zelfs online kon ik t niet krijgen.quote:Op maandag 25 april 2022 10:32 schreef eponine het volgende:
Even binnenvallen: peuter hier had laatst ook waterpokken. Niks hielp (van wat hier al genoemd is), maar Kidsclin Coolmousse wel. Misschien voor jullie ook?
In ieder geval sterkte, het is echt heel naar
Ohh beterschap!quote:Op maandag 25 april 2022 20:05 schreef NicolasJoy het volgende:
Awww beterschap.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:31 schreef arvensis het volgende:
Hier ook ziek… en kiezen en buikgriep… leuke combi.
Ze heeft wel weer nieuwe woordjes geleerd, oa “ui toe” (uit doen).
Schattig.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Awww beterschap.
We zitten hier nu in de 'okken uit' fase. Ze roept het de hele dag, helaas trekt ze de sokken ook steeds echt uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Zou fijn zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik hoop het voor jullie
.
Resistance is futile.
Ja eigenlijk wel. Hij wrijft al vaak in zijn oogjes en gaapt er soms ook bij. Maar vaak is het toch pas een uur of 9 voordat hij gaat slapen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je wel het idee dat hij moe is als je 'm naar bed brengt? Bubbles valt eigenlijk altijd snel in slaap, maar ze is ook wel echt moe tegen de tijd dat ze naar bed gaat. En pikkedonker is haar kamer niet, zit nu alleen luxaflex voor de ramen dus daar komt best wat licht doorheen. Hoeveel slaapt 'ie overdag nog?
Colin doet er momenteel 40-60 minuten over. Ik los mijn man af na een half uur en dan wordt hij pas rustig. We liggen hier in het pikdonker.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Willen jullie kinderen ook niet direct slapen 's avonds? Ik zit een beetje te dubben of ik zijn middagslaap moet inkorten of dat het gewoon komt doordat het nog licht is. Op zijn kamertje is het wel vrij donker.
A is vaak zo rond 7 uur wakker. Hij is momenteel wat ziekig, veel hoesten. Door het hoesten kon hij de slaap gistermiddag niet vatten. Niet tot nauwelijks geslapen overdag dus.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Colin doet er momenteel 40-60 minuten over. Ik los mijn man af na een half uur en dan wordt hij pas rustig. We liggen hier in het pikdonker.
Ik hoop dat het gewoon een fase isen een reactie op de verbouwing (Colin woonde in de slaapkamer, waar hij vervolgens ook ging slapen dus er was ook geen echte overgang).
Ik had nog niet overwogen om zijn middagslaapje in te korten. Eigenlijk zat ik meer te denken aan eerder opstaan want meneer ligt meestal tot half 8, 8 uur lekker te tukken. En dan tussen 12 en 13 weer slapen (2 uurtjes), 20:30 pas weer naar bed.
Ik hoor graag je ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |