abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2022 @ 10:03:18 #271
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_204356583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 07:26 schreef Kettlebell het volgende:
En maart was ook helemaal zo bijzonder niet.Qua zon wel, maar de overige elementen? Paar dagen die qua temperatuur net acceptabel waren maar voor de rest stond er een pleuris koude ijswind. Dus was het meer wintersport zonweer dan lente achtig zonweer.

Anyway dat geschreeuw over 20 graden bleek natuurlijk weer veel te voorbarig, maar wat wil je als het AD ermee kopt. Allemaal alweer bijgesteld naar net boven de 10.

Ik wil gewoon na 35 maanden eens een keertje in een t-shirt zitten op een terras zonder dat het tering hard waait, zonder dat er elk moment allemaal donkere wolken voor de zon kunnen schuiven en zonder dat elke windvlaag je nekharen overeind doen staan van de kou of zonder dat het nét te doen is met een dikke trui. Gewoon lekker comfortabel in een zonnetje, 22 graden, weinig wind en droog. Is dat nou echt zo moeilijk :') Wat een land zeg.
Maart was echt wel fijn. Misschien had het iets minder mogen waaien, maar verder mag je natuurlijk nooit verwachten dat het gelijk elke dag 15+ wordt. Je komt net uit de herfst/winter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 7 april 2022 @ 10:13:04 #272
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_204356655
Betreft regen kunnen we wel weer een week of 3/4 vooruit. G'dumme wat een water
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_204356994
De zon begint hier te schijnen :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 april 2022 @ 10:51:31 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204357053
Zon!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204357269
Het is echt verschrikkelijk weer hier. Tijd voor code rood, de zon schijnt namelijk uitbundig!!
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 7 april 2022 @ 12:37:43 #276
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_204358277
Gaat het nog een keer minder waaien???
pi_204359283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 10:03 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maart was echt wel fijn. Misschien had het iets minder mogen waaien, maar verder mag je natuurlijk nooit verwachten dat het gelijk elke dag 15+ wordt. Je komt net uit de herfst/winter
Ligt misschien aan de plaats.

Ik heb me een paar keer op een terras gewaagd maar het was wat ik zei eerder het gevoel alsof ik tijdens de wintersport op de piste een biertje zat te drinken dan dat ik dacht : goh, wat lekker lente-achtig. (op 2/3 doordeweekse dagen na ofzo).

Wel vreemd trouwens hoe er gisteren 20 graden werd geroepen en er nu nog 14 graden van over is. Zo veel verschil zie je niet vaak.

Gewoon saai weer de komende tijd. 14 graden is net zo'n temperatuur waarvan je denkt :') kun je ook niet echt iets mee.
pi_204359441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:19 schreef Kettlebell het volgende:

[..]

Wel vreemd trouwens hoe er gisteren 20 graden werd geroepen en er nu nog 14 graden van over is. Zo veel verschil zie je niet vaak.

Dinsdag kan het wel degelijk plaatselijk 19-20 graden worden in het Zuiden.
pi_204360069
Windkracht 9 gemeten.

Overal windstoten van 80-105kmu
pi_204361012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dinsdag kan het wel degelijk plaatselijk 19-20 graden worden in het Zuiden.
Ja ; helemaal in het zuiden van het land, enkel op het warmste moment van de dag tussen half 3 en half4, als je het geluk hebt dat er net op dat moment geen wolkenvelden / regengebieden overtrekken. Want volgens weer.nl komen die ook dinsdag gewoon. En daarna wordt het weer kouder en blijft het wisselvallig kutweer. Kortom : we zijn allemaal blij met een dode mus. ''De lente komt er aan'', nou ik zie hem nog niet hoor. Vooralsnog lijkt heel april al min of meer de prullenbak in te kunnen.
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 17:52:00 #281
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_204361490
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 17:07 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Ja ; helemaal in het zuiden van het land, enkel op het warmste moment van de dag tussen half 3 en half4, als je het geluk hebt dat er net op dat moment geen wolkenvelden / regengebieden overtrekken. Want volgens weer.nl komen die ook dinsdag gewoon. En daarna wordt het weer kouder en blijft het wisselvallig kutweer. Kortom : we zijn allemaal blij met een dode mus. ''De lente komt er aan'', nou ik zie hem nog niet hoor. Vooralsnog lijkt heel april al min of meer de prullenbak in te kunnen.
Lol, yep. Net als 2021. En dan mag je hopen dat mei niet ook op dezelfde voet verder gaat.

Maar goed, het merendeel van de Nederlanders houdt van kou en regen dus ze wonen in het perfecte klimaat :D
pi_204361817
quote:
En maart was ook helemaal zo bijzonder niet.Qua zon wel, maar de overige elementen? Paar dagen die qua temperatuur net acceptabel waren maar voor de rest stond er een pleuris koude ijswind. Dus was het meer wintersport zonweer dan lente achtig zonweer.

Anyway dat geschreeuw over 20 graden bleek natuurlijk weer veel te voorbarig, maar wat wil je als het AD ermee kopt. Allemaal alweer bijgesteld naar net boven de 10.

Ik wil gewoon na 35 maanden eens een keertje in een t-shirt zitten op een terras zonder dat het tering hard waait, zonder dat er elk moment allemaal donkere wolken voor de zon kunnen schuiven en zonder dat elke windvlaag je nekharen overeind doen staan van de kou of zonder dat het nét te doen is met een dikke trui. Gewoon lekker comfortabel in een zonnetje, 22 graden, weinig wind en droog. Is dat nou echt zo moeilijk :') Wat een land zeg.
schuld van het KNMI, die hadden een nieuw abonnement genomen op de straalstroom.
https://www.knmi.nl/over-(...)-van-de-straalstroom
pi_204361921
Gaat even goed los hier. Uit het niets onweer, hagel, regen en dan nog steeds die harde windstoten.
pi_204362057
Harde woeisels en regen, bah vies herfstweer
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2022 @ 18:56:02 #285
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_204362167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:43 schreef VacaLoca het volgende:
Windkracht 9 gemeten.

Overal windstoten van 80-105kmu
Ja en dat hadden die prutsers van het knmi weer eens niet voorspeld, zelfs hier in het binnenland liggen de bomen bijna plat !!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_204362224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:56 schreef Snowsquall het volgende:

[..]
Ja en dat hadden die prutsers van het knmi weer eens niet voorspeld, zelfs hier in het binnenland liggen de bomen bijna plat !!!
Onder Rotterdam zelfs 120kmu gemeten
pi_204362274
Trekt hier aardig heftig weer over Noord Brabant, hagel.. onweer
  donderdag 7 april 2022 @ 19:24:56 #288
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_204362580
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 17:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Lol, yep. Net als 2021. En dan mag je hopen dat mei niet ook op dezelfde voet verder gaat.

Maar goed, het merendeel van de Nederlanders houdt van kou en regen dus ze wonen in het perfecte klimaat :D
Niet gelijk de hele maand afschrijven, hè ;)
Never Stop Exploring!
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2022 @ 19:35:04 #289
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_204362852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Trekt hier aardig heftig weer over Noord Brabant, hagel.. onweer
Hier is het ook net voorbij......niet normaal, waaide vanmiddag net zo hard als tijdens de laatste storm!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 7 april 2022 @ 19:38:16 #290
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_204362924
Opbokken met die wind. :(

Onweer mag wel. O+
pi_204363278
Hoe heet deze storm?
  donderdag 7 april 2022 @ 20:08:23 #292
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_204363575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 19:54 schreef Nober het volgende:
Hoe heet deze storm?
Nasim wordt ie door de Duitsers genoemd

Von Donnerstag bis Samstag wird es ungemütlich und gebietsweise auch sehr nass. Nach Sturmtief NASIM kommen besonders im Süden und in der Landesmitte große Niederschlagsmengen zusammen. Regional drohen Überflutungen und Hochwasser.
Never Stop Exploring!
  donderdag 7 april 2022 @ 20:31:53 #293
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_204364175
quote:

Verhuizen naar een warm klimaat is een optie hè :+ :')
Het is net lente..najaar en winter zijn altijd wel ff ruk naar we hebben al prachtige dagen gehad het seizoen moet nog gaan starten :o! .. neem eens een dag vrij volgende week en duik dan dat terras op.. genieten *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_204366068
Donder ende bliksem hier :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204370802
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Verhuizen naar een warm klimaat is een optie hè :+ :')
Het is net lente..najaar en winter zijn altijd wel ff ruk naar we hebben al prachtige dagen gehad het seizoen moet nog gaan starten :o! .. neem eens een dag vrij volgende week en duik dan dat terras op.. genieten *O*
Gaat snel hoor. Voor je het weet kan je april alweer afschrijven. Het lijkt nog in niks op voorjaar. Het ruikt niet naar voorjaar, bomen staan er nog kaal bij. Ik reed gisteravond in het donker in de auto en als ik niet beter had geweten had ik gedacht dat het een gemiddelde gure, donkere decemberavond was.

Als dit patroon niet snel omslaat, loop je zo alweer mei in zonder dat je een dagje überhaupt lekker buiten op een terras hebt kunnen zitten. En dan moet je maar hopen dat het dan een keer omslaat qua weerpatroon, want de lente zit er daarna alweer vrij gauw op.
  Moderator vrijdag 8 april 2022 @ 12:18:19 #296
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_204370818
Komen de rayonhoofden binnenkort bij elkaar? Ijs al dik genoeg?
Ik zag dat ewtensoep ook in de bonus is. Binnenkort ook maar wat warme chocomel inslaan voor de koude poolnachten hier.
  vrijdag 8 april 2022 @ 12:53:34 #297
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204371199
twitter
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:05:23 #298
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204371351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 12:16 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Gaat snel hoor. Voor je het weet kan je april alweer afschrijven. Het lijkt nog in niks op voorjaar. Het ruikt niet naar voorjaar, bomen staan er nog kaal bij. Ik reed gisteravond in het donker in de auto en als ik niet beter had geweten had ik gedacht dat het een gemiddelde gure, donkere decemberavond was.

Als dit patroon niet snel omslaat, loop je zo alweer mei in zonder dat je een dagje überhaupt lekker buiten op een terras hebt kunnen zitten. En dan moet je maar hopen dat het dan een keer omslaat qua weerpatroon, want de lente zit er daarna alweer vrij gauw op.
MaAr MaArT wAS zO mOoI

Leuk allemaal, paar weekjes zon met 12-15 graden, maar voor een langere periode droog, zonnig weer (vooruit, af en toe een bui) kijk ik ook wel weer naar uit. Wat een draken van maanden hebben we achter de rug zeg (maart daargelaten).
  Forum Admin vrijdag 8 april 2022 @ 13:07:55 #299
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204371381
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:05 schreef fetX het volgende:

[..]
MaAr MaArT wAS zO mOoI

Leuk allemaal, paar weekjes zon met 12-15 graden, maar voor een langere periode droog, zonnig weer (vooruit, af en toe een bui) kijk ik ook wel weer naar uit. Wat een draken van maanden hebben we achter de rug zeg (maart daargelaten).
Het helpt niet mee dat afgelopen zomer ook een totale flop was.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204371395
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:05 schreef fetX het volgende:

[..]
MaAr MaArT wAS zO mOoI

Maart was zonnig, maar pleuriskoud (behalve 2 dagen misschien). Heeft niks met lente te maken. Niet voor niks dat de natuur nog in winterstand zit.

Nieuwste dertig daagse stelt dat het tot minstens 8 mei eigenlijk al matig is: https://www.weer.nl/nieuw(...)week-ligt-alles-open

Ben zo klaar met dat gezapige typisch Nederlandse leven van werken, belasting betalen kijken hoe het buiten grimmig weer is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')