quote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Kingdom Hearts IV officieel aangekondigd
Volgens mij de bedoeling om te releasen met de UE5-engine.
Het is ook wel een war boel als je de overige KH niet gespeeld hebt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:07 schreef Kingside het volgende:
KH 1 & 2 vond ik heel tof maar deel 3 vond ik toch wel wat tegenvallen. Hopelijk kunnen ze met deel 4 weer terug naar de kwaliteit van die eerste 2 delen.
vlaggenroof lokpostquote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Kingdom Hearts IV officieel aangekondigd
Volgens mij de bedoeling om te releasen met de UE5-engine.
digital only wel, maar scheelt goed geld iigquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Drankster het volgende:
M’n vriendin en ik hebben al jaren elkaars account als primary ingesteld op eigen console.
Zo hoeven we een spel 1x te kopen en kunnen we beide tegelijk spelen op eigen console.
Ik en een goede maat doen het ook al een jaar of 15 denk ik. Vroeger op de PS3 kon je zelfs 5 consoles als primary instellen. Maar dat werd ze een beetje te gortig denk, voor de PS4 hebben ze het teruggebracht naar 1 console.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Drankster het volgende:
M’n vriendin en ik hebben al jaren elkaars account als primary ingesteld op eigen console.
Zo hoeven we een spel 1x te kopen en kunnen we beide tegelijk spelen op eigen console.
Maar gelukkig maakt ie wel onderscheid per generatie.quote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik en een goede maat doen het ook al een jaar of 15 denk ik. Vroeger op de PS3 kon je zelfs 5 consoles als primary instellen. Maar dat werd ze een beetje te gortig denk, voor de PS4 hebben ze het teruggebracht naar 1 console.
Duur jij altijd zo lang voordat je klaar bent?quote:Op woensdag 13 april 2022 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t idee dat ik zo langzaam door AC Valhalla heen begin te raken.
Bijna elke provincie is nu wel een alliantie.
Overal heb ik nu ook wel een schatje. Dat is hoe ik rol.
Neuh, normaal ben ik snellerquote:Op woensdag 13 april 2022 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duur jij altijd zo lang voordat je klaar bent?
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:41 schreef Questular het volgende:
Bestaat er een degelijke boksgame voor de PS4?
Bloodborne was echt supertof (misschien ook omdat dat de 1e soulslike game was).quote:Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Speel ook elden ring die is ook erg nice. Vind hem zelf vetter dan ds, en ik denk dat ik bb het best blijf vinden ook ja al zal ik ws meer uur in elden ring stoppen uiteindelijk.
De begin wapens zijn wel prima op zich, maar ik ben nu met mijn vierde wapen bezig en heb al twee nieuwe(als dual wield) op het oog, en dan heb ik een strength build al vanaf de eerste minuut spelen wat hierin nog beperkt. Er zijn erg veel wapens, en daar kan je je prima mee vermaken en de meeste wapens zijn ook viable volgens mij.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Bloodborne was echt supertof (misschien ook omdat dat de 1e soulslike game was).
Maar bij DarkSouls had ik juist het idee dat de gameplay van minuut 1 tot en met het einde precies hetzelfde was.
Dogde, hit hit, dodge, circle strafe, hit hit.
Zeker als niet super skilled speler gebruik je dan ook ongeveer hetzelfde wapen het hele spel.
Geen idee of dat bij elden ring ook zo is.
Ik had volgens mij net 2 gebieden uitgespeeld, toen kwam Horizon.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, normaal ben ik sneller
Maar zo groot als deze ben ik ook niet altijd gewend!
Plus: ik heb een hele tijd niets kunnen doen vanwege kapotte TV (overigens is nu de glasvezel al 2w stuk vanwege kabelbreuk, FML)
Ik spele maar iets van 2u in de week en ja, dan duurt een AC Valhalla behoorlijk wat maanden
Boksen niet echt, wel UFC.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:41 schreef Questular het volgende:
Bestaat er een degelijke boksgame voor de PS4? Ik vind alleen een of andere Creed arcade game. Dus of het bestaat niet of ik ben blind.
Wij jou ookquote:
Git gudquote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik speel dus die gratis ps plus spongebob en nu ben ik bij king jelly fish en ik krijg em niet verslagenJe moet dan wachten tot die zo'n stroomschok geeft en gaat liggen. Maar ik krijg em maar heel soms geraakt dan. Wat een noob ben ik ook.
Ik hoor het al. Je volgende game gaat elden ring wordenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik speel dus die gratis ps plus spongebob en nu ben ik bij king jelly fish en ik krijg em niet verslagenJe moet dan wachten tot die zo'n stroomschok geeft en gaat liggen. Maar ik krijg em maar heel soms geraakt dan. Wat een noob ben ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |