Eens! Alleen is een tweewieler wel echt veel fijner. Maar je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 3 april 2022 22:10 schreef Brokkel het volgende:
Van alle vloggers en influencers gun ik Linda Kraan de elektrische bakfiets het meest! Zij liep tot de bevalling dagelijks dat hele stuk naar school met de kinderen. Echt petje af. Ik weet dat AM al een jaar (?) hengelde naar een nieuwe bakfiets, maar haar vriendin heeft hem gekregen. Ik vind het heel erg leuk voor Linda.
Ik vind haar soms leuk.quote:Op zondag 3 april 2022 22:13 schreef Brokkel het volgende:
En zusjesdebruin heeft wat screenshots van Viva gedeeld. Ik heb een zwak voor haar en ik vind het rot dat ze zo geraakt is. Hoeft niet, want het was haar overtuigende keuze. Niet die van de doorsnee-viva'er, maar wel die van haar. En 100 jubelende fans en Debbie.
Nee, de keuze om samen te gaan, met allebei een actieve besmetting had ze echt anders aan moeten pakken, wat mij betreft. En dat begrijp ik dan weer niet, dat ze dus zegt dat ze het met de kennis van nu gerust nog een keer zo had gedaan.quote:Op zondag 3 april 2022 22:25 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik vind haar soms leuk.
Maar de keus om corona te verzwijgen en met twee man begeleiding naar het zh te gaan vond ik echt niet ok.
Ik zie volgers schrijven "wat had je dan moeten doen". Nou eh, even bellen voor overleg? Ze laten je echt niet stikken lijkt me.
Ik vind dat screenshots plaatsen zo jammer. Tevens de reden dat ik niet meer op Viva wil schrijven. Als het even tegenzit beslissen de mods weer om topics dicht te gooien.
Over de kliek van Lies waren toen een aantal negatieve reacties omdat ze zich ook niet aan de corona regels hield. Was niks heel spannends. En ook heel logisch dat mensen daar wat van vinden. Ze ging toen met een auto vol net geteste kinderen door de Mac Drive en moest persee elke dag naar buiten met positieve kids etc. Om daar nou serieus een nacht van wakker te liggen gaat wel heel ver.quote:Op zondag 3 april 2022 22:34 schreef Brokkel het volgende:
Kliek van Lies vind ik gezapig zaai. Ik volg haar niet meer, maar ik zou ook niks negatiefs kunnen bedenken over haar. Geen idee waarom ze er van wakker ligt.
Ik zag trouwens dat zij een weekend/nacht in het huisje van Wendy had geslapen. Lief dat Wendy haar daar liet logeren.
Haha, nou zoveel ernstigs wordt hier niet besproken toch? Ik elk geval niet heel veel anders dan bijvoorbeeld aan het koffiezetautomaat op het werkquote:Op zondag 3 april 2022 23:00 schreef Nexpreszo het volgende:
Haha, ik vermoed dat ze het Fok forum bedoelt, maar blijkbaar zitten hier de ergsten.. Jammer, ik merk er vrij weinig van. Dit topic loopt voor geen meter
O ja..en dat was het? Tja ze heeft een lap grond waar je u tegen zegt dus die drang om dan nog verder te moeten begrijp ik niet zo.quote:Op maandag 4 april 2022 07:56 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Over de kliek van Lies waren toen een aantal negatieve reacties omdat ze zich ook niet aan de corona regels hield. Was niks heel spannends. En ook heel logisch dat mensen daar wat van vinden. Ze ging toen met een auto vol net geteste kinderen door de Mac Drive en moest persee elke dag naar buiten met positieve kids etc. Om daar nou serieus een nacht van wakker te liggen gaat wel heel ver.
Volgens die griet die de aandacht op dit forum wil vestigen zijn wij de zieligste en de ergste.quote:Op maandag 4 april 2022 08:07 schreef June. het volgende:
[..]
Haha, nou zoveel ernstigs wordt hier niet besproken toch? Ik elk geval niet heel veel anders dan bijvoorbeeld aan het koffiezetautomaat op het werk
FOK! krijgt heel vaak die zwarte piet toegespeeld terwijl het er dan op Viva veel erger aan toe gaat.quote:Op zondag 3 april 2022 23:00 schreef Nexpreszo het volgende:
Haha, ik vermoed dat ze het Fok forum bedoelt, maar blijkbaar zitten hier de ergsten.. Jammer, ik merk er vrij weinig van. Dit topic loopt voor geen meter
Van wat ik mij kan herinneren wel ja. Volgens mij wordt ze verder amper besproken. Soms maken die “influencers” dingen ook graag groter dan ze zijn wat betreft het viva forum, want alles wat er besproken wordt is vreselijk, wij hebben geen leven en zijn jaloers…quote:Op maandag 4 april 2022 08:08 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
O ja..en dat was het? Tja ze heeft een lap grond waar je u tegen zegt dus die drang om dan nog verder te moeten begrijp ik niet zo.
Verder geloof ik niet dat er ooit een onvertogen woord is gevallen over haar.
Ik vind het ook op Viva nogal gezapig, maar daar hebben de mods een bondje gesloten met een aantal vloggers vermoed ik.quote:Op maandag 4 april 2022 08:17 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
FOK! krijgt heel vaak die zwarte piet toegespeeld terwijl het er dan op Viva veel erger aan toe gaat.
Wat een egoïstisch k-wijf zeg. Corona in een ziekenhuis brengen, willens en wetens, waar de meest kwetsbare mensen zijn en dan zeggen dat je heel empathisch bentquote:Op zondag 3 april 2022 22:13 schreef Brokkel het volgende:
En zusjesdebruin heeft wat screenshots van Viva gedeeld. Ik heb een zwak voor haar en ik vind het rot dat ze zo geraakt is. Hoeft niet, want het was haar overtuigende keuze. Niet die van de doorsnee-viva'er, maar wel die van haar. En 100 jubelende fans en Debbie.
Huh? Wie wat waar?quote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die man van zusjesdebruin ging ook flink tekeer onder dat bericht
Make that the cat maar wisequote:Op maandag 4 april 2022 08:25 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om Debbie. Ze wordt nauwelijks besproken en volgens mij vindt ze dat jammer ofzo. Want bij elke Instagrammer moet ze het Viva forum even benoemen, herkent ze namen maar ze leest er nooit hoor! Make that the cat maar wise!
Jemig ik zie het... Iets met de pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die man van zusjesdebruin ging ook flink tekeer onder dat bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |