Zo lang al niet meer gezien. En elke keer als ik het wil houdt de onvermijdelijke mufasa-scene me tegenquote:
Ik kijk het regelmatig. Moet inderdaad nog altijd huilen als Mufasa dood is, vooral de 'Daddy? Daddy, wake up!'quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo lang al niet meer gezien. En elke keer als ik het wil houdt de onvermijdelijke mufasa-scene me tegen
'T is nou ook niet zo dat het de volgende keer wel ineens goed afloopt
Ooit zet ik mezelf er wel weer overheen. Het is idd een geweldig verhaalquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk het regelmatig. Moet inderdaad nog altijd huilen als Mufasa dood is, vooral de 'Daddy? Daddy, wake up!'Maar echt mijn allerfavorietste verhaal
Ik heb de Disney voorleescollectie gekocht, dus ik doe nu elke avond een nieuw disney-verhaal voorlezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit zet ik mezelf er wel weer overheen. Het is idd een geweldig verhaal
Sws moest ik maar eens een keer weer een disney-marathon doen
Ik wacht op je verslagquote:
Hoe ziet dat eruit? Pics?quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de Disney voorleescollectie gekocht, dus ik doe nu elke avond een nieuw disney-verhaal voorlezenLove it
Van een andere disneyfilm, maar;quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het lied van Scar het beste.
Scar was een goede schurk, maar niets kan op tegen Hades (original)quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scar was een goede schurk, maar niets kan op tegen Hades (original)
Be prepaaaaaaared!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, zo:quote:
Vet!quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Be prepaaaaaaared!
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha yepquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
James Woods ging helemaal los, en terecht
[ afbeelding ]
Echt heel tofquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vet!![]()
Zou 't niet erg vinden om dat ooit ook eens te hebben
Oh, da's dan wel weer jammerquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen jammer dat Assepoester er niet bij zit
Kan 'm zeker wel aanbevelen. Herculesquote:
Seksie heur :$quote:
Te herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:12 schreef Senn88 het volgende:
Dat je denkt. Heb zin om te douchen! Maar als je uut de douche komt je bevriest omdat je slaapkamer heeeul koud is
Meteen onder de dekens ben je alsnog zo warm.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:12 schreef Senn88 het volgende:
Dat je denkt. Heb zin om te douchen! Maar als je uut de douche komt je bevriest omdat je slaapkamer heeeul koud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Meteen onder de dekens ben je alsnog zo warm.Dan lig je wel nat in bed maar of dat nu is wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUE HUEquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan lig je wel nat in bed maar of dat nu is wat je wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |