abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204257069
quote:
99s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:05 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Eens. Oh wat vinden we elkaar leuk :O
Ja. O wat zijn we leuk en o wat zijn we onschuldig en blij.
Let the games begin...
pi_204257224
Jeetje er is een hele Wendy fanclub opgestaan zie ik.
pi_204257854
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 23:31 schreef Snaky het volgende:
Ah, het viel jou ook op. Grappig he, hoe ze mensen op het verkeerde been kan zetten. Die lieve onschuldige Wendy.
Let the games begin...
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 08:30:41 #279
382129 crew  Donna
pi_204258206
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 23:31 schreef Snaky het volgende:
De meeste zijn toch al wel jaren lid of schrijven al een hele tijd mee. Het is natuurlijk niet onmogelijk dat 1 positieve reactie, meer positiviteit veroorzaakt.
Doel bereikt zal er bij de vloggers wel gedacht worden, hoe dan ook.
pi_204258333
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:30 schreef Donna het volgende:

[..]
De meeste zijn toch al wel jaren lid of schrijven al een hele tijd mee. Het is natuurlijk niet onmogelijk dat 1 positieve reactie, meer positiviteit veroorzaakt.
Het forum deint mee op haar humeur. Ze zit nu in een lekkere flow (al vind ik haar zo juist een beetje eng, overdreven positief) en dan is ze zo leuk en zo'n positieve "mama" :6

Hebben de jaren '50 AM nog steeds niet teruggeroepen? Sjezus zeg. Wat een rolbevestigende dozen. Want als vrouw moet je stempelen en als man bbq-en.
Maar goed, haar leven als "huisvrouw" is natuurlijk sowieso niet van deze tijd (dat is het beeld dat ze neer wil zetten toch?)
Let the games begin...
pi_204258349
En wat voor achterlijk filter heeft moeder Jelies over de foto's gehaald? Meine güte.
Let the games begin...
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 08:52:46 #282
382129 crew  Donna
pi_204258358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:50 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Het forum deint mee op haar humeur. Ze zit nu in een lekkere flow (al vind ik haar zo juist een beetje eng, overdreven positief) en dan is ze zo leuk en zo'n positieve "mama" :6

Hebben de jaren '50 AM nog steeds niet teruggeroepen? Sjezus zeg. Wat een rolbevestigende dozen. Want als vrouw moet je stempelen en als man bbq-en.
Maar goed, haar leven als "huisvrouw" is natuurlijk sowieso niet van deze tijd (dat is het beeld dat ze neer wil zetten toch?)
Ze was als huisvrouw veel leuker. Als in; voor 'Waar doen ze het van'. Toen volgde ik haar echt met heel veel plezier.
pi_204258365
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de stories van Wendy gister over het tuinieren leuk vond. Ik vond de interactie met AM wel veel te veel, en ik denk iedere dag weer ‘wanneer komt de andere echte Wendy weer tevoorschijn??’ >:)
pi_204258386
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze was als huisvrouw veel leuker. Als in; voor 'Waar doen ze het van'. Toen volgde ik haar echt met heel veel plezier.
Met haar prinsessenspul account nog? Tja naarmate zij groter werd werd ze vervelender.
In elk opzicht.
Let the games begin...
pi_204258399
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:53 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de stories van Wendy gister over het tuinieren leuk vond. Ik vond de interactie met AM wel veel te veel, en ik denk iedere dag weer ‘wanneer komt de andere echte Wendy weer tevoorschijn??’ >:)
Op de een of andere manier trek ik dat gemaakt opgewekte toontje niet. Ga eens normaal praten!!
De ware Wendy zal vanzelf wel weer opstaan hoor. Kwestie van tijd.
Let the games begin...
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 08:58:33 #286
382129 crew  Donna
pi_204258413
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:55 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Met haar prinsessenspul account nog? Tja naarmate zij groter werd werd ze vervelender.
In elk opzicht.
Nee, toen heette ze geloof ik mammavan7 nog. Vlak daarna was ze zwanger van Lot en moest ze later met Mamaplaats (?) overleggen wat haar Insta naam zou worden als Lot geboren was.
Anyway, ruim voordat Lot er dus was volgde ik haar gewoon om het grote gezin en kijken hoe het er daar thuis aan toe ging. Het was allemaal, zelfs voor mij terwijl ik toen maar 1 kind had, heel herkenbaar.

Ze had toen ook best veel volgers, maar ze was niet 'bekend'. Toen dat idd een vlucht nam werd ze per week vervelender.
pi_204258583
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee, toen heette ze geloof ik mammavan7 nog. Vlak daarna was ze zwanger van Lot en moest ze later met Mamaplaats (?) overleggen wat haar Insta naam zou worden als Lot geboren was.
Anyway, ruim voordat Lot er dus was volgde ik haar gewoon om het grote gezin en kijken hoe het er daar thuis aan toe ging. Het was allemaal, zelfs voor mij terwijl ik toen maar 1 kind had, heel herkenbaar.

Ze had toen ook best veel volgers, maar ze was niet 'bekend'. Toen dat idd een vlucht nam werd ze per week vervelender.
Ik ben haar gaan volgen n.a.v. waar doen ze het van. En ik vond haar in eerste instantie verfrissend. Maar naarmate ik haar langer volgde bleek dat stoere nonchalante steeds meer een act, en zijn de filmpjes die ze maakt doorgaans alleen nog maar reclame. Niets van wat je ziet is toeval.
Let the games begin...
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 09:21:04 #288
382129 crew  Donna
pi_204258629
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:15 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik ben haar gaan volgen n.a.v. waar doen ze het van. En ik vond haar in eerste instantie verfrissend. Maar naarmate ik haar langer volgde bleek dat stoere nonchalante steeds meer een act, en zijn de filmpjes die ze maakt doorgaans alleen nog maar reclame. Niets van wat je ziet is toeval.
Ja precies. Toen ik haar volgde was er eigenlijk nog helemaal geen reclame.
pi_204258969
Toen ik AM in begin volgde vond ik haar oprecht leuk.
Ze is zo veranderd in negatieve zin.
Die stories is 1 groot reclameblok. De maandag skip ik sowieso al.

Wendy vond ik gisteren oprecht leuk, maar ken inmiddels ook de andere kant. Heb eens berichten nagelezen van Carpe_diem.
Ongelooflijk! Waarom zou je dat doen?!
Hiermee heeft ze wel haar ware aard laten zien. Het is nu wachten wanneer dat weer gaat gebeuren.

Idd familie Jelies..
Leuk gezin, maar Janneke heeft niet het talent van AM voor foto's en filmpjes.
Die maaltijden zien er ook vaak zo ranzig uit.
Etende kinderen, blegh.
Verder wel een heel liefdevol gezin! Maar die foto's kan ze beter achterwege laten soms😬
pi_204259082
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:03 schreef Marianka het volgende:
Toen ik AM in begin volgde vond ik haar oprecht leuk.
Ze is zo veranderd in negatieve zin.
Die stories is 1 groot reclameblok. De maandag skip ik sowieso al.

Wendy vond ik gisteren oprecht leuk, maar ken inmiddels ook de andere kant. Heb eens berichten nagelezen van Carpe_diem.
Ongelooflijk! Waarom zou je dat doen?!
Hiermee heeft ze wel haar ware aard laten zien. Het is nu wachten wanneer dat weer gaat gebeuren.

Idd familie Jelies..
Leuk gezin, maar Janneke heeft niet het talent van AM voor foto's en filmpjes.
Die maaltijden zien er ook vaak zo ranzig uit.
Etende kinderen, blegh.
Verder wel een heel liefdevol gezin! Maar die foto's kan ze beter achterwege laten soms😬
Het is niet alleen wat ze als Cd op het forum schreef. Maar ook jankverhalen over hoe gekwetst ze was. Stories met screenshots vh forum die ze snel verwijderde.
AM verdenk ik er, naast haar lange tafel account, ook van mee te schrijven. Lekker de boel ophitsen. Screenshots delen ook. Verwijzingen en linkjes.
Maar goed, laten we vooral positief praten over deze allervriendelijkste dames...
Let the games begin...
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:39:58 #291
208890 June.
Seriously?
pi_204259198
Haha nou het stukje van Wendy over die Dahlia's vond ik oprecht leuk :D AM laat het alleen zien vanwege promopraat voor het tuincentrum, bij Wendy geloof ik er nog wel in dat het uit eigen interesse is.

Maar idd, het is wachten op het zoveelste drama daar, ik heb alvast popcorn in huis :+
Shine bright like a diamond.
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 10:58:55 #292
382129 crew  Donna
pi_204259360
Straks niet schrikken als het topic weer sluit hier he? Er komt gewoon een nieuwe. Niks aan de hand! :*
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 10:59:09 #293
382129 crew  Donna
pi_204259363
Eigenlijk is dit topic nu een soort napraat haha!
pi_204259367
Zou me idd ook niet verbazen dat AM mee schrijft
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 11:01:43 #295
382129 crew  Donna
pi_204259384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:59 schreef Marianka het volgende:
Zou me idd ook niet verbazen dat AM mee schrijft
Snap nog steeds niet dat de mods zo keihard blijven roepen dat ze niet meeschrijven. Dat kunnen ze helemaal niet weten.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 11:04:54 #296
208890 June.
Seriously?
pi_204259412
Nee en je onderschat snel hoe vaak zo'n topic wordt gelezen. Dit topic is bijvoorveeld nu al 14.877 keer aangeklikt, heus niet door ons alleen ;)
Shine bright like a diamond.
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 11:11:19 #297
382129 crew  Donna
pi_204259463
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 11:04 schreef June. het volgende:
Nee en je onderschat snel hoe vaak zo'n topic wordt gelezen. Dit topic is bijvoorveeld nu al 14.877 keer aangeklikt, heus niet door ons alleen ;)
Jemig, ik kijk daar eigenlijk nooit naar, maar dat is wel vaak zeg!
pi_204259681
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 11:04 schreef June. het volgende:
Wow!
pi_204260286
Ik geloof er helemaal niets van dat Lot zelf de stoel naar het aanrecht heeft gesleept. En ze deed ook nog niks bijzonders daar ook. En dat noemt ze dan terrorfase. Echt, waarom zo overdrijven weer? En zo negatief. Bah.
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 maart 2022 @ 12:50:57 #300
382129 crew  Donna
pi_204260312
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:46 schreef Shuri het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van dat Lot zelf de stoel naar het aanrecht heeft gesleept. En ze deed ook nog niks bijzonders daar ook. En dat noemt ze dan terrorfase. Echt, waarom zo overdrijven weer? En zo negatief. Bah.
Ik geloof het wel. En het is gevaarlijk.
Mijn dreumes heeft dezelfde streken en ik hou m'n hart vast elke keer.

Maar terrorfase is niet echt het goede woord. :R
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')