Jaaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef -Shii- het volgende:
Sushi vind ik best wel lekker, maar dan vind ik Indiaas of Thais lekkerder.
Vandaag vijf uur?quote:
Hoe is het met je schietmachine trouwens?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij mag van mij nog wel even door gaan
goedquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe is het met je schietmachine trouwens?
We gaan het zien de 2e helft.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze een flinke schop onder hun hol geven
Thais!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef -Shii- het volgende:
Sushi vind ik best wel lekker, maar dan vind ik Indiaas of Thais lekkerder.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed
in 1 hups hele pot weggeschoten dus nu staat hij rustig niets te doen
Ja heerlijk he die smaken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thais!Dat heb ik vorige week nog gegeten, heerlijk. Een paar weken terug heb ik Vietnamees gegeten, dat vond ik ook erg smakelijk.
Eten!
Ik laat dit weekend Shoarma bezorgenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thais!Dat heb ik vorige week nog gegeten, heerlijk. Een paar weken terug heb ik Vietnamees gegeten, dat vond ik ook erg smakelijk.
Eten!
Ik heb er twee jaar gewoond dus wel een aantal keer Vietnamees gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja heerlijk he die smaken.Oh ja Vietnamees heb ik ook weleens gegeten, maar niet zo heel vaak.
En vooraf de Tom Kha Kai soepquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja heerlijk he die smaken.Oh ja Vietnamees heb ik ook weleens gegeten, maar niet zo heel vaak.
Sjakiequote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eten!
@DerRabbitquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
@:TT
Kom maar konijntje doe, doe maar wiebelen, wiebelen
hij brengt elke week voor 75-100 euro aan muizenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jat die uil nou een muis of komt ie hem brenge?
koekoek!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij brengt elke week voor 75-100 euro aan muizen
Die jat een muis. Vreemde mannetjes uil die af en toe in de kast komt om een muisje te pikken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jat die uil nou een muis of komt ie hem brenge?
WTFquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die jat een muis. Vreemde mannetjes uil die af en toe in de kast komt om een muisje te pikken.
Je moet wel goed oppassen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die jat een muis. Vreemde mannetjes uil die af en toe in de kast komt om een muisje te pikken.
Die weet waar die moet zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had vanavond broodjes hamburger gemaakt en daar lekker jalapenos op gegooidquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vanavond broodjes hamburger gemaakt en daar lekker jalapenos op gegooid
Altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet wel goed oppassen hoor
Het was ook maar een vraag, volgens mij had ik je hier nog niet eerder zien postenquote:
dan heb je niet goed opgeletquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook maar een vraag, volgens mij had ik je hier nog niet eerder zien posten
Dan kan wel kloppen, ik was een paar weken amper aanwezigquote:
Multitasken is heel slecht voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
deisyy kan ook niet alles tegelijk he
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan wel kloppen, ik was een paar weken amper aanwezig
Nee dat niet. Is bij @greysbones in de buurt en te volgen op youtube.quote:
Ik weet het, maar ik had juist voor vrijdag op wat beter weer gehoopt.quote:
we zijn aan het kijken wat we hier in de boom kunnen hangenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Is bij @:greysbones in de buurt en te volgen op youtube.
Zou wel leuk geweest zijn maar hier komen geen uilen.
En je bent een manquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik was net gewoon 3 dingen tegelijk aan het doen![]()
![]()
![]()
Ik woon daarquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het wordt hooguit een beetje natte sneeuw hoor mensen en dan ook alleen in het noorden/oosten van Nederland......
ik woon niet in het noorden en ook niet in het oostenquote:
Westen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon niet in het noorden en ook niet in het oosten
Sneeuwstorm in een glas water dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het wordt hooguit een beetje natte sneeuw hoor mensen en dan ook alleen in het noorden/oosten van Nederland......
Nou veel plezier dan maarquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon niet in het noorden en ook niet in het oosten
Gooi link dan!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
jongens allemaal snel even inschakelen op de stream en zet eventueel geluid uit, dan zijn er veel kijkers en stopt hij niet!!!
Geen idee wat dat kost. Maar je zult daar dan ook internet moeten hebben en dat is misschien lastiger?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn aan het kijken wat we hier in de boom kunnen hangen
maar ja dan hebben we nog geen camera
er zit hier een doolhofje in(ingang)quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee wat dat kost. Maar je zult daar dan ook internet moeten hebben en dat is misschien lastiger?
Deze kast is eigenlijk bedoeld voor kerkuilen maar bosuilen vind ik wel een stuk leuker om te zien
Doe ik ook niet...al weet je maar nooit. Het staat in de kaarten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan maar![]()
Maar ik zou me niet verheugen op een dik pak sneeuw of sneeuwpop maken.....
Je bedoeld die sluis waar ze naar binnen/buiten gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zit hier een doolhofje in(ingang)
\dat zie je alleen niet op de film
Niet teveel vertrouwen op die kaarten.....quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe ik ook niet...al weet je maar nooit. Het staat in de kaarten.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet teveel vertrouwen op die kaarten.....
staat gewoon op he tijdens het wiebelenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh kijken jullie nog steeds voetbal?
Ik heb net snoeihard gewiebeltquote:
als het niet gaat zoals het moetquote:
Ach jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het niet gaat zoals het moet
worden ze gemeen
Volgens mij hebben we Dazzler wel een beetje overgehaald om wat langer door te gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
yesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we Dazzler wel een beetje overgehaald om wat langer door te gaan
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee we hebben het niet over wielrennen
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee we hebben het niet over wielrennen
neuhhquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
Was de wedstrijd van vanavond vriendschappelijk of ging het ook daadwerkelijk ergens over?
Schit ik was joetoebe link vergeten erbij te zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
@:derrabbit goede bite, niet te zout & goed gesneden
Ja was weer mooiquote:
Ik leg de slijptol vast klaarquote:
Onvoorstelbaar zo snelquote:
De week is weer door het midden GGquote:
Gelijk heb je, als je die mogelijkheid heb gewoon doenquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk hoor. Ik maak het vandaag ook niet te laat.
Van deze week wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog 2,5 dag. Duurt nog effe.
Dit is jouw laatste werkdag.
O lekker tochquote:
Ah, dat is een heerlijk vooruitzicht.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog één dagje werken en dan lekker 10 dagen vrij
Ligt een beetje aan het weer, maar hopelijk in elk geval weer een dagje eftelingquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dat is een heerlijk vooruitzicht.
Nog wat leuks gepland?
Ah, leuk. Hopelijk niet te druk, geen wachtrijen van 1,5 uur per attractie...quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het weer, maar hopelijk in elk geval weer een dagje efteling
Dat is wel extreem hoor ha ha, maar hebben abonnement dus kunnen ook weer gaan als het te druk is of als het weer slechter wordt....quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, leuk. Hopelijk niet te druk, geen wachtrijen van 1,5 uur per attractie...
Nou we zijn lang genoeg abonnee om inderdaad als een vip behandeld te wordenquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is wel mooi. Of de VIP variant...
Wowquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog één dagje werken en dan lekker 10 dagen vrij
Eten op? Al toe aan een bakkie ☕️quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is wel mooi. Of de VIP variant...
O dat is laat. Ik had het makkelijk. Dochterlief had een stampot gemaakt en nog over. Die kwam ze even Dus lekker en makkelijk en kan er twee dagen mee doen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met koken.Eens kijken wat in de koelkast ligt...
De tijd vergeten met een potje gamen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is laat. Ik had het makkelijk. Dochterlief had een stampot gemaakt en nog over. Die kwam ze even Dus lekker en makkelijk en kan er twee dagen mee doen.
Niet erg toch. Je hebt de tijd aan jezelf. En in de ping is het zo klaarquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De tijd vergeten met een potje gamen.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet erg toch. Je hebt de tijd aan jezelf. En in de ping is het zo klaar
morgen kan dat prima weer in de pingquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het zal je verbazen Dot, maar ik heb eten dat gekookt moet worden, in een pan, en niet in de ping.
Da's waar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
morgen kan dat prima weer in de ping![]()
en zo is de cirkel weer rond
moet hem alleen nog even in de oven schuiven zoquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een heerlijke pozza? Genieten!
o, dat is zo gebeurd...quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moet hem alleen nog even in de oven schuiven zo
👍🏻 Toppie. Wat ga je maken?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het zal je verbazen Dot, maar ik heb eten dat gekookt moet worden, in een pan, en niet in de ping.
Lekker. Eet smakelijk voor straksquote:
Lekker stampen...quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]heb hem opgezet voor de views, maar ben nog even wat anders aan het kijken
Smakelijk alvastquote:
en op donderdag komt soesje op visitequote:Op woensdag 30 maart 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
dit is wel een soort van Schakel/Engine/GG prive topic![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en op donderdag komt soesje op visite![]()
die wiebelt dan lekker mee
[ afbeelding ]
Ehhh.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
dit is wel een soort van Schakel/Engine/GG prive topic![]()
Vrouwen ook welkomquote:
quote:
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel toepasselijk nu het gaat sneeuwen
Morgen sneeuwpop bouwenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies![]()
het was zo lekker die zon
want?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ben blij dat ik de ramen nog niet gelapt heb![]()
![]()
![]()
worden ze toch weer viesquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
want?
ze gaan je raam bekogelen??
Mijn pa is na dat saharazand het dak opgegegaan om ze af te doenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
oeh bedenk me net dat het wel goed is voor mijn zonnepanelen
worden ze lekker schoon van
Oranje piste?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n zus was op wintersport, die was ook zeer te spreken over het sahara zand
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn pa is na dat saharazand het dak opgegegaan om ze af te doen
Goedquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de bosuiltjes?
Ondanks dat er nachtvorst komt??quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Goed
Ze zijn nog steeds compleet. Maar komende nachten zullen ze de nestkast wel verlaten. Jammer dat ze dan niet meer te volgen zijn.
Dat maakt de kans wat kleiner maar ze zijn al zo nieuwsgierig. En deze kast hangt onder een afdak dus ze zullen niet meteen nat worden van eventuele sneeuw.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ondanks dat er nachtvorst komt??
Nat is niet erg, maar kou??quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat maakt de kans wat kleiner maar ze zijn al zo nieuwsgierig. En deze kast hangt onder een afdak dus ze zullen niet meteen nat worden van eventuele sneeuw.
Kunnen ze wel tegen maar liever lekker tegen elkaar aan in de kast denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nat is niet erg, maar kou??
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
even niet stoppen spammen jij @:engine
fijn publiek he dan krijg je datquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:36 schreef engine het volgende:
Hij heeft inderdaad wel al veel gestreamd deze week
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:37 schreef engine het volgende:
Hij heeft er toch zeker een man of 20 blij mee gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |