abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 22:44:08 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204541278
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 07:46 schreef kwakz0r het volgende:
Omg haat aan waterpokken. Zemelenbadjes helpen wel wat, en zinkzalf om de grote uit te drogen, maar god wat is die arme Pep ellendig.

Vannacht hebben J en ik om de beurt een half uurtje hier en daar geslapen, t arme jonkje kon echt de slaap niet vatten van de jeuk. Zn hele bilspleet zit ook vol ;( en hij had 40 graden koorts…

Hij heeft af en toe wat geslapen op mijn borst en heel af en toe tussen ons in.
Wat klinkt dat vreselijk zeg, hopelijk voelt Pep zich snel weer beter :*

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:05 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier geen idee wat er speelt, maar al sinds vrijdagavond 39-40 graden koorts, regelmatig spugen ..
Wel relatief vrolijk, dus hopelijk snel voorbij deze ellende..
Gek is dat soms hè? Zijn ze opeens super ziek zonder echt duidelijke oorzaak. Beterschap voor je meisje :*

Aapie is na een paar lastige dagen sinds gisteren weer zijn eigen vrolijke zelf O+ Weg banaan, hysterisch schreeuwen etc. Ik denk dat er weer een update is geïnstalleerd :D Hij is weer super vrolijk, lekker zelfstandig aan het spelen, zijn blokken aan het bouwen (10 op elkaar :o ) En hij is alweer 1,5 jaar #stopdetijd!!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 25 april 2022 @ 22:48:19 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204541311
quote:
Hier geen idee wat er speelt, maar al sinds vrijdagavond 39-40 graden koorts, regelmatig spugen ..
Beterschap! :*
Resistance is futile.
  dinsdag 26 april 2022 @ 07:46:04 #178
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204542201
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:32 schreef eponine het volgende:
Even binnenvallen: peuter hier had laatst ook waterpokken. Niks hielp (van wat hier al genoemd is), maar Kidsclin Coolmousse wel. Misschien voor jullie ook?

In ieder geval sterkte, het is echt heel naar ;(
Ja die is hier overal uitverkocht, zelfs online kon ik t niet krijgen.

Maar ik heb nu zalf van dr leenarts en de havermoutbadjes vindt hij heel fijn. De piek lijkt voorbij in elk geval.
Kwak
  dinsdag 26 april 2022 @ 07:46:49 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204542204
quote:
Ohh beterschap!
Kwak
pi_204544081
Beterschap voor de zieken!

Poffertje sliep gisteren dertig minuten. Ze wil alleen aan de borst slapen en wou er niet lekker af zodat ik naar beneden zou kunnen.
Ondertussen was de kat naar boven gerend toen kleuter ging plassen, en die liep er te mauwen. En beneden brak kleuter de tent af dus ik moest echt wel naar beneden.
Blijkbaar was er een vlieg in huis waar kleuter achteraan rende. :') |:)

@SQ Die ontstoken oogjes waren gek genoeg na een dutje al heel veel beter. En moedermelk, maar denk toch dat het dutje meer goeds deed. ;)

Verder is het zo'n heerlijk meisje. O+ Ze lijkt al best veel te begrijpen want ze brengt van alles naar de juiste persoon/plek. Met spraak gaat ze nog niet zo hard. Ze vindt het wel leuker nu om voorgelezen te krijgen, daar gaat ze eindelijk lekker voor zitten en ze komt zelf met boekjes aan.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 26 april 2022 @ 12:31:42 #181
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204544142
Hier ook ziek… en kiezen en buikgriep… leuke combi. :'(

Ze heeft wel weer nieuwe woordjes geleerd, oa “ui toe” (uit doen). O+
Protège moi de mes désirs.
  Moderator/colorchick dinsdag 26 april 2022 @ 12:38:08 #182
382129 crew  Donna
pi_204544212
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:31 schreef arvensis het volgende:
Hier ook ziek… en kiezen en buikgriep… leuke combi. :'(

Ze heeft wel weer nieuwe woordjes geleerd, oa “ui toe” (uit doen). O+
Awww beterschap.

We zitten hier nu in de 'okken uit' fase. Ze roept het de hele dag, helaas trekt ze de sokken ook steeds echt uit.
  dinsdag 26 april 2022 @ 12:39:13 #183
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204544226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Awww beterschap.

We zitten hier nu in de 'okken uit' fase. Ze roept het de hele dag, helaas trekt ze de sokken ook steeds echt uit.
Schattig. O+
Hier gaan sokjes ook altijd uit. Haar fav blijft “NEHJ!”. #littleme
Protège moi de mes désirs.
pi_204550053
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 april 2022 @ 23:00:15 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204550149
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 22:47 schreef NicolasJoy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou fijn zijn O+ . Ik hoop het voor jullie :*.
Resistance is futile.
pi_204551244
Beterschap voor pep!

Wat een fijn bericht NJ!

Hier heeft ze ook een nieuw woordje geleerd met pasen. 'koekolaatje' (chocolaatje) :')
Mijn kleuter kwam daar op deze leeftijd nog helemaal niet mee in aanraking. :{w

We gaan binnenkort op vakantie en het plan is om dreumes 'los' naast kleuter te laten slapen in de slaapcabine van de vouwwagen. Vorig jaar lag ze in de deryan ernaast. Ben benieuwd hoe dat gaat.
pi_204553263
Poffertje kent het woord wasmiddel en zegt "wamma" terwijl ze wijst. Ze roept dan ook "sssss" maar dat doet ze ook voor slang, poedersuiker en boter. _O-

En ik ben zo trots! Na blijkbaar dagen oefenen met een :o gezichtje, kan ze nou fluiten. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_204561491
Volgens mij heeft er hier iemand last van doorkomende tandjes.. tweede keer in de afgelopen drie nachten dat ze huilend wakker wordt en echt ontroostbaar is. Ze heeft ook wel echt veel tanden/kiezen ineens! Vind ‘t wel sneu hoor.. kan ook zo weinig doen dan ;( . Hopelijk duurt het niet te lang!
pi_204561708
Vervelend @Smart_ass, wat zijn ze sneu dan hè? Wij hadden vorige week zo'n week, lijkt nu weer voorbij.

Onze kleine dame loopt. Ze deed al wel heel af en toe per ongeluk wat stapjes los, maar het gaat haar steeds makkelijker af. Zo leuk! O+
pi_204561967
Wat leuk dat sommige dreumesen al praten!

Sterkte met de tandjes Smart, hier ook 2 tandjes onder die doorkomen }:|

Wat goed Gogo! Echt zo leuk als ze net lopen O+
pi_204563082
Doorkomende tandjes ;( Vooral de hoektanden onder waren echt killing, zowel voor hem als voor ons. We zijn nu gelukkig een heel eind met de tandjes.

Hier geen haast met praten. Papa en mama zei hij al, appel is daar bij gekomen. Ik koop vaak onderweg een appeltje voir A en die peuzelt hij in de kinderwagen lekker op. Vaak met klokhuis en al :')

@kwakz0r hoe gaat het met Pep?

Ik heb me vanmorgen maar eens een weg gebaand door alle kleding die ik krijg. Vandaag maar een blouse uitgekozen. Wel leuk dat je dingen krijgt, zelf zou ik niet zo snel blousejes kopen. Ik ben meer van de shirtjes en truitjes. Volgende week ook weer naar de kapper!

donderdag 28 april 2022 @ 13:08:56 #192
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204564147
Wat een knap koppie! 😁
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_204581753
Willen jullie kinderen ook niet direct slapen 's avonds? Ik zit een beetje te dubben of ik zijn middagslaap moet inkorten of dat het gewoon komt doordat het nog licht is. Op zijn kamertje is het wel vrij donker.
pi_204581788
Heb je wel het idee dat hij moe is als je 'm naar bed brengt? Bubbles valt eigenlijk altijd snel in slaap, maar ze is ook wel echt moe tegen de tijd dat ze naar bed gaat. En pikkedonker is haar kamer niet, zit nu alleen luxaflex voor de ramen dus daar komt best wat licht doorheen. Hoeveel slaapt 'ie overdag nog?
pi_204581900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je wel het idee dat hij moe is als je 'm naar bed brengt? Bubbles valt eigenlijk altijd snel in slaap, maar ze is ook wel echt moe tegen de tijd dat ze naar bed gaat. En pikkedonker is haar kamer niet, zit nu alleen luxaflex voor de ramen dus daar komt best wat licht doorheen. Hoeveel slaapt 'ie overdag nog?
Ja eigenlijk wel. Hij wrijft al vaak in zijn oogjes en gaapt er soms ook bij. Maar vaak is het toch pas een uur of 9 voordat hij gaat slapen.

Overdag slaapt hij zeker nog 2 uur. Al schuift dat wel sinds kort op. Ik kon hem makkelijk bom 11.30/12.00 op bed leggen en hij was onder zeil. Nu schuift het op richting de 13.00.
pi_204582014
Hmm lastig.. misschien dat het er dan inderdaad wel mee van doen heeft dat het licht is op z’n kamer ja, sommige kindjes hebben daar blijkbaar meer last van dan andere.
  zaterdag 30 april 2022 @ 22:31:24 #197
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204593019
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Willen jullie kinderen ook niet direct slapen 's avonds? Ik zit een beetje te dubben of ik zijn middagslaap moet inkorten of dat het gewoon komt doordat het nog licht is. Op zijn kamertje is het wel vrij donker.
Colin doet er momenteel 40-60 minuten over. Ik los mijn man af na een half uur en dan wordt hij pas rustig. We liggen hier in het pikdonker.

Ik hoop dat het gewoon een fase is :+ en een reactie op de verbouwing (Colin woonde in de slaapkamer, waar hij vervolgens ook ging slapen dus er was ook geen echte overgang).

Ik had nog niet overwogen om zijn middagslaapje in te korten. Eigenlijk zat ik meer te denken aan eerder opstaan want meneer ligt meestal tot half 8, 8 uur lekker te tukken. En dan tussen 12 en 13 weer slapen (2 uurtjes), 20:30 pas weer naar bed.

Ik hoor graag je ervaringen :P .
Resistance is futile.
  zaterdag 30 april 2022 @ 22:48:06 #198
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_204593292
Whoaaa! Half 8, 8 uur! Jaloers! :D J is tussen 6 en 7 ergens al klaarwakker! _O-

J heeft zijn momenten 's avonds. We zijn aan het schuiven met van 2 naar 1 slaapje gaan. Soms is 1 voldoende, soms moet hij er nog wel 2. Maar dan is hij vaak 's avonds NET niet moe genoeg!

Als hij een toffe dag gehad heeft doet hij vaak ook even heel veel "praten". :') Vandaag ergens geweest en veel autos en vliegtuigen gezien die heel laag over vliegen (parachuut spring vliegtuigjes). En ligt ie daar tien minuten te herhalen: bue car, back car, adabu (zijn woordje voor vliegtuig), byeeee (doei zeggen tegen vliegtuig) en dan begint ie ineens te gillen omdat hij terugdenkt aan zijn ijsje. Ice cream is in zijn hoofd namelijk I scream :') O+ Als hij maar een plaatje ziet van een ijsje, gilt ie!
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:01:53 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204593573
Dat jullie jonkies al zoveel praten, joh! O+ heerlijk, lees hier al regelmatig over woordjes. Lijkt ook wel alsof de meiden dat iets vlotter oppikken dan de jongens.

Colin komt nog steeds amper verder dan oh oh, auw, bal, papa, mama. En de laatste 3 zegt hij niet eens consequent :P . Met lopen was hij wel heel vlot, maar zelfs met applaus krijg ik hem niet zover dat hij consequent papa of mama zegt. Verder hele verhalen in jibberisch.

Hij heeft trouwens wel aardig leren luisteren. Waar het 3 maanden geleden echt een ongeleid projectiel was, staakt hij al best vaak waar hij mee bezig was als we nee zeggen. Hij luistert wel beter naar zijn vader }:| .
Resistance is futile.
pi_204595074
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:31 schreef Seven. het volgende:

[..]
Colin doet er momenteel 40-60 minuten over. Ik los mijn man af na een half uur en dan wordt hij pas rustig. We liggen hier in het pikdonker.

Ik hoop dat het gewoon een fase is :+ en een reactie op de verbouwing (Colin woonde in de slaapkamer, waar hij vervolgens ook ging slapen dus er was ook geen echte overgang).

Ik had nog niet overwogen om zijn middagslaapje in te korten. Eigenlijk zat ik meer te denken aan eerder opstaan want meneer ligt meestal tot half 8, 8 uur lekker te tukken. En dan tussen 12 en 13 weer slapen (2 uurtjes), 20:30 pas weer naar bed.

Ik hoor graag je ervaringen :P .
A is vaak zo rond 7 uur wakker. Hij is momenteel wat ziekig, veel hoesten. Door het hoesten kon hij de slaap gistermiddag niet vatten. Niet tot nauwelijks geslapen overdag dus.

Gisteravond is vriend nog met hem gaan wandelen in de avond voor extra moeheid en hebben we hem om 19.30 uur naar bed gedaan. Hij sliep pas om 21.00 :') Dus dat middagslaapjemaakt ook niks uit :D

Hoop op een fase :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')