SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Uhm?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een beker warme gouden melk
Genieten
ja met honing erin. En wat whisky ook denk ikquote:
Ja, precies, nu ben je direct een wappie als je de echtheid van de maanlandingen in twijfel trekt.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ook redelijk jammer dat een paar van die nutjobs het imago van de "wappie" voor eeuwig verpest hebben, want niet alle complottheorieën bleken belachelijk achteraf.
Caviapis erin, want ja, waarom ook nietquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met honing erin. En wat whisky ook denk ik
Die trek ik dan ook in twijfelquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, nu ben je direct een wappie als je de echtheid van de maanlandingen in twijfel trekt.
Wel ja gore wijven united heujquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviapis erin, want ja, waarom ook niet
Ik moest aan iets heel anders te denken.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met honing erin. En wat whisky ook denk ik
Bush did 9/11!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, nu ben je direct een wappie als je de echtheid van de maanlandingen in twijfel trekt.
quote:
Mag dat ook Cognac zijn?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviapis erin, want ja, waarom ook niet
Nee dan ben je gewoon een mongool. Net als wanneer je denkt dat de aarde plat is. Dat is nog wel wat erger dan een wappie trouwens. Overigens minstens zo muurwaardigquote:Op maandag 28 maart 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeggen we tegen jou dat het Wattenstijfje's Cognac is.quote:
Ook ik heb mn grenzenquote:
Ja hoor, smaakt bijna hetzelfdequote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeggen we tegen jou dat het Wattenstijfje's Cognac is.
Ik ook sinds lange tijd, kreeg daar ineens zin in.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb laatst nog een fles gekocht.
Kun je het niet uit laten betalen in klussers voor je huis?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:34 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondNet klaar met werken. * kwiwi schrijft weer overuren bij.
Heb al 2 weken aan overuren sinds 1 jan. Gaat een lange vakantie worden later dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |