En nog kan een bepaalde vervoerder van uit NL er nog wat van lerenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:23 schreef dud0r het volgende:
De communicatie laat inderdaad te wensen over
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En nog kan een bepaalde vervoerder van uit NL er nog wat van leren![]()
Het lijkt tv-online wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:23 schreef dud0r het volgende:
De communicatie laat inderdaad te wensen over
Worden omgezetquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Psnow is overal ‘uitverkocht’ ( of ze hebben het overal offline weten te halen)
Gelukkig heb ik gister 2 jaarkaarten gekocht, dus ik ben tot 31/10/24 onder de panne, scheelt weer 180 euro
YourCaptor ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:17 schreef Wicky15 het volgende:
30 maart 2022 en Wicky heeft nog steeds geen PS5.
Godverdomme.
Ik vrees ervoor… maar ik heb leidinggevende al gewaarschuwd dat áls die dag komt, er een xbox komt.quote:
Echt balen ja. Zelfs met Telegram is het haast onmogelijk, alles is zo snel uitverkochtquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:17 schreef Wicky15 het volgende:
30 maart 2022 en Wicky heeft nog steeds geen PS5.
Godverdomme.
Jorraptor wel :dquote:
Oh ben jij dat joh, waarom heb je een nieuw acc?quote:
Iemand was aan het trollen en ik vreesde dat sommige prive info bekend zou worden hierdoor. Echter heb ik er geen negatieve gevolgen van ondervonden dus dat scheelt. Denk dat iemand door goed googlen achter dingen was gekomeb.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh ben jij dat joh, waarom heb je een nieuw acc?
Ah, ik vond je KH verhaal al zo fanatiekquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:02 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Iemand was aan het trollen en ik vreesde dat sommige prive info bekend zou worden hierdoor. Echter heb ik er geen negatieve gevolgen van ondervonden dus dat scheelt. Denk dat iemand door goed googlen achter dingen was gekomeb.
Maar uit nood mijn oude verwijderen en hierna deze aangemaakt.
Ja gaat echt nergens bij. Het constant Web Telegram open staan en reageer direct op een melding maar het is me nog nooit gelukt. Had al uitgerekend dat een ritje naar een Belgische MediaMarkt het wel waard was (tot gisteren) vanwege de hoge benzineprijzen. Daar dan de tank volgooien en met een PS5 bundel terug.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Echt balen ja. Zelfs met Telegram is het haast onmogelijk, alles is zo snel uitverkochtEn scalpers blijven maar toeslaan.
Ruilen voor een PS4 Pro?quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan voel ik me bijna schuldig dat mijn PS5 vrijwel nooit aan staat
Heeft de Belgische mediamarkt ze wel?quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:56 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens bij. Het constant Web Telegram open staan en reageer direct op een melding maar het is me nog nooit gelukt. Had al uitgerekend dat een ritje naar een Belgische MediaMarkt het wel waard was (tot gisteren) vanwege de hoge benzineprijzen. Daar dan de tank volgooien en met een PS5 bundel terug.
Maar de PS5 bundels gaan ook nergens meer over. Gisteren een bundel van ¤ 868,- met FIFA 22 en BF2042, een schrale headset, extra controler en een jaar PS Plus. Ja dag!![]()
![]()
Aan de andere kant zijn er wel weer regelmatig wat drops, dat was een aantal weken terug wel anders.
Gisteren kon je die bundel van 868 voor langere tijd (aantal uurtjes) kopen. Maar is wel alleen ophalen in de winkel. Ze verzenden niet naar Nederland.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft de Belgische mediamarkt ze wel?
Dit heb ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 1 april 2022 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snap ik. Doneren die handel. Egoist.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |