SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Uhm?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een beker warme gouden melk
Genieten
ja met honing erin. En wat whisky ook denk ikquote:
Ja, precies, nu ben je direct een wappie als je de echtheid van de maanlandingen in twijfel trekt.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ook redelijk jammer dat een paar van die nutjobs het imago van de "wappie" voor eeuwig verpest hebben, want niet alle complottheorieën bleken belachelijk achteraf.
Caviapis erin, want ja, waarom ook nietquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met honing erin. En wat whisky ook denk ik
Die trek ik dan ook in twijfelquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, nu ben je direct een wappie als je de echtheid van de maanlandingen in twijfel trekt.
Wel ja gore wijven united heujquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviapis erin, want ja, waarom ook niet
Ik moest aan iets heel anders te denken.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met honing erin. En wat whisky ook denk ik
Bush did 9/11!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, nu ben je direct een wappie als je de echtheid van de maanlandingen in twijfel trekt.
quote:
Mag dat ook Cognac zijn?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviapis erin, want ja, waarom ook niet
Nee dan ben je gewoon een mongool. Net als wanneer je denkt dat de aarde plat is. Dat is nog wel wat erger dan een wappie trouwens. Overigens minstens zo muurwaardigquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeggen we tegen jou dat het Wattenstijfje's Cognac is.quote:
Ook ik heb mn grenzenquote:
Ja hoor, smaakt bijna hetzelfdequote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeggen we tegen jou dat het Wattenstijfje's Cognac is.
Ik ook sinds lange tijd, kreeg daar ineens zin in.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb laatst nog een fles gekocht.
Kun je het niet uit laten betalen in klussers voor je huis?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondNet klaar met werken. * kwiwi schrijft weer overuren bij.
Heb al 2 weken aan overuren sinds 1 jan. Gaat een lange vakantie worden later dit jaar
Hier ook. Weet ook wel waardoor het kwam. Mijn opa dronk het vroeger wel vaker op zondag als we daar waren, was altijd iets magisch.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook sinds lange tijd, kreeg daar ineens zin in.
Ik doe niet andersquote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, misschien moet je nog wat meer onderzoek doen.
Werk jij dan van 6.00 tot nu ?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondNet klaar met werken. * kwiwi schrijft weer overuren bij.
Heb al 2 weken aan overuren sinds 1 jan. Gaat een lange vakantie worden later dit jaar
Sorry dimm. Bronnen die ik gecheckt heb claimen zelfs dat ook dit in scene gezet isquote:
Ja als het zo doorgaat ga ik inderdaad wel een deel laten uitbetalen. Had maar 2 weken extra vakantie nodig en die heb ik nu al.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je het niet uit laten betalen in klussers voor je huis?
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan ben je gewoon een mongool. Net als wanneer je denkt dat de aarde plat is. Dat is nog wel wat erger dan een wappie trouwens. Overigens minstens zo muurwaardig
Vandaag van 6:45 tot nu met in totaal een uur pauze ongeveer. Gebeurt niet elke dag hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werk jij dan van 6.00 tot nu ?
Denk je dat ie echt plaats hebben gevonden dan? DIE VLAG WAPPERTquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze film kan ik niet meer kijken, dan ben ik altijd een week in de war en denk ik dat alles fake is in m'n leven en misschien wel de hele wereld waarin ik leefquote:
Heb je wel eigen onderzoek gedaan?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry dimm. Bronnen die ik gecheckt heb claimen zelfs dat ook dit in scene gezet is
En dan komt Marlon met een paar koude blikjes bier langs?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze film kan ik niet meer kijken, dan ben ik altijd een week in de war en denk ik dat alles fake is in m'n leven en misschien wel de hele wereld waarin ik leef
Oh my ...quote:Op maandag 28 maart 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag van 6:45 tot nu met in totaal een uur pauze ongeveer. Gebeurt niet elke dag hoor.
Eternal sunshine of the spotless mind zal dan ook wel niet een van je favorieten zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze film kan ik niet meer kijken, dan ben ik altijd een week in de war en denk ik dat alles fake is in m'n leven en misschien wel de hele wereld waarin ik leef
Nou ik vind het niet echt gaaf, is gewoon even nodig.. en dan maak ik er maar het beste van door alle uren bij te houdenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh my ...![]()
Mijn vorige leidinggevende zou zeggen dat jij je werk echt gaaf vindt
Ik vond mijn werk niet gaaf, want ik wilde 4x9 werken
Heb je de Matrix al eens gezien?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het hep op feesboek gestaan en dan is ud waar.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eigen onderzoek gedaan?
Nou niet zo lang meerquote:Op maandag 28 maart 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als FOK! ophoudt met bestaan, zouden jullie dan nog doorleven?
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2022 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind zal dan ook wel niet een van je favorieten zijn.
neequote:Op maandag 28 maart 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, maar met minder plezierquote:Op maandag 28 maart 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
En dat vertel je me nu pas, na al die jarenquote:
Die film heb ik al 3 keer proberen te kijken maar telkens na 15’ weggedruktquote:Op maandag 28 maart 2022 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind zal dan ook wel niet een van je favorieten zijn.
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat vertel je me nu pas, na al die jaren
paar honderd botten, wat vet, wat vlees en wat bloed en veel meer is het allemaal niet iddquote:
Andersom ook, dus jaquote:Op maandag 28 maart 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan moet je deze even lezen https://www.sfchronicle.c(...)ficial-intelligence/quote:Op maandag 28 maart 2022 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KloptEn The Adjustment Bureau ook niet
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik verdenk welles gasten op werk dat het eigenlijk reptielen zijn in een mensenpak
Avengers lijkt me meer geschikt inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die film heb ik al 3 keer proberen te kijken maar telkens na 15’ weggedrukt
raar wel hequote:Op maandag 28 maart 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar honderd botten, wat vet, wat vlees en wat bloed en veel meer is het allemaal niet idd
nee maar ze kijken gewoon vreemd.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]Eten die ook raar dan? Met zo'n tong?
system errorquote:
Ja, maar jij bent dan ook niet standaard zeg maarquote:
Zijn die dan ook groen?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze kijken gewoon vreemd.![]()
of je nekharen gaan recht overeind staan als ze binnen komen
als snack?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook niet standaard zeg maar
Gewoon een gezellig avondje Black Mirrorquote:Op maandag 28 maart 2022 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KloptEn The Adjustment Bureau ook niet
Misschien moet je eens kijken of ze anders reageren als je er soep overheen gooit!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze kijken gewoon vreemd.![]()
of je nekharen gaan recht overeind staan als ze binnen komen
En als persoon, wat geen verwijt is, maar gewoon feit.quote:
dat ze in paniek dat mensen pak uittrekken en dan daar zo staan van shit betraptquote:Op maandag 28 maart 2022 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken of ze anders reageren als je er soep overheen gooit!
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als persoon, wat geen verwijt is, maar gewoon feit.
Jij bent zoals je bent en dat is
Dat klinkt al aardig wetenschappelijk!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken of ze anders reageren als je er soep overheen gooit!
LEKKERE VETTE BITTERBALLEN VAN DE SNAKBARHARSESquote:
Zo is het niet bedoeltquote:Op maandag 28 maart 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
' het ligt niet aan jou maar aan mij' zo klinkt dat
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LEKKERE VETTE BITTERBALLEN VAN DE SNAKBARHARSES
NU AL IN ENIGE SECONDEN OP TAFEL
Ja, of dat er opeens groen sap uit komt borrelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ze in paniek dat mensen pak uittrekken en dan daar zo staan van shit betrapt
Rustig aan Henkiequote:Op maandag 28 maart 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LEKKERE VETTE BITTERBALLEN VAN DE SNAKBARHARSES
NU AL IN ENIGE SECONDEN OP TAFEL
Gaat die winkel niet dicht ooit dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
de bikini zit in het mandje. afrekenen stel ik altijd maar uit
Klinkt als "het handje kan in het broekje"quote:Op maandag 28 maart 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Had je de lijm op je nagels moeten smeren en niet op de de rand van het potjequote:
nee helaas nietquote:Op maandag 28 maart 2022 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaat die winkel niet dicht ooit dan?
Thanks voor de tipquote:Op maandag 28 maart 2022 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je de lijm op je nagels moeten smeren en niet op de de rand van het potje
Straks is-ie uitverkochtquote:Op maandag 28 maart 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Het is dat het niet in mijn maat verkrijgbaar is...quote:Op maandag 28 maart 2022 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee joh. ben vast de enige die nu kijkt
Zijn meer snacks die op vakantie gaan hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee joh. ben vast de enige die nu kijkt
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn meer snacks die op vakantie gaan hoor
Inderdaad, ze moeten toch een beetje krokant blijven.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn meer snacks die op vakantie gaan hoor
Ik had vanmiddag nog kipcorn voor lunchquote:
Oké, die is uitgeschakeld.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog kipcorn voor lunch
Kroket ookquote:
Ook na die taco pastaquote:
Of misschien toch de volgende keer er een paprika en uitje doorheen en wat minder pastaquote:
hakken?quote:
neequote:Op maandag 28 maart 2022 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien toch de volgende keer er een paprika en uitje doorheen en wat minder pasta
Dat werkt bij mij nooit, heb verschillende maat onder- en bovenstukje. Wat een hel is dat met bikini's kopenquote:
Lekker praktischquote:Op maandag 28 maart 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Search no more, search no more.
https://www.amazon.nl/Mis(...)-1594923957350&psc=1
kan ik niet op lopen en wat moet ik er mee daar op een eilandquote:Op maandag 28 maart 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Search no more, search no more.
https://www.amazon.nl/Mis(...)-1594923957350&psc=1
Welke is de forsere?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij nooit, heb verschillende maat onder- en bovenstukje. Wat een hel is dat met bikini's kopen
quote:
ah ja heb nu bikini wat je met touwtjes vastknoopt dus past bijna altijdquote:Op maandag 28 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij nooit, heb verschillende maat onder- en bovenstukje. Wat een hel is dat met bikini's kopen
O ja die heb ik ook, maar dan nog moet ik 2 maten bestellen en mixen en matchenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja heb nu bikini wat je met touwtjes vastknoopt dus past bijna altijd
Beetje stil maar toch zwoel wiebeldansen zoals alle "vrouwen" daar doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik niet op lopen en wat moet ik er mee daar op een eiland
welk merk koop je meestal?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die heb ik ook, maar dan nog moet ik 2 maten bestellen en mixen en matchen
valt vies tegenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje stil maar toch zwoel wiebeldansen zoals alle "vrouwen" daar doen.
Jezelf op een troon laten rondtillen door vier gespierde Thaise mannen.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik niet op lopen en wat moet ik er mee daar op een eiland
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezelf op een troon laten rondtillen door vier gespierde Thaise mannen.
Geen idee, ik koop om deze reden maar 1x in de 5 jaar een bikiniquote:
Ligt aan het merk maar soms kun je broekje en bovenstukje los kopen.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die heb ik ook, maar dan nog moet ik 2 maten bestellen en mixen en matchen
Kun je die daar niet gewoon lokaal kopen voor 55 bahtquote:
Dat je ineens poingggggg hoort en alle mannen een goede dag hebben?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, ik koop om deze reden maar 1x in de 5 jaar een bikiniAls de oude echt echt echt kapot is.
https://www.toms.com/nl/a(...)-dames/10016254.htmlquote:Op maandag 28 maart 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor een schoen die maar half bedenkt is met materiaal?
neequote:Op maandag 28 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die daar niet gewoon lokaal kopen voor 55 baht
Ik hen zoiets in het oranje van de hema, voor koningsdag. 5,-quote:Op maandag 28 maart 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.toms.com/nl/a(...)-dames/10016254.html
ze lopen wel goddelijk
En bijpassend karretje om de budaconda mee het strand op te rijden?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook eens kijken voor een zwembroek
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En bijpassend karretje om de budaconda mee het strand op te rijden?
Zoiets?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die leg ik als een tulband op mijn hoofdquote:Op maandag 28 maart 2022 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, heb gelukkig nog een half jaartjequote:Op maandag 28 maart 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook eens kijken voor een zwembroek
een wat?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
@:Lospedrosa ik heb een fietsjas met verwarming gekocht.Je mag mij een tamme kut vinden
Nee zeg, ideaal. Ik heb mijn core nooit koud, wel mijn voeten dus zoek er nog sokken van.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
@:Lospedrosa ik heb een fietsjas met verwarming gekocht.Je mag mij een tamme kut vinden
Een jas met verwarmingquote:
Heb ej een link?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een jas met verwarmingDit jaar de hele winter doorgefietst en ben wel een paar keer een beetje doodgegaan
Dan fiets je niet hard genoegquote:Op maandag 28 maart 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een jas met verwarmingDit jaar de hele winter doorgefietst en ben wel een paar keer een beetje doodgegaan
Oh lekker, ik heb handschoenen met verwarmingquote:Op maandag 28 maart 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
Agu heeft wel heated handschoenen. Ik heb normaal altijd koude handen en voeten maar met fietsen dus eigenlijk niet. Met hoesjes fietsen scheelt ook al een hoop.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zeg, ideaal. Ik heb mijn core nooit koud, wel mijn voeten dus zoek er nog sokken van.
https://agu.com/deep-winter-thermojack-essential-dames-heatedquote:
Vetquote:Op maandag 28 maart 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://agu.com/deep-winter-thermojack-essential-dames-heated
Bij bol is ie nu in de aanbieding.
Mis je het zwemmen? Denk als je op dezelfde gaat zwemmen je meestal de zelfde mensen treft en dan zal het minder eng zijn toch?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel een zwembroek, maar zwem eigenlijk bijna nooit. Vind het ook wel lastig om mijn blote bast met neurofibromen te laten zien.![]()
Ik heb gewoon zoooooo’n ontzettend goede conditie dat ik gewoon met 2 vingers in de neus ongeveer 40 km per uur gaquote:Op maandag 28 maart 2022 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan fiets je niet hard genoeg
Nee, ik mis het niet. Maar laatst wilde een paar van hier gaan zwemmen, daar heb ik voor gepast, met de bultjes als uitleg (Ik moest dan trouwens toch gewoon werken)...quote:Op maandag 28 maart 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mis je het zwemmen? Denk als je op dezelfde gaat zwemmen je meestal de zelfde mensen treft en dan zal het minder eng zijn toch?
Was je anders wel mee gegaan?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik mis het niet. Maar laatst wilde een paar van hier gaan zwemmen, daar heb ik voor gepast, met de bultjes als uitleg (Ik moest dan trouwens toch gewoon werken)...
Als ik niet moest werken?quote:
Ik denk dat als je het vertelt ze het niet meer zo boeiend vinden. Maar begrijp je wel jaquote:Op maandag 28 maart 2022 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik niet moest werken?
Nee dan had ik gepast vanwege bovenstaande...
ja ook handschoenenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef Ygritte het volgende:
Ok ok. Er bestaan dus ook verwarmde sokken. Ik sla deze mentale notitie even op…..
Hun misschien niet, maar andere gasten in het zwembad. En het ziet er gewoon echt niet uit...quote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het vertelt ze het niet meer zo boeiend vinden. Maar begrijp je wel ja
Die heb ikquote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef Ygritte het volgende:
Ok ok. Er bestaan dus ook verwarmde sokken. Ik sla deze mentale notitie even op…..
Een vriendin die mee was naar ijsland had ze ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef Ygritte het volgende:
je zit toch in het waterquote:Op maandag 28 maart 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hun misschien niet, maar andere gasten in het zwembad. En het ziet er gewoon echt niet uit...
Je hebt eventueel ook zwemshirts.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik niet moest werken?
Nee dan had ik gepast vanwege bovenstaande...
Begrijp Bos wel hoor, met die buik van mij ben ik er ook niet echt happig op om te gaan zwemmenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zit toch in het water![]()
Daar waar ik welles ga zwemmen komen ook veel mensen met geen modellenlichamen
Gewoon naar het bejaardenuurtje en shinen met je jonge fysiekquote:Op maandag 28 maart 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook hierboven :pquote:Op maandag 28 maart 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijp Bos wel hoor, met die buik van mij ben ik er ook niet echt happig op om te gaan zwemmen
Die heb ik met snorkelen altijd aan omdat ik anders een soort van fel rood kreeftachtig schepsel wordt.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt eventueel ook zwemshirts.
door de zon?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik met snorkelen altijd aan omdat ik anders een soort van fel rood kreeftachtig schepsel wordt.
Ik ook. Ik had deze winter af en toe best koude poten na 60 kilometer fietsen.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef Ygritte het volgende:
Aan één kant ookquote:Op maandag 28 maart 2022 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik met snorkelen altijd aan omdat ik anders een soort van fel rood kreeftachtig schepsel wordt.
‘Heated socks’ is het toverwoordquote:Op maandag 28 maart 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook handschoenen
maar vertel meer over die sokken?
Die heb ik ook, superfijn in zee anders verbrand ikquote:Op maandag 28 maart 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen ze dat cosmetisch nog verbeteren?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijp Bos wel hoor, met die buik van mij ben ik er ook niet echt happig op om te gaan zwemmen
Door het bloed waarmee ze haaien lokken.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee omdat ze half mens half kreeft wordt door het microplastic in het water.
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo mwahquote:Op maandag 28 maart 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Truste bosquote:Op maandag 28 maart 2022 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik ook weer zo mwah
Ik zwem ook niet zo heel veel. Er zijn genoeg andere dingen die ik wel graag doe en me niet hoef te schamen voor die vreselijke ziekte die ik heb..
Nu te bedde...
Gofferquote:Op maandag 28 maart 2022 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik eet te veel garnalen en ben stiekem een flamingo
Staat nog wel op de planning, maar hoe 'mooi' dat nog gaat worden is nog maar de vraagquote:Op maandag 28 maart 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze dat cosmetisch nog verbeteren?
Ze kunnen er geen strakgetrokkken sixpack van maken?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat nog wel op de planning, maar hoe 'mooi' dat nog gaat worden is nog maar de vraag
Denk dat dat lastig gaat worden zonder spierenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kunnen er geen strakgetrokkken sixpack van maken?
wil je spieren?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig gaat worden zonder spieren
Zo werkt dat niet ...quote:
Implantatenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2022 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen die zie en public niet kunnen beheersen
Die was ook na een paar uur doodquote:Op maandag 28 maart 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben laatst een varkenshart in een mens geplaatst dus....
Rodrigo Alves had hier een mooi ‘insertje’ voorquote:Op maandag 28 maart 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig transquote:Op maandag 28 maart 2022 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Rodrigo Alves had hier een mooi ‘insertje’ voorNet echt
Ik zocht die naam op google, straks gelijk nachtmerriesquote:
misschien goedkoop voor gmbl overtenemenquote:Op maandag 28 maart 2022 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I know. Ik denk dat ze hem inmiddels wel heeft laten verwijderen.
Dat is een hartstikke leuk mens! Toffe humor en zelfspot ook ondanks alle issues.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zocht die naam op google, straks gelijk nachtmerries
Ik dacht even dat dit over mij ging.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is een hartstikke leuk mens! Toffe humor en zelfspot ook ondanks alle issues.
Toen maar stukje chocolade gepakt?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over mij ging.
Only in Americaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:09 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Damn, een 14 jarige van 150 kg! Hij was wel 1,96 m, dus niet @:dud0r vormig.
Ja en hebben natuurlijk ook allemaal zware botten enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]Kennelijk werken de groeihormonen in het vlees daar ook bij mensen.
Ik denk dat ze uiteindelijk als een soort heremietkreeften hun auto's aantrekken als exoskelet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en hebben natuurlijk ook allemaal zware botten enzo
O dat is niet veel, ellendig als je niet goed kan slapenquote:
Hier net een bak met griekse yoghurt zonder fruit op.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Yoghurt met fruit op. Nu een kopje koffie
Racistisch virusquote:Nederlanders met een migratieachtergrond zijn in het eerste coronajaar naar verhouding vaker overleden aan de gevolgen van covid-19 dan mensen met een Nederlandse achtergrond. Onderzoekers van het Centraal Bureau voor de Statistiek hebben dat vastgesteld.
https://nos.nl/artikel/24(...)ven-vaker-aan-corona
Het is wat he. Ik las net een stuk dat de combinatie griep en corona grotere kans op overlijden geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja de lol is er wel weer af.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie net een fragmentje van de Meilandjes in de bijstand. Lopen rond in een volstrekt normaal rijtjeshuis waar driekwart van het land in woont.
“O meid, wat kleiiiiiiiiiiiiin.”
“”Ja, zo waren de huizen vroeger.”
![]()
Ik kijk en begrijp dat soort shows niet. Als ze met een camera ergens komen bedelen dan krijgen ze ineens dingen gedaan die iemand in de bijstand niet gedaan krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie net een fragmentje van de Meilandjes in de bijstand. Lopen rond in een volstrekt normaal rijtjeshuis waar driekwart van het land in woont.
![]()
Zag ook eenheel klein stukje gisteren. We hebben wijn en kaas voor vanavond zei Die dochter, dan is alles goed ( woorden van die strekking) Dan sla je de plank toch volkomen mis als ze zo programma doetquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Ik weet weer waarom ik vrijwel geen tv meer kijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag ook eenheel klein stukje gisteren. We hebben wijn en kaas voor vanavond zei Die dochter, dan is alles goed ( woorden van die strekking) Dan sla je de plank toch volkomen mis als ze zo programma doet
TV programma's kijk ik ook weinig. Lang Leve de Liefde dan wel weerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik vrijwel geen tv meer kijk
O, dat programma ken ik niet eens, ik kijk heel gericht een paar programma’s die ik leuk vind, wat series en ik volg wat dingen op youtube. En ik luister heel veel naar podcastsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TV programma's kijk ik ook weinig. Lang Leve de Liefde dan wel weer
Lig vaak in een deuk. Ik vraag mij altijd af waar ze zoveel simpelheid vandaan toveren
Dat heb ik dus nog nooit geluisterdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat programma ken ik niet eens, ik kijk heel gericht een paar programma’s die ik leuk vind, wat series en ik volg wat dingen op youtube. En ik luister heel veel naar podcasts
Telefoon flipte hem.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
die wilde hoi zeggen maar viel weer in slaap
oh oh. Lees je dat @Budapestenaar Daar komt de gevulde koekencrisis!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
die wilde hoi zeggen maar viel weer in slaap
JE BENT WEER WAKKERquote:
We hebben vandaag ook appelflappen hoorde ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh oh. Lees je dat @:budapestenaar Daar komt de gevulde koekencrisis!
Zo zoquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:44 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben vandaag ook appelflappen hoorde ik.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:44 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben vandaag ook appelflappen hoorde ik.
hier zelfs mistquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand is sjachie omdat het grijs en grauw is
ik ga echt een uurtje bijslapen rond lunchquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand is sjachie omdat het grijs en grauw is
Gelukkig maarquote:
Zul je net zien dat de wolken met haar meereizenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over twee weken ga je naar Thailand
Wendy zegt juist dat het weer heel ruim is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Regenseizoen begint dan net tochquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de wolken met haar meereizen
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen winterjas en wanten te krijgen in heel Thailand natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elektrische deken maar meenemen. Of de jas van Ygrittequote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen winterjas en wanten te krijgen in heel Thailand natuurlijk.
Als ik Wendy van Dijk zie ga ik met dingen gooien. Dus gelukkig kwam zij niet in het fragment voorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wendy zegt juist dat het weer heel ruim is.
Die achtertuin is echt NIET klein
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik Wendy van Dijk zie ga ik met dingen gooien. Dus gelukkig kwam zij niet in het fragment voor
Paar blikken erwtensoep voor de zekerheid inpakken naast de minibikini.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elektrische deken maar meenemen. Of de jas van Ygritte
zo snel alquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over twee weken ga je naar Thailand
Nee 2,5 weekquote:
Ik ben thuisquote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* dud0r wacht tot Buda nu helemaal door het lint gaat op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |