SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
quote:
Je bent ook een droomvrouw ook hequote:
Wij ook op jouquote:
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.quote:
Hier ben ik het mee eens. Daarom is het ook bedtijdquote:
Blaft Cali al minder?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag maar eens echt wat eerder gaan slapen. Gisteren half 2 omdat ik erg laat met de hond naar buiten ging. 's nachts een blaffende Cali die me wakker hield.
Ik zal je morgen om 05.30 wel wakker bellen als m'n wekker gaatquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze met de hond communiceren? Wat zegt die allemaal?
Telefoon staat op stil dus prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal je morgen om 05.30 wel wakker bellen als m'n wekker gaat
En Gerries. Chocola lijkt me niet zo goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.
Pittig hoor, ik hoop dat ze er snel weer boven op is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets. Wel wat minder koorts, dus gaat hopelijk de goede kant op.
Denk dat hij ook mooie verhalen heeft over zijn gerriesquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond kan hier zo meeposten. Die houdt van eten en slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |