SPOILER: WK Loting kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De loting zal straks ook op de WIKI Staan.
Toernooiwebsite
De snookermaand breekt weer aan.
Game On.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik kan niet zeggen dat dit namen zijn waarvan ik het jammer zou vinden als die hun kaart zouden verliezen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dr moeten in elk geval wat mensen aan de bak in de voorrondes om hun tourcard te behouden. Dominic Dale lijkt 'm na 30 jaar te verliezen, Nigel Bond na 33 jaar en Michael Holt na 25 jaar.
https://wpbsa.com/world-championship-2022-tour-survival-blog/ Voor de huidige ranking rond plek 64.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dr moeten in elk geval wat mensen aan de bak in de voorrondes om hun tourcard te behouden. Dominic Dale lijkt 'm na 30 jaar te verliezen, Nigel Bond na 33 jaar en Michael Holt na 25 jaar.
Dan ben je vast ook niet euforisch dat Fergal O'Brien z'n kaart wel lijkt te behouden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat dit namen zijn waarvan ik het jammer zou vinden als die hun kaart zouden verliezen.
En volgens snooker.org heeft ie de volgende ronde al gewonnen (volgens wiki nog niet) maar als ie meteen door is naar ronde 4 dan is z'n kaart wel zeker denk ik.quote:
Ze zijn een beetje terug naar vroeger dat de betere spelers minder Q-wedstrijd hoeven te spelen. En idd sinds corona zijn de ronden Q1 t/m Q3 korter.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef Modus het volgende:
Ik zag net pas dat ze al 2 jaar lang kwalificaties best of 11 spelen, alleen Q4 best of 19.
Voorheen was het gewoon 3 Q-rondes best of 19. Gewoon 3 rankingfinales moeten spelen zeg maar om je te plaatsen.
quote:World Snooker maakte maandag de naam bekend van de scheidsrechter van de finale op het WK snooker. Voor de tweede keer is die eer weggelegd voor de 52-jarige West-Vlaming Olivier Marteel, die in 2015 al de finale Bingham-Murphy (18-15) in goede banen leidde. In het officiële persbericht wordt verwezen naar de inzet van de verpleger tijdens de pandemie, al is hij in eerste instantie natuurlijk gewoon één van de beste scheidsrechters ter wereld.
“Ik ben vereerd, dit had ik niet verwacht”, reageert een dolgelukkige Marteel. “Als scheidsrechter heb je het beste zitje tijdens de finale. Natuurlijk voel je de druk van enkele miljoenen tv-kijkers op je schouders, maar tegelijkertijd zorgt net dat voor adrenaline en focus.”
quote:Mark Selby (1) v Jamie Jones
Yan Bingtao (16) v Chris Wakelin
Barry Hawkins (9) v Jackson Page
Mark Williams (8) v Michael White
————————————
Kyren Wilson (5) v Ding Junhui
Stuart Bingham (12) v Lyu Haotian
Anthony McGill (13) v Liam Highfield
Judd Trump (4) v Hossein Vafaei
————————————
Neil Robertson (3) v Ashley Hugill
Jack Lisowski (14) v Matthew Stevens