Zo 6 boterhammen, dat doe ik hem niet na over de hele dagquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:08 schreef ToT het volgende:
Ja laatst had hij een keer tegen de middag anderhalve croissant en 6 boterhammen op!
Wauw eten als een bouwvakkerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:08 schreef ToT het volgende:
Ja laatst had hij een keer tegen de middag anderhalve croissant en 6 boterhammen op!
Quote verneukt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:17 schreef tong80 het volgende:
url=https://forum.fok.nl/topic/2642037/12/25#p204258375]dinsdag 29 maart 2022 08:55[/url] schreef ToT het volgende:[/b]
Nog steeds onduielijk
Ja duurt te lang.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Quote verneukt.
Maar balen dat het nog steeds niet duidelijk is, man!
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kreng moet wel door blijven gaan he!
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit, ik vind het al knap hoe je er op komt steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een foto van een rug, maar ik kon niks beters vinden!
Haha thanks!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik vind het al knap hoe je er op komt steeds
Jammer dat je er niet je werk van kan maken, al is het maar een paar uurtjes perweek of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha thanks!
Ja tikkie ADHD he, dan heb je vaak veel inspiratie.
Ik heb ook een heel stripverhaal gemaakt met shopjes van iemand die ff kort op tv is geweest.
En een stripverhaal gemaakt met foto's die ik van wat speelgoed heb gemaakt. Die had ik op een website gezet die ik toen had, en mensen konden op bepaalde punten in het verhaal kiezen welke keuze er gemaakt moest worden. Bij elke keuze verliep de verhaallijn anders.
Ook heb ik een las-apparaat gehad waarmee ik leuke werkstukjes heb gemaakt zoals een heks op een bezem, en een gierige reus die met een enorme knuppel op wat gewapende dwergen in zat te meppen die hun "ToT"-vormige goudvoorraad tegen hem probeerden te beschermen. 1 dwerg lag al aan stukken op de grond en door het harde gemep barstte een vulkaan uit (die uit metalen platen gemaakt was en die ik met kaarsvet en kruidenolie gevuld heb zodat het een geurkaars was).
Haha ja ik zit er soms ook aan te denken dat het leuk zou zijn er iets mee te doen, maar het is ook gewoon leuk om het puur voor de lol te houden. Ik ben best goed met veel dingen, maar door mijn beperkingen ben ik zelden ergens ÉCHT goed in.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet je werk van kan maken, al is het maar een paar uurtjes perweek of zo.
Zoveel talent gaat er verloren.
Misschien kan je een leuke kinderstrip gaan maken. De verhalen van Mini . Je verteld het ook altijd nog eens zo leuk
Ik denk dat je jezelf flink onderschatquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik zit er soms ook aan te denken dat het leuk zou zijn er iets mee te doen, maar het is ook gewoon leuk om het puur voor de lol te houden. Ik ben best goed met veel dingen, maar door mijn beperkingen ben ik zelden ergens ÉCHT goed in.
Hehehe ik heb 15 banen gehad, ging niet voor niets steeds mis.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf flink onderschat
Maar misschien als je het voor je zelf doet, zonder tijdsdruk?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik heb 15 banen gehad, ging niet voor niets steeds mis.(Hoewel het een paar keren ook door reorganisaties e.d. over ging.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |