Er is hier ook een huis vol topic. Gewoon even ter informatie hoor TV / Een Huis Vol #32 huis vol chaosquote:Op maandag 4 april 2022 10:30 schreef Ditje het volgende:
De Nagelkerkjes is kindermishandeling in rijkdom,daar waar het om draait in een gezonde ontwikkeling (liefde en aandacht) ontbreekt volledig daar. Vreselijk. Ze krijgen van mij ook geen views meer,want daarmee houd je het nog in stand ook.
Maar dat is voor haar eigen plezier tijdens haar drukke werkdag he! Dat gaat altijd voor op het gezin in huize Geerts. Ze krijgt er zo gezellig veel meuk voor terugquote:Op maandag 4 april 2022 10:58 schreef praadje het volgende:
Was het niet AM die Maarten berispte dat hij broodjes kroket op zijn werk kocht in het programma 'waar doen ze het van?'
Maar wel iedere maandag koffie met koek/taart bij Groenrijk voor haarzelf
Wat een afschuwelijke mensen. Nadeel van social media: je ziet nu pas goed wat voor debielen er zijn in de wereld.quote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die man van zusjesdebruin ging ook flink tekeer onder dat bericht
Oh nee heh....quote:Op maandag 4 april 2022 11:38 schreef Danielle_ het volgende:
Iets zegt me dat dit topic nog wel eens drukker zou kunnen worden, na de aandacht van Debbie die nog even AM wijst op Fok. Hopelijk laten ze de zuigers wel thuis
En Debbie wordt nauwelijks besproken hier. Aandachtsgeil zeker.quote:Op maandag 4 april 2022 11:38 schreef Danielle_ het volgende:
Iets zegt me dat dit topic nog wel eens drukker zou kunnen worden, na de aandacht van Debbie die nog even AM wijst op Fok. Hopelijk laten ze de zuigers wel thuis
Ja, die zoekt volgers door het benoemen van fora denk ikquote:Op maandag 4 april 2022 13:13 schreef June. het volgende:
[..]
En Debbie wordt nauwelijks besproken hier. Aandachtsgeil zeker.
Dat is zo'n tam topic. Ik wil ergens kunnen spuienquote:Op maandag 4 april 2022 10:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Er is hier ook een huis vol topic. Gewoon even ter informatie hoor TV / Een Huis Vol #32 huis vol chaos
Haha gelijk heb je hoor. Was alleen ter informatie.quote:Op maandag 4 april 2022 18:26 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Dat is zo'n tam topic. Ik wil ergens kunnen spuien
Ik vermoed dat de koffie op de zaak voordeliger is dan bij GroenRijk..(ik moest laatst 5.95 afrekenen voor een punt appeltaart, nog steeds in shock!)quote:Op maandag 4 april 2022 18:39 schreef Brokkel het volgende:
Het was een koffiekaart van ¤15,00 waar AM wat van vond![]()
En die vriend van zusjesdebruin * insert smiley kaak valt op de grond *
Zodra er weer een nieuw seizoen komt ga ik er weer schrijven. Tot die tijd moet ik af en toe even stoom afblazen.quote:Op maandag 4 april 2022 18:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha gelijk heb je hoor. Was alleen ter informatie.
Als ik een enorme keuken had wilde ik ook zo'n ding! Maar het is denk ik net aan genoeg voor het ontbijt. Moet ik broodtrommels gaan vullen met snoep en koekquote:Op maandag 4 april 2022 19:50 schreef Roselyn het volgende:
AM is zo blij met de broodmachine (die ze zogenaamd van de kinderen kreeg, wat kreeg ze eigenlijk van Maarten?) want deze kan ook grote broden maken. Dat heb je wel nodig met een groot gezin.
En wat maakt ze vandaag? Een half brood
Daar zijn het toch ook broodtrommels voor?quote:Op maandag 4 april 2022 20:01 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Als ik een enorme keuken had wilde ik ook zo'n ding! Maar het is denk ik net aan genoeg voor het ontbijt. Moet ik broodtrommels gaan vullen met snoep en koek
Joe!quote:Op maandag 4 april 2022 20:04 schreef Roselyn het volgende:
Dit draadje sluit binnenkort.
Donna, waar ben je?
Oh wow, dat is handig @Donna !quote:Op maandag 4 april 2022 20:05 schreef Donna het volgende:
Je kan hier trouwens @:Donna doen, @:Roselyn, dan krijgt de getagde een melding!
Ja wat dat betreft is ze gewoon echt smerigquote:Op maandag 4 april 2022 20:13 schreef Brokkel het volgende:
En de dode cavia is er weer hoor. Echt, wat schrijft ze soms ranzig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |