Gefeliciteerd 😉quote:Op maandag 28 maart 2022 18:36 schreef DutchBlend het volgende:
Is de BB categorie al weggehaald? Ze laten d'r geen gras over groeien! Ik heb zojuist de finale pas teruggekeken en had op Salar gestemd, dus blij met z'n winst!
Ik ook niet hoor. Heb ik nooit last van naar een rls. Zelfs niet na Utopia die toch lang heeft geduurd.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:19 schreef spapaars het volgende:
Geen ontwenningsverschijnselen, wel wat gekickt, Videoland.
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:29 schreef engine het volgende:
Leuk een topic dat niemand weet te vinden.
Heyquote:Op maandag 28 maart 2022 19:37 schreef just me het volgende:
[..]vandaag meer gedaan in / rond het huis dan de laatste weken!
Hey.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:37 schreef just me het volgende:
[..]vandaag meer gedaan in / rond het huis dan de laatste weken!
Benny, mag er een linkje van dit topic in de feedback BB murp in BB / Feedback #2 het vervolg Ook al zijn de streams van BB afgelopen, er lopen nu toch wat BB-users verbaasd te kijken naar een dicht BB forum en kunnen behoefte hebben om elkaar te zien en na te praten in dit afkicktopic maar kunnen het niet vinden. Alles heeft zijn tijd nodig, niet iedereen is kind aan huis op het forum Fok!quote:
nodig, nodig... gewoon lekker bezig geweestquote:
Wat raad je me aan ?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey.wat ga jij vandaag op tv kijken om 20.30 uur 😉
Ik weet nog niet eens wat er op komt. Ga denk ik zo maar mijn serie afkijken op netflixquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
nodig, nodig... gewoon lekker bezig geweest
[..]
Wat raad je me aan ?
Ook lekker tochquote:Op maandag 28 maart 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat er op komt. Ga denk ik zo maar mijn serie afkijken op netflix
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Zoals ik net zei zelfs met Utopia toen niet. En daar zat ik echt de hele dag bij toen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ook lekker toch
maar ik mis de streams toch wel en de gezelligheid erom heen
Tuurlijk en vind het nog knap dat je dit afkicktopic hebt gevonden.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:04 schreef just me het volgende:
maar ik mis de streams toch wel en de gezelligheid erom heen
Ik drukte op "nieuwe topics" en toen zag ik dit topicquote:Op maandag 28 maart 2022 20:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tuurlijk en vind het nog knap dat je dit afkicktopic hebt gevonden.
Het was toch wel een gewoonte geworden even BB-topics bekijken, twitter checken en dat soort dingen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Zoals ik net zei zelfs met Utopia toen niet. En daar zat ik echt de hele dag bij toen.
Twitter en zo kwam ik niet was alleen hier. En zag af en toe in de tijdlijn van facebook iets voor bij komen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drukte op "nieuwe topics" en toen zag ik dit topic
[..]
Het was toch wel een gewoonte geworden even BB-topics bekijken, twitter checken en dat soort dingen.
voor mij hoeft het niet tenzij.... meer spellen, meer actie, minder SL's en écht actief mee kunnen doen en niet het gevoel hebben dat toch alles al beslist isquote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Denk jij dat er volgend jaar nog een niejwe komt @:justme
Dat was dit jaar wel heel erg he die slquote:Op maandag 28 maart 2022 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij hoeft het niet tenzij.... meer spellen, meer actie, minder SL's en écht actief mee kunnen doen en niet het gevoel hebben dat toch alles al beslist is
Is helaas niet mogelijk. Het forum is dicht. Ik kan er ook niets meer plaatsenquote:Op maandag 28 maart 2022 19:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Benny, mag er een linkje van dit topic in de feedback BB murp in BB / Feedback #2 het vervolg Ook al zijn de streams van BB afgelopen, er lopen nu toch wat BB-users verbaasd te kijken naar een dicht BB forum en kunnen behoefte hebben om elkaar te zien en na te praten in dit afkicktopic maar kunnen het niet vinden. Alles heeft zijn tijd nodig, niet iedereen is kind aan huis op het forum Fok!
Benny in RLS / Big Brother 2022 Afkicktopic
Gelukkig was daar de koffie nog 😉quote:Op maandag 28 maart 2022 21:39 schreef Gert het volgende:
Om 20:30 begone een 'gezellige' documentaire op NL2, die maar gekeken.![]()
Maar wél met
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |