quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. En het is gevaarlijk.
Mijn dreumes heeft dezelfde streken en ik hou m'n hart vast elke keer.
Maar terrorfase is niet echt het goede woord.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:02 schreef Shuri het volgende:
Als die stoel er al stond, geloof ik dat ze er opgeklommen is. Maar erheen gesleept, nee dat denk ik niet.
Dat ‘good day’ filmpje vandaag vond ik echt de slechtste reel allertijden, zó nepquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:33 schreef Roselyn het volgende:
Dalia´s planten en dieren eten geven: helemaal Wendy.
Maar het opgewekte toontje klinkt ontzettend gemaakt.
Ja, dit was eigenlijk mijn punt inderdaad. Ik ben niet zo helder vandaag, sorry.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:39 schreef Roselyn het volgende:
Met terrorfase denk ik ook aan iets anders.
Ik zie in Lot weinig anders dan een hele vrolijke dreumes die de wereld aan het ontdekken is.
Echt vreselijk!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:23 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat ‘good day’ filmpje vandaag vond ik echt de slechtste reel allertijden, zó nep![]()
Ik had het ook idee dat ze zichzelf aan het oppeppen was.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:55 schreef Marianka het volgende:
[..]
Echt vreselijk!
Mijn gevoel zegt dat ze al aan het "wiebelen" is en binnenkort "instort ".
Hoop het niet voor haar, maar zo zonder Vin is ze minder sterk
Ik dacht al dat ik dat alleen vond. Sowieso volwassenen die gaan playbacken op hun insta account… allergie voorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:23 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat ‘good day’ filmpje vandaag vond ik echt de slechtste reel allertijden, zó nep![]()
Exact dit. Hoe harder zij roept dat alles zooooo goed gaat hoe harder ze straks instort.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:55 schreef Marianka het volgende:
[..]
Echt vreselijk!
Mijn gevoel zegt dat ze al aan het "wiebelen" is en binnenkort "instort ".
Hoop het niet voor haar, maar zo zonder Vin is ze minder sterk
Ja dat vind ik ook hilarischquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:06 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Exact dit. Hoe harder zij roept dat alles zooooo goed gaat hoe harder ze straks instort.
Ben ik de enige die het hilarisch vind dat AM ons monddood probeerde te maken, maar dat ons bereik nu (hier op Fok) alleen maar groter is geworden? Ik vind het erg grappig.
Dat hoeft hier nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:22 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Maar goed, laten we vooral positief praten over deze allervriendelijkste dames...
Hmmm ik had er een AM vibe bij, maar Wendy heeft ook vele gezichten idd!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:59 schreef Brokkel het volgende:
Ik vermoed dat Wendy altijd het zonnetje in huis is.
Lopen tot de zon komt.... tot hij straalt.
Je quote mij. Heb ik dit echt geschreven??? Ben ik zo geïndoctrineerd? Afgericht?? Bestaan daar ook hulpgroepjes voor? Of zal ik een reel maken?quote:
Afgericht ben je sowieso, want je bent een meeprater en alles. Dit is je hulpgroep en reels is voor 18-. Maar als jij daar heel gelukkig van wordt, dan mag je ook een reel maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:04 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Je quote mij. Heb ik dit echt geschreven??? Ben ik zo geïndoctrineerd? Afgericht?? Bestaan daar ook hulpgroepjes voor? Of zal ik een reel maken?
Misschien ben ik wel 18-quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:11 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Afgericht ben je sowieso, want je bent een meeprater en alles. Dit is je hulpgroep en reels is voor 18-. Maar als jij daar heel gelukkig van wordt, dan mag je ook een reel maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |