Ik vraag me altijd af hoe dat kan, tot ik me bedenk dat er ook mensen zijn die een slecht huwelijk niet beëindigen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:33 schreef Poefbank het volgende:
30 jaar lang getrouwd met een vrouw geweest en sinds 3 jaar uit de kast
Schijnbaar is homo zijn iets slechts waardoor mensen zichzelf verloochenenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat kan, tot ik me bedenk dat er ook mensen zijn die een slecht huwelijk niet beëindigen.
Passieve mensen.
Dat krijg je al met al die leuke geloven en enge idealen zoals Hitler en “gezellige” landen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Schijnbaar is homo zijn iets slechts waardoor mensen zichzelf verloochenen
Beetje Disney kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zoete witte wijn
Hopelijk gaat hij ook reizuh @:DKUp
Of zelf niet willen toegeven dat ze anders zijn want graag het perfecte plaatje nastrevenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Schijnbaar is homo zijn iets slechts waardoor mensen zichzelf verloochenen
Ditquote:
Die zijn op zich +1, maar zij is helaas niet top.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Aha, daar is de neusring van de avond al!
sowieso wel erg Amsterdam hedendaags.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:41 schreef Poefbank het volgende:
Ik gooi wat random Engelse woorden gewoon
Sorry chefquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. Zit weer aan de telefoon
Erg teleurstellend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |