SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
quote:
Ja hoeee danquote:
Hier maakt hij een vraagteken vanquote:
maar dan krijg je wel een blauwequote:Op maandag 28 maart 2022 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat songfestival topic heeft het bijvoorbeeld ook.
💗quote:
jaquote:Op maandag 28 maart 2022 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh wacht, het gaat hier weer over VOER...
waarheen?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer vlieg je mee?
[ afbeelding ]
ook niet stedentripjes?quote:Op maandag 28 maart 2022 18:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
huis zoet huis
(is een spreekwoord @:Ama, gelieve niet aan mijn huisje gaan knagen)
kan ook in boeken gevonden wordenquote:Op maandag 28 maart 2022 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geen nieuwsgierigheid naar andere plekken?
quote:Op maandag 28 maart 2022 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan ook in boeken gevonden worden
BOEKEN![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
ga voor deze denk ik
https://www.protest.eu/nl(...)el-bikini-true-black
Gouden bikini @UitStraling!quote:Op maandag 28 maart 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
ga voor deze denk ik
https://www.protest.eu/nl(...)el-bikini-true-black
Panterprintje is een beetje als een goudenquote:
nou neequote:Op maandag 28 maart 2022 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Panterprintje is een beetje als een gouden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 28 maart 2022 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heb het even in een spoiler gezet voordat US helemaal woest berig wordtquote:
zo ziet het er toch niet uitquote:Op maandag 28 maart 2022 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb het even in een spoiler gezet voordat US helemaal woest berig wordt
Niet gewoon bloemetjes? https://www.protest.eu/nl(...)el-bikini-true-blackquote:Op maandag 28 maart 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
vond deze leuker maar die is er niet in mijn maat
https://www.protest.eu/nl(...)gel-bikini-sandstone
ook gezien maar ook niet mijn maatquote:Op maandag 28 maart 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gewoon bloemetjes? https://www.protest.eu/nl(...)el-bikini-true-black
Kijk @LTVDK . Iemand met een goed doordacht antwoordquote:Op maandag 28 maart 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het een te moderne interpretatie van een panterprint.
Nou en, ik kan niet doordenkenquote:Op maandag 28 maart 2022 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk @:ltvdk . Iemand met een goed doordacht antwoord
ik denk juist heel vaak doorquote:
BOEKENquote:Op maandag 28 maart 2022 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan ook in boeken gevonden worden
BOEKEN![]()
Een rustieke baguette uit de houtgestookte oven met vers gerookte knakworsten voorzien van curry en en gebakken uitjesquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk @:ltvdk . Iemand met een goed doordacht antwoord
quote:
ja maar jij kijkt anders zo dan ltvdkquote:Op maandag 28 maart 2022 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die blik is mij toch wel erg vertrouwd hoor
Hmm okéquote:Op maandag 28 maart 2022 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij kijkt anders zo dan ltvdk
Balgeval:quote:
Is eigenlijk een SC van het GGZquote:
En dan te bedenken dat dit nog 1 van de normalere isquote:
Hey broeder! (Van een andere moeder?quote:
Kun je nagaanquote:Op maandag 28 maart 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit nog 1 van de normalere is
Lolquote:
Dit forum draait op reclame inkomsten en PGB budgetquote:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 28 maart 2022 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gadverdamme kijk jij die filmpjes waarvan ik niet weet dat ze bestaan?!
Soort bezigheidstherapiequote:Op maandag 28 maart 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit forum draait op reclame inkomsten en PGB budget
Best knap, iets voor bij Holland's Got Talentquote:Op maandag 28 maart 2022 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We typen met onze neuzen omdat we in een dwangbuis zitten
Kan niet wachten tot ik lekker savonds buiten op mijn bankje kan zitten.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Begint nu wel frips te worden. Maar even naar binnen.
Kan nu ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik lekker savonds buiten op mijn bankje kan zitten.
Ja maar ik bedoel ook dat het dan gewoon lekker warm is zeg maar.quote:
het temperatuurverschil is eigenlijk best bizar te noemen nu. Om 17.00 liep ik nog buiten zonder jas en in shirtje en was het prima te doen en net kom ik thuis en was het behoorlijk fris en mistig.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook dat het dan gewoon lekker warm is zeg maar.
Van der Vorst is niet bepaald latent hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha daar haalt ze die latente homo er mooi ff door.
https://www.ad.nl/show/an(...)peenvarken~aa40d159/
Het is ook nog maar maart he.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
het temperatuurverschil is eigenlijk best bizar te noemen nu. Om 17.00 liep ik nog buiten zonder jas en in shirtje en was het prima te doen en net kom ik thuis en was het behoorlijk fris en mistig.
Jullie zijn gewoon verwend.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks mee te maken![]()
I want it all, and I want it now!
@:bomenverzameling
Aah toch wel? Beterschapquote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje zwaait vanuit isolatie
Positief.![]()
Zat er aan te komen natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief.![]()
Mja, verder niemand anders in de buurt gehad dan kerel, dus niet heel gek.quote:
Anne Frank zat langer in een kast dan hijquote:Op maandag 28 maart 2022 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van der Vorst is niet bepaald latent hoor
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, verder niemand anders in de buurt gehad dan kerel, dus niet heel gek.
Ik neem geen boosters meer, helemaal klaar meequote:Op maandag 28 maart 2022 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh well, scheelt weer een boostershot.
hehe toch welquote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief.![]()
Ik heb die 3e prik ook niet gehad.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik neem geen boosters meer, helemaal klaar mee
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief.![]()
beterschap favo draakquote:Op maandag 28 maart 2022 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh well, scheelt weer een boostershot.
Nog lang geduurd voor ik klachten kreeg, dus win?quote:
Het is maar een verkoudheidjequote:Op maandag 28 maart 2022 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog lang geduurd voor ik klachten kreeg, dus win?![]()
Maar ik wil niet meer horen dat het met een snotneus wel klaar is.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is maar een verkoudheidje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief.![]()
Joy, was ook te verwachten.quote:
Matig biertje hoor. Krijg je een flinke kater van, dat dan weer wel.quote:
Sad trombone…quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief.![]()
Beetje last van m’n keel. Een keer een hoest.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joy, was ook te verwachten.Klachten ook of valt dat mee?
Bah. Beterschapquote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief.![]()
Ook alquote:
Hullies ook beterschap!quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje last van m’n keel. Een keer een hoest.
Cali heeft het wat zwaarder te pakken, vanaf vrijdag non-stop hoesten.
Alasquote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sad trombone…![]()
Ik zat nog te denken IJs is vast iemand met heel veel T-cellen, maar nee dus….
Beterschap!
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sad trombone…![]()
Ik zat nog te denken IJs is vast iemand met heel veel T-cellen, maar nee dus….
Beterschap!
Kerel zit hier echt niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alWordt het niet stiekem gewoon via hier verspreid?
Hopelijk blijft het daarbij.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje last van m’n keel. Een keer een hoest.
Cali heeft het wat zwaarder te pakken, vanaf vrijdag non-stop hoesten.
Rip. We gaan je missenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief.![]()
Die van mij heeft griep, negatief getest dit dat, zul je straks zien dat ie ook gewoon toch coronings blijkt te hebben.quote:
Oeps snips. Toch wel. Beterschapquote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief.![]()
Ja, kerel had een week geleden al een positieve test en apart slapen was niet echt een optie. Gisteren de eerste klachten, dus heeft nog lang geduurd.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij heeft griep, negatief getest dit dat, zul je straks zien dat ie ook gewoon toch coronings blijkt te hebben.
Tot nu toe is bij mij ook status niets aan het handje.
Ik weet wel waar het vandaan komt in ieder geval.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:25 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mij beginnen de mensen ‘nog geen corona gehad’ hier inmiddels wel wat in de minderheid te geraken….
Ik ook, China.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het vandaan komt in ieder geval.
Niet van mij in ieder gevalquote:Op maandag 28 maart 2022 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het vandaan komt in ieder geval.
Griepvirus gaat ook rondquote:Op maandag 28 maart 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij heeft griep, negatief getest dit dat, zul je straks zien dat ie ook gewoon toch coronings blijkt te hebben.
Tot nu toe is bij mij ook status niets aan het handje.
Ik heb het in ieder geval nog geen enkele keer bevestigd gehadquote:Op maandag 28 maart 2022 20:25 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mij beginnen de mensen ‘nog geen corona gehad’ hier inmiddels wel wat in de minderheid te geraken….
Halve basisschool van Kitten zit met dikke koorts thuisquote:
Als ik kijk naar hoe deze erin hakt bij me, gun ik ze het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh believe me… i know….. wat is dat toch met kerels en “griep”
Ik snap ook bij God niet hoe ik het nog steeds niet heb gehad. Meerdere keren in aanraking gekomen met maar vooralsnog nope….quote:Op maandag 28 maart 2022 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe deze erin hakt bij me, gun ik ze het voordeel van de twijfel.
Ik moest ook met een vergrootglas kijken of ik positief was, maar ik geloof het nu wel.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap ook bij God niet hoe ik het nog steeds niet heb gehad. Meerdere keren in aanraking gekomen met maar vooralsnog nope….
Zul je zien, volgende week huilen en doodziek 💀
M'n zelftest was gisteren (met klachten al) spierwit.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook met een vergrootglas kijken of ik positief was, maar ik geloof het nu wel.
Had ook geen neusklachten, maar wel positiefquote:Op maandag 28 maart 2022 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n zelftest was gisteren (met klachten al) spierwit.Terecht dat ik die niet geloofde dus.
Maar ik heb dus ook totaal geen neusklachten, zal daar wel mee te maken hebben.
Malligheid. Kerel en ik hebben de doos tests zo'n beetje 50/50 verdeeld en bij hem was het wel *plop* positief, dus het zou ook geen slechte batch moeten zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ook geen neusklachten, maar wel positief
Ook nog een GGD-ert voor mogelijk verlengde booster/herstelbewijs voor eventueel buitenlandse tripjes?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook met een vergrootglas kijken of ik positief was, maar ik geloof het nu wel.
Raar verhaal blijft het altijd.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Malligheid. Kerel en ik hebben de doos tests zo'n beetje 50/50 verdeeld en bij hem was het wel *plop* positief, dus het zou ook geen slechte batch moeten zijn.
Dat is dan weer een voordeel. Hopelijk wordt je niet al te ziek.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh well, hoeven we ook geen afstand meer te houden enzo.
Ik weet niet, ik heb altijd het idee dat ik ze niet goed doe aangezien bij wel officiele testen ik de rest van de dag zo’n vaag zeurend gevoel in mijn voorhoofd hebquote:Op maandag 28 maart 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Malligheid. Kerel en ik hebben de doos tests zo'n beetje 50/50 verdeeld en bij hem was het wel *plop* positief, dus het zou ook geen slechte batch moeten zijn.
Hele kantoor, vriendengroep, steeds maar weer in aanraking maar ik had alle testjes met maar 1 streepje hoor, krijg het ook niet meer want heb al 3 dagen griep gehad paar weken terug.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap ook bij God niet hoe ik het nog steeds niet heb gehad. Meerdere keren in aanraking gekomen met maar vooralsnog nope….
Zul je zien, volgende week huilen en doodziek 💀
Maybe. Zie er nog niet helemaal het nut van in.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook nog een GGD-ert voor mogelijk verlengde booster/herstelbewijs voor eventueel buitenlandse tripjes?
Ik gok dat het niet veel erger wordt dan dit, ik kan nu in ieder geval weer soort van denken, dat viel gisteren ookniet mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel. Hopelijk wordt je niet al te ziek.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh well, hoeven we ook geen afstand meer te houden enzo.
Slaat ook nergens op want is toch niet meer nodig.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maybe. Zie er nog niet helemaal het nut van in.
Je zou eens een lesje infectieziekten moeten volgenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hele kantoor, vriendengroep, steeds maar weer in aanraking maar ik had alle testjes met maar 1 streepje hoor, krijg het ook niet meer want heb al 3 dagen griep gehad paar weken terug.
Mwah, daarvoor heb ik ook weer net te veel verhalen gehoord van lui die ook negatieve zelftests hadden, maar wel corona hadden.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb altijd het idee dat ik ze niet goed doe aangezien bij wel officiele testen ik de rest van de dag zo’n vaag zeurend gevoel in mijn voorhoofd heb
Misschien hendig als het land waar je in zou willen het nog als eis heeft?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maybe. Zie er nog niet helemaal het nut van in.
Opzich hč? Maakt dat nou veel uit?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, daarvoor heb ik ook weer net te veel verhalen gehoord van lui die ook negatieve zelftests hadden, maar wel corona hadden.
Ja die ken ik ook best wel veel vandaar dat ik mijn negatieve testen ‘leuk’ voor de bühne vind maar ook nou echt bij klachten niet echt iets vind zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, daarvoor heb ik ook weer net te veel verhalen gehoord van lui die ook negatieve zelftests hadden, maar wel corona hadden.
Ligt eraan bij wie je op bezoek gaat he. Mijn ouders hoeven van mij nou niet direct tussen 6 plankjes en een paar lieve vrienden hoeven van mij ook nog niet perse doodziek te worden of dood te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opzich hč? Maakt dat nou veel uit?
Geen glazen bol? Wel een bezem?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien hendig als het land waar je in zou willen het nog als eis heeft?
Ik hoop dat we nooit meer terug gaan naar eerder genomen maatregelen, maar ja ook geen glazen bol dit dat.
Eind oktober begint die gekte gewoon weer hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op want is toch niet meer nodig.
De nieuwe angsthype is “de bom”
Weten dat ik bepaalde mensen (vrienden van me, bijvoorbeeld) beter even vermijd omdat ik ze er misschien mee ombreng, vind ik wel handig ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opzich hč? Maakt dat nou veel uit?
Dezelfde mensen springen op die trein heb ik het idee.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op want is toch niet meer nodig.
De nieuwe angsthype is “de bom”
Meerderequote:Op maandag 28 maart 2022 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen glazen bol? Wel een bezem?
Anti Corona is pro Poetin.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dezelfde mensen springen op die trein heb ik het idee.
Dan pas?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eind oktober begint die gekte gewoon weer hoor.
Hangt van het weer af, Dimmy poogt zo een indian summer af te dwingen.quote:
Okee goed mamquote:Op maandag 28 maart 2022 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog lang geduurd voor ik klachten kreeg, dus win?![]()
Maar ik wil niet meer horen dat het met een snotneus wel klaar is.
Nou nou zegquote:Op maandag 28 maart 2022 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik had niet anders verwacht van een botte lul als Los, dus eh.
Ach je kan het ook zien als ‘gelukkig is iedereen om hem heen kennelijk zo gezond als een vis’.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik had niet anders verwacht van een botte lul als Los, dus eh.
Als ik klachten heb ga ik er gewoon niet langs.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie je op bezoek gaat he. Mijn ouders hoeven van mij nou niet direct tussen 6 plankjes en een paar lieve vrienden hoeven van mij ook nog niet perse doodziek te worden of dood te gaan.
Dus ligt een beetje aan je referentie kader of het wat uit maakt of niet.
Even flink doordrukkenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb altijd het idee dat ik ze niet goed doe aangezien bij wel officiele testen ik de rest van de dag zo’n vaag zeurend gevoel in mijn voorhoofd heb
Hier ben ik het overigens wel mee eensquote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van het weer af, Dimmy poogt zo een indian summer af te dwingen.
Klopt op zich welquote:
Goed punt, goed punt.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach je kan het ook zien als ‘gelukkig is iedereen om hem heen kennelijk zo gezond als een vis’.
Als je je daar kennelijk geen zorgen om hoeft te maken of rekening mee hoeft te houden ben je een gezegend mens.
Heb je die mensen wel om je heen en kan het je dan nog steeds geen kut schelen dan ben je gewoon een walgelijke lul.
Ik ben ook niet tegen.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens wel mee eens![]()
We manifesteren gewoon een ultra lange zomer
Dat eerste wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach je kan het ook zien als ‘gelukkig is iedereen om hem heen kennelijk zo gezond als een vis’.
Als je je daar kennelijk geen zorgen om hoeft te maken of rekening mee hoeft te houden ben je een gezegend mens.
Heb je die mensen wel om je heen en kan het je dan nog steeds geen kut schelen dan ben je gewoon een walgelijke lul.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van het weer af, Dimmy poogt zo een indian summer af te dwingen.
Graadje of twintig tot in december?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens wel mee eens![]()
We manifesteren gewoon een ultra lange zomer
Niet overdrijven, ik gun de natuurijsliefhebbers ook hun lol. November.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Graadje of twintig tot in december?
Drie tikjes erbij want dan hoef ik geen jas aan?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Graadje of twintig tot in december?
Die hebben januari en februari toch nog?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik gun de natuurijsliefhebbers ook hun lol. November.
Heb je geen slim neefje?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Godsamme zeg. Weer een uur met moeders aan de lijn gehangen, maar het probleem is opgelost![]()
Praise teh lord. Praise me dus eigenlijk gewoon.
En zo krijg ik het dus nooit weg
Witte kerst ditdat?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben januari en februari toch nog?
Je doet maar een vestje aan, Ygquote:Op maandag 28 maart 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Drie tikjes erbij want dan hoef ik geen jas aan?
Mooi hč? “De wetenschap” alsof dat een iemand is.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wantrouwen en angst jegens de regering, de wetenschap en de media.
Dat klinkt als een interessante stamboom.quote:
Dus dan ga je blind achter iemand als Trump aan lopen. Ja erg logischquote:Op maandag 28 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfbevlekking 2.0quote:Op maandag 28 maart 2022 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een interessante stamboom.
Ok, ok. De hoop op, dan.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hadden we voor het laatst in 1873 give or take
De wetenschap, de media, de middenstand, de advocatuur.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hč? “De wetenschap” alsof dat een iemand is.
Dat heb ik veel sneller voor mekaar!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je een megool bent, opgelost
Ja maar 20 is gewoon net te koud!quote:Op maandag 28 maart 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je doet maar een vestje aan, Yg
Ja twee dagen met kerst, daarna weer 20 gradenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik gun de natuurijsliefhebbers ook hun lol. November.
Nee de media's.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie zegt dat? Ja euh “de wetenschap” zegt dat.
De volgende keer bij zijn ouders aan de ramen likken?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je een megool bent, opgelost
Jasloos.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het zaterdag met 17 graden echt fantastisch hoor
‘Wetenschap is ook maar gewoon een mening’quote:Op maandag 28 maart 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Jammer dat Corona niet 20.000 keer zo groot is zodat je overal roze snotterende olifanten ziet rondrennen.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Wetenschap is ook maar gewoon een mening’
quote:
Fauci is "de wetenschap" aldus Fauci.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hč? “De wetenschap” alsof dat een iemand is.
Agree to disagree.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Wetenschap is ook maar gewoon een mening’
Mijn thermostaat is stuk denk ikquote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het zaterdag met 17 graden echt fantastisch hoor
Ik zou hier de facepalm van Fauci zelf bij willen zetten. Zoek jij hem maar opquote:Op maandag 28 maart 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fauci is "de wetenschap" aldus Fauci.
Ik heb het helemaal niet over Corona.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat Corona niet 20.000 keer zo groot is zodat je overal roze snotterende olifanten ziet rondrennen.
Nee, Fauci martelt beagles.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou hier de facepalm van Fauci zelf bij willen zetten. Zoek jij hem maar op
In tegenstelling tot een blindelings vertrouwen in , en klakkeloos aannemen wat de regering, de wetenschap en de media te melden hebben. Niks mis imo met sceptisch zijn. Mensen lijken te denken dat alleen landen als Rusland, China en Noord-Korea propaganda inzetten/verspreiden...in het Westen worden "we" net zo goed gemanipuleerd, maar als je dat zegt wordt je gelijk afgedaan als "wappie" o.i.d.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens schoonzus is daarvoor de satisfyer pro 2.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij heeft een vrije kleine sweet spot; is al snel weer te warm.
Ik vond haar zooooo mooi en slim en verstandig voordat ze gek werdquote:Op maandag 28 maart 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Prof. Drs. Doutzen K. was er vrij zeker van
Beetje eens.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een blindelings vertrouwen in , en klakkeloos aannemen wat de regering, de wetenschap en de media te melden hebben. Niks mis imo met sceptisch zijn. Mensen lijken te denken dat alleen landen als Rusland, China en Noord-Korea propaganda inzetten/verspreiden...in het Westen worden "we" net zo goed gemanipuleerd, maar als je dat zegt wordt je gelijk afgedaan als "wappie" o.i.d.![]()
Oh krijgen we dat weerquote:
True to that, nog veel meer zelfs op dit moment maar mensen trekken dat dan al snel in een zwart-wit discussie die nergens op slaatquote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een blindelings vertrouwen in , en klakkeloos aannemen wat de regering, de wetenschap en de media te melden hebben. Niks mis imo met sceptisch zijn. Mensen lijken te denken dat alleen landen als Rusland, China en Noord-Korea propaganda inzetten/verspreiden...in het Westen worden "we" net zo goed gemanipuleerd, maar als je dat zegt wordt je gelijk afgedaan als "wappie" o.i.d.![]()
Als je iets genuanceerd probeert te brengen dan is het meteen "zie je wel! het is niet waar! ik heb altijd gelijk gehad!". Ik steek daar onder andere mijn energie niet meer in.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True to that, nog veel meer zelfs op dit moment maar mensen trekken dat dan al snel in een zwart-wit discussie die nergens op slaat
https://www.the-sun.com/n(...)medical-experiments/quote:Op maandag 28 maart 2022 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh krijgen we dat weerWelterusten dimmy
Operation Mockingbird is nooit opgehouden met bestaan, al wordt er beweerd van welquote:Op maandag 28 maart 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True to that, nog veel meer zelfs op dit moment maar mensen trekken dat dan al snel in een zwart-wit discussie die nergens op slaat
Sceptisch zijn, meer dan prima. Alleen gaat het bij veel vooral gepaard met kreten als "doe je eigen onderzoek".quote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat staat vaak gelijk aan "mijn opa heeft altijd gerookt en die werd 85".quote:Op maandag 28 maart 2022 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sceptisch zijn, meer dan prima. Alleen gaat het bij veel vooral gepaard met kreten als "doe je eigen onderzoek".
Die lippenstift die je op je mondje smeert heeft 18 miljoen schattige onschuldige hamsters het leven gekost.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.the-sun.com/n(...)medical-experiments/
Niet geheel eens.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Valt mee, maar vandaag ging wel met mach 3 snelheid voorbijquote:
Ik lig er wel al inquote:Op maandag 28 maart 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laptop dicht geklapt en dekbed gelijk open geklapt?
Op zich positief voor een maandag?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee, maar vandaag ging wel met mach 3 snelheid voorbij
Mn bioklok staat standaard verkeerdquote:
Heb ik toch iets verkeerd gedaan met mijn klok. Bij mij ging het veel langzamerquote:Op maandag 28 maart 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind ik welquote:Op maandag 28 maart 2022 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich positief voor een maandag?
#trotsquote:Op maandag 28 maart 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das spijtigquote:Op maandag 28 maart 2022 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik toch iets verkeerd gedaan met mijn klok. Bij mij ging het veel langzamer
Ja, ook redelijk jammer dat een paar van die nutjobs het imago van de "wappie" voor eeuwig verpest hebben, want niet alle complottheorieën bleken belachelijk achteraf.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sceptisch zijn, meer dan prima. Alleen gaat het bij veel vooral gepaard met kreten als "doe je eigen onderzoek".
Dat zat er bij mij al vroeg in hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#trots
Dat Brabantse harde werken begint er langzaam in te komen
Doen jullie dan niet de hele dag worstenbroodjes en bossche bollen eten samen met ons mam en zo?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#trots
Dat Brabantse harde werken begint er langzaam in te komen
Een paar, uhuh.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ook redelijk jammer dat een paar van die nutjobs het imago van de "wappie" voor eeuwig verpest hebben, want niet alle complottheorieën bleken belachelijk achteraf.
Ik vind het ook niet heel warm, maar ik ben niet ziekquote:Op maandag 28 maart 2022 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga zo ook maar weer. Nu weer ijskoud, top.
Oogbollen gebarstenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen jullie dan niet de hele dag worstenbroodjes en bossche bollen eten samen met ons mam en zo?
Het is een leuke afwisseling met vannacht I guess.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel warm, maar ik ben niet ziek
Dan is het goedquote:Op maandag 28 maart 2022 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, was op zich een prima dag hoor
Toen was het warm?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een leuke afwisseling met vannacht I guess.
Er komen nog tribunalen, toch?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wanneer gaan ze nou tegen de muur? Dat moet nog wel natuurlijk.
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen jullie dan niet de hele dag worstenbroodjes en bossche bollen eten samen met ons mam en zo?
Ik heb een heet-koud-heet-koud etc. effect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |