quote:Op maandag 28 maart 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij rabbit heb ik iets anders in gedachten
Deze bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
was de foto van @:DerRabbit aan het zoeken![]()
Zo dik ben ik helemaal nietquote:Op maandag 28 maart 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat gifje dat ik net plaatste
Hoe istie Dees?quote:
Zijn gangetje wel, ben op zoek naar ander werk, dus dat is best spannend. En hoe is het met jou?quote:
Ow konden ze jouw sprankelende persoonlijkheid niet meer aan, of wil je gewoon iets nog toffers gaan doen omdat je saaie collega's had?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn gangetje wel, ben op zoek naar ander werk, dus dat is best spannend. En hoe is het met jou?
Niemand wil mij missen natuurlijk, dus de eerste optie vervaltquote:Op maandag 28 maart 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow konden ze jouw sprankelende persoonlijkheid niet meer aan, of wil je gewoon iets nog toffers gaan doen omdat je saaie collega's had?
Was het niet handig eerst iets nieuws te vinden en dan pas die knoop door te hakken?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand wil mij missen natuurlijk, dus de eerste optie vervaltMaar ik heb het al een tijdje niet meer naar mijn zin, dus een knoop doorgehakt.
Ik heb mijn baan nog niet opgezegd, ik heb de knoop doorgehakt door een cv te maken en te gaan solliciteren en totdat ik een andere baan heb blijf ik gewoon bij mijn oude werkgever.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het niet handig eerst iets nieuws te vinden en dan pas die knoop door te hakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |