Hey Prish, alles goed?quote:
hai Dotteke. Yep, het gaat best wel oké. En met jou?quote:
Mooi zo, hier alles okéquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
hai Dotteke. Yep, het gaat best wel oké. En met jou?
Dat was een snellequote:
Opzich gaat het goed, ikwordhet krukken lopen alleen zat, en dat de zorg mn onderpartij uit moetkleden en wassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een snelle
Hoe is het nu met je?
Shit happens, scheelt weer zemenquote:
klinkt niet goed; 'tebbie dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich gaat het goed, ikwordhet krukken lopen alleen zat, en dat de zorg mn onderpartij uit moetkleden en wassen.
Neuh,ik mag gewoon niet bukken en de wond is nog voor een klein stukje open(vorige week verkeerde beweging gemaakt), dus het zijn meer ongemakkelijkheden dan dat het verkeerd gaat.quote:
Wond van wat? ben je net terug uit Oekraïne of wat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh,ik mag gewoon niet bukken en de wond is nog voor een klein stukje open(vorige week verkeerde beweging gemaakt), dus het zijn meer ongemakkelijkheden dan dat het verkeerd gaat.
Het vret as unne gek. Doar goat ut om.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu ?
Wel uit een kartonnen bakje .. oh wacht dat is pas in 2024 ..
Voor de heupoperatie liep ik alsof ik daar een paar keer in geraakt was, volgens iedereen behalve ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wond van wat? ben je net terug uit Oekraïne of wat?
Ah ok, je hebt een nieuwe? of hebben ze iets hersteld?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de heupoperatie liep ik alsof ik daar een paar keer in geraakt was, volgens iedereen behalve ik.
Een nieuwe, mijne was afgestorven en ingestort waardoor links binnen een jaar of 1-2 3 cm korter was dan rechts, nu niet meer gelukkig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, je hebt een nieuwe? of hebben ze iets hersteld?
Ik heb een paar geleden een tijdje geneuzel met mijn bekken gehad na een flinke motorcrash.. je bent aardig gehandicapt als dat deel van je lichaam niet meewerkt idd.. je voeten zijn dan ineens heel ver weg
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een nieuwe, mijne was afgestorven en ingestort waardoor links binnen een jaar of 1-2 3 cm korter was dan rechts, nu niet meer gelukkig.
Neuh, zat alleen maar aan de linkerkant wolgens de fotos en MRI.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Dat klinkt niet goed.. maar nu weer genoeg kilometers voor de boeg
.. en met rechts is niks mis?
Veel gehinkeld in je leven?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, zat alleen maar aan de linkerkant wolgens de fotos en MRI.
En in 4 minuten op tafelquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vret as unne gek. Doar goat ut om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |