SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Gewoon erop los rammen dan maar.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chris Rock is sowieso niet grappig. Grappen maken over aandoening die iemand heeft is ook erg laag. Begrijp Will wel.
Dit.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chris Rock is sowieso niet grappig. Grappen maken over aandoening die iemand heeft is ook erg laag. Begrijp Will wel.
Enige rare is nog dat je nog terwijl die grap al is gemaakt je will nog ziet lachen maar das dan misschien nog vanwege de vorige grap?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of hij komt pas in actie als hij ziet dat z'n vrouw niet lacht.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige rare is nog dat je nog terwijl die grap al is gemaakt je will nog ziet lachen maar das dan misschien nog vanwege de vorige grap?
ja dat heb k ook even gedachtquote:Op maandag 28 maart 2022 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij komt pas in actie als hij ziet dat z'n vrouw niet lacht.
Ja kunnen ze bleepen toch?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijnMaar denk niet dat hij dan zo had gevloekt.
Dat bestaat hier helaas niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, weer 18 overuren erbij van vorige week die ik terug kan krijgen
krijg je die ook niet in vrije tijd?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat bestaat hier helaas niet.
Lachen als een boer met kiespijn denk ik. Als er tig camera’s op je gericht zijn dan probeer je wellicht eerst een gepaste reactie te geven.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige rare is nog dat je nog terwijl die grap al is gemaakt je will nog ziet lachen maar das dan misschien nog vanwege de vorige grap?
Niet formeel. Maar in minder drukke periodes heb je wel meer vrijheid en ze doen nooit moeilijk als ik wat flexibiliteit terugneem.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je die ook niet in vrije tijd?
Ik wel!quote:
Ik wil slapen hahaquote:Op maandag 28 maart 2022 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel!
Niet in werk, maar dat heb ik maar zelden
Nja, ik ben nog niet helemaal om op zomertijd.quote:
Ja same. Ik heb er niet echt een mening overquote:Op maandag 28 maart 2022 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lachen als een boer met kiespijn denk ik. Als er tig camera’s op je gericht zijn dan probeer je wellicht eerst een gepaste reactie te geven.
Anyway, niet netjes om iemand een klap te geven. Nog steeds begrijp ik het wel.
Ik was gisteren aan het zoeken, maar nog niks leuks gezien.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even de Airbnb's vastleggen
Helemaal niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat bestaat hier helaas niet.
Dat is wel heel extreemquote:Op maandag 28 maart 2022 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal niet?![]()
Hier is de standaard werkweek 42u. De eerste 3 overuren per week (dus tot 45) tellen eigenlijk niet want die krijg je niet terug. Alles boven 45 wel. In mijn contract staat dat ik de eerste 60 (na die 45 per week) niet terugkrijg, maar ons HR systeem denkt er blijkbaar anders over, waarschijnlijk omdat het ook zo in de wet staat. Dus ik ben even overuren aan het opstapelen nu ik de baan van m'n baas erbij heb. Kan ik straks mooi lang op vakantie hopelijk
Oh, ik vond 105 uur in een week werken al een beetje overdreven. zelfs voor jouquote:
42 uur? Waar is dat goed voor?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal niet?![]()
Hier is de standaard werkweek 42u. De eerste 3 overuren per week (dus tot 45) tellen eigenlijk niet want die krijg je niet terug. Alles boven 45 wel. In mijn contract staat dat ik de eerste 60 per jaar (na die 45 per week) niet terugkrijg, maar ons HR systeem denkt er blijkbaar anders over, waarschijnlijk omdat het ook zo in de wet staat. Dus ik ben even overuren aan het opstapelen nu ik de baan van m'n baas erbij heb. Kan ik straks mooi lang op vakantie hopelijk
Afhankelijk van je contract. Boven een bepaalde functiegroep wordt soort van aangenomen dat een deel overwerk erbij hoort. In extreme gevallen en gevallen waarbij het structureel voor een langere periode is dan kan er wel weer wat tegenover staan.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal niet?![]()
Hier is de standaard werkweek 42u. De eerste 3 overuren per week (dus tot 45) tellen eigenlijk niet want die krijg je niet terug. Alles boven 45 wel. In mijn contract staat dat ik de eerste 60 per jaar (na die 45 per week) niet terugkrijg, maar ons HR systeem denkt er blijkbaar anders over, waarschijnlijk omdat het ook zo in de wet staat. Dus ik ben even overuren aan het opstapelen nu ik de baan van m'n baas erbij heb. Kan ik straks mooi lang op vakantie hopelijk
Cornwall en Devon.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was gisteren aan het zoeken, maar nog niks leuks gezien.
Waar ga je naar toe?
42 uur werken van de 168 uur die er in een week zitten is nog niet heel erg veelquote:Op maandag 28 maart 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
42 uur? Waar is dat goed voor?
De baas.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
42 uur? Waar is dat goed voor?
Nee precies, gewoon 16 uur per dag werken met je luie proletarische lijf.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
42 uur werken van de 168 uur die er in een week zitten is nog niet heel erg veel
quote:Op maandag 28 maart 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Als de oude Egyptenaren toen al een 40-urige werkweek hadden waren ze nu nog bezig met de piramides.
Dan was het niet nu al aan het afbrokkelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Als de oude Egyptenaren toen al een 40-urige werkweek hadden waren ze nu nog bezig met de piramides.
Dan waren ze nu nog steeds helemaal van goud, soort Trump piramides.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was het niet nu al aan het afbrokkelen.
Ik ben gewoon nog niet begonnenquote:
Kom, dan stoppen we er mee.quote:
Dat is niet de goede instelling amaramadingdongquote:Op maandag 28 maart 2022 09:07 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is de persoon boven mij er niet dus als ik geen zin meer heb ga ik mooi weg.
Boeiendquote:Op maandag 28 maart 2022 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet de goede instelling amaramadingdong
Nou ja zegquote:
Ja niemand hier die het iets kan boeien wanneer ik weg ga hoor. Ben hier niet in dienst ofzo.quote:
Vooruit dan maarquote:Op maandag 28 maart 2022 09:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja niemand hier die het iets kan boeien wanneer ik weg ga hoor. Ben hier niet in dienst ofzo.
En de vorige keer mocht je zelfs niet weg toen je ziek was.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja niemand hier die het iets kan boeien wanneer ik weg ga hoor. Ben hier niet in dienst ofzo.
Wat heb je ook een waardeloze levensinstelling.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Dinsdag en vrijdag is winkeldagquote:Op maandag 28 maart 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
De gevulde koeken crisis van 2022.
Ah oké!quote:Op maandag 28 maart 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Dinsdag en vrijdag is winkeldag
Maar dat is tijdens de winkel. Maar heb ik ook gesprekje over gehad inmiddels.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de vorige keer mocht je zelfs niet weg toen je ziek was.
Je hebt het ambtenarenleven al omarmd dusquote:Op maandag 28 maart 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn hoofd is een zandverstuiving vandaag
quote:Op maandag 28 maart 2022 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb je ook een waardeloze levensinstelling.
De gevulde koeken verkopen zichzelf immers nietquote:Op maandag 28 maart 2022 09:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat is tijdens de winkel. Maar heb ik ook gesprekje over gehad inmiddels.
Gewoon potje erbij zetten, net als met van die boerenkraampjes langs de kant van de weg.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De gevulde koeken verkopen zichzelf immers niet
Oh dat is wel een goed planquote:Op maandag 28 maart 2022 09:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon potje erbij zetten, net als met van die boerenkraampjes langs de kant van de weg.
quote:Op maandag 28 maart 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
In Mad Max leggen ze nutteloze luie vrouwen aan een melkmachine om moedermelk machinaal af te kolven.
blijf wel gewoon werkenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er maar raar en vies uit maar wat moet je er anders mee?
Altijd fijn. Nog een beetje naar het stand smurfen op deze laatste warme dagquote:
het is hier al grijs en koud.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd fijn. Nog een beetje naar het stand smurfen op deze laatste warme dag
Voor zondag staat er natte sneeuw in de voorspellingquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele dag GOT kijken [ afbeelding ]
Ik moet straks even wat halen bij Kruidvatquote:Op maandag 28 maart 2022 09:50 schreef dud0r het volgende:
Zin in een stukje cote d'or chocolade![]()
Moet ik eerst voor langs de winkel
Kilo pindarotsjes?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet straks even wat halen bij Kruidvat
Hoe dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten heeft uit kwaadheid de iPad omgebogen.
Ik heb zo enorm mijn best gedaan om niet enorm kwaad te worden.
oh balenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten krijgt het komende jaar geen zakgeld meer dusquote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn snackla zit vol dus ik mag niks meer kopen van mezelf dat daar in moetquote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrees het ergste.
Of paaseitjes scheppen bij de Hema.
Ze is ziek, en dus kennelijk emotioneel ook niet erg sterk of zo.quote:
nog mooie nieuwe dingen n de winkel?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:57 schreef Karzai het volgende:
Moin, ik wilde nog wel een uurtje langer blijven liggen vanochtend
Het was ook koud en mistig
Inmiddels de winkel een beetje opgeruimd.
Nu even een kopje thee en boterhammetjes met ossenworst
Volgens mij is een ipad niet heel lastig te verbuigen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is ziek, en dus kennelijk emotioneel ook niet erg sterk of zo.
Gisterochtend was ze een spelletje aan het doen, en werd ze kennelijk zo kwaad... dat ze de ipad op haar knie had en dan de twee zijkanten naar beneden duwde.
Dit durfde ze me niet te vertellen... gister zag ik hem op m'n bureau liggen en zag ik dat hij krom was.
Dacht eerst oververhit geweest... omdat we deze week ook al een batterijoplaadprobleem hadden..
Maar toen gaf ze eigenlijk al heel snel toe dat zij het gedaan had. Ik had die optie nog niet eens overwogen.
En ik heb dus een afspraak met haar, dat als ze me alles eerlijk verteld ik niet (zo) boos word...
Dus ik moet die belofte ook houden. Ik maak me vooral zorgen over deze enorme kwaadheid dat ze instaat is dat ding krom te buigen..
Nou, ik weet dus niet of het veilig is om hem te gebruiken? Dus wilde eigenlijk een topic maken hier in tech.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh balen![]()
is die helemaal kapot nu?
De aap is blijkbaar verkocht. Die staat er niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog mooie nieuwe dingen n de winkel?
Ze zegt dat ze zelf een reparatie wil betalen. maar dat kost 300-400 euro. En dat is het niet waard denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kitten krijgt het komende jaar geen zakgeld meer dus
[..]
Mijn snackla zit vol dus ik mag niks meer kopen van mezelf dat daar in moet
Ik wist niet dat het mogelijk wasquote:Op maandag 28 maart 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is een ipad niet heel lastig te verbuigen.
wel netjes dat ze het toch aan je heeft verteld vind ik
ah ja dat weet ik ook nietquote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik weet dus niet of het veilig is om hem te gebruiken? Dus wilde eigenlijk een topic maken hier in tech.
jawel. zoals poes zegt. op de knie en dan beide kanten is niet heel lastig denk ikquote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was
Wel lief dat ze dat zelf voorstelt om te betalen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze zelf een reparatie wil betalen. maar dat kost 300-400 euro. En dat is het niet waard denk ik.
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel lief dat ze dat zelf voorstelt om te betalen.![]()
Die van mij wilde laatst helpen meebetalen aan de apk of aan een nieuwe auto want dat was toch wel duur.![]()
Niet dat zijn euro zakgeld zoden aan de dijk zet maar het gaat om het idee
Paar maandjes zonder ipad en ze weet het over 80 jaar nog.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze zelf een reparatie wil betalen. maar dat kost 300-400 euro. En dat is het niet waard denk ik.
Aaawquote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Apple repareert niet echt meer. Dan krijg je gewoon een refurbished exemplaar. Was bij mij ook toen mijn ipad van de wasmachine was gelazerd en alleen het glas kapot wasquote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik prijs de heer nog elke dag dat ik van mijn zakelijke Samsung verlost ben en nu een iphone hebquote:Op maandag 28 maart 2022 10:15 schreef dud0r het volgende:
Gewoon geen Apple producten kopen. Heb je ook al die problemen niet
Samsung is dan ook wel bagger inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2022 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik prijs de heer nog elke dag dat ik van mijn zakelijke Samsung verlost ben en nu een iphone heb
Dan heb je weer andere problemenquote:Op maandag 28 maart 2022 10:15 schreef dud0r het volgende:
Gewoon geen Apple producten kopen. Heb je ook al die problemen niet
das wat overdreven hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Samsung is dan ook wel bagger inderdaad
Nooit problemen mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Samsung is dan ook wel bagger inderdaad
Neequote:
Neequote:
Gelukkig maar dat ik geen Apple producten heb.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Apple is meestal wat populairder bij autisten, wappies, homo's, narcisten, fotomodellen, ambtenaren, kapsters, bangeriken en accountmanagers.
Dat ben ik allemaal.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Apple is meestal wat populairder bij autisten, wappies, homo's, narcisten, fotomodellen, ambtenaren, kapsters, bangeriken en accountmanagers.
weet niet of je daar duizelig van wordt :pquote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te hard gewerkt afgelopen weekend?
Nietesquote:
Eens zijn met iemand die het fout heeftquote:
Oh oh. Zwanger.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 28 maart 2022 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik geen Apple producten heb.
Maak me gekquote:
quote:
Jij welquote:Op maandag 28 maart 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet of je daar duizelig van wordt :p
quote:
Of is je maand te kort?quote:
nee maand is nog niet te kortquote:Op maandag 28 maart 2022 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nietes
[..]
Eens zijn met iemand die het fout heeft
[..]
Oh oh. Zwanger.
[..]
Ik ook niet
[..]
Maak me gek
[..]![]()
![]()
[..]
Jij wel
[..]
[..]
Of is je maand te kort?
Ergens deze week jaquote:Op maandag 28 maart 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maand is nog niet te kort![]()
maar we krijgen het elke 4 weken. laatste keer was 28 feb, dan zouden we het vandaag toch weer moeten krijgen?
nee nog niet maar moet niet nog een week durenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stukje maand over aan het eind van je salaris?
das na kwiwibedtijdquote:Op maandag 28 maart 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga zondag naar een concert o.i.d. en het begint pas om 20u
Hoe staat het met je huurinkomsten en de huurders? Alles naar wens?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet maar moet niet nog een week duren
Wat voorn concert?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
ja dat zou ook dan deze week moeten komen denk ik. Maar volgens mij gaat alles goed jaquote:Op maandag 28 maart 2022 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je huurinkomsten en de huurders? Alles naar wens?
disco-dutje doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Dat wordt s middags dutje doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Altijd leukquote:
Einde van de week scheepsladingen vol sushi laten bezorgenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou ook dan deze week moeten komen denk ik. Maar volgens mij gaat alles goed ja
Nee nodig voor vakantiequote:Op maandag 28 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Einde van de week scheepsladingen vol sushi laten bezorgen [ afbeelding ]
Die bestel ik wel voor je, opgelost.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nodig voor vakantie![]()
moet alleen nog een bikini kopen
oh godquote:Op maandag 28 maart 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bestel ik wel voor je, opgelost.
https://www.luisaviaroma.(...)clsrc=aw.ds&aka_re=1
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Deze dan? goedkoop en die gaat echt heeel leuk staan![]()
https://www.deporvillage.(...)9EAQYAiABEgJ8m_D_BwE
Leukquote:Op maandag 28 maart 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was broekje "vergeten"![]()
https://www.deporvillage.net/bikini-panty-turbo-flamingo-woman
Zou jou nooit ordinair aankledenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook niet zo ordinair als dat goude dingetje
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jou nooit ordinair aankleden
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wij zijn vrouwen dus we hebben het nooit fout.
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar maandjes zonder ipad en ze weet het over 80 jaar nog.
Liefquote:Op maandag 28 maart 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel lief dat ze dat zelf voorstelt om te betalen.![]()
Die van mij wilde laatst helpen meebetalen aan de apk of aan een nieuwe auto want dat was toch wel duur.![]()
Niet dat zijn euro zakgeld zoden aan de dijk zet maar het gaat om het idee
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wij zijn vrouwen dus we hebben het nooit fout.
En Moeraskattenquote:Op maandag 28 maart 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Af en toe zijn ze dat wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe zijn ze dat wel.Kitten is ook altijd bang dat ik de rekeningen niet kan betalen of dat we te weinig benzine hebben in de auto indien we onderweg zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ergens ook wel zielig dat ze daar aan denkenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten is ook altijd bang dat ik de rekeningen niet kan betalen of dat we te weinig benzine hebben in de auto indien we onderweg zijn.
jaquote:Op maandag 28 maart 2022 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ergens ook wel zielig dat ze daar aan denken
Nou hier welquote:
graden en volop zon hier!quote:
Kan ook komen door dingen je zelf zegt die ze onthouden.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heel bewust van dingen die ze oppikt in bijvoorbeeld nieuws?
Hoi buurmanquote:Op maandag 28 maart 2022 12:05 schreef dud0r het volgende:
21
[..]
graden en volop zon hier!
oke de 21 graden is binnen in de huiskamer maar dat mag de pret niet drukken
Ik vind het niet eerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:05 schreef dud0r het volgende:
21
[..]
graden en volop zon hier!
oke de 21 graden is binnen in de huiskamer maar dat mag de pret niet drukken
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2022 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heel bewust van dingen die ze oppikt in bijvoorbeeld nieuws?
Was je maar mijn buurvrouwquote:
Het leven is niet eerlijkquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
quote:“Remember, when you are dead,
you do not know you are dead.
It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.”
Ricky Gervais
Ik zou maar geen corona krijgen dan! Dan heb je zwarte broodjes of erger.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:28 schreef kwiwi het volgende:
Broodjes in de oven gelegd een half uur geleden en oven vergeten aan te doen..ik dacht al wat duurt het lang, normaal ruik ik ze eerder
@bitterbal, straks mag je niet meer alleen naar Thailand!quote:Afghaanse vrouwen mogen alleen nog in een vliegtuig stappen als ze worden begeleid door een mannelijk familielid. Dat heeft de Taliban-regering opgedragen aan vliegtuigmaatschappijen in het land. De maatregel geldt voor binnen- en buitenlandse vluchten, maar onduidelijk is of die regel ook voor buitenlandse vrouwen geldt.
Zet je nooit een timer?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:28 schreef kwiwi het volgende:
Broodjes in de oven gelegd een half uur geleden en oven vergeten aan te doen..ik dacht al wat duurt het lang, normaal ruik ik ze eerder
quote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, straks mag je niet meer alleen naar Thailand!
vlieg wel met bal airwaysquote:Op maandag 28 maart 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je met AirTaliban vliegt.
quote:Op maandag 28 maart 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlieg wel met bal airways
[ afbeelding ]
Ja maar dat doet natuurlijk niemand.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je met AirTaliban vliegt.
Ze vliegen niet op mijn favoriete bestemmingen. En op mijn beurt heb ik geen enkele interesse in een retourtje Kabul.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat doet natuurlijk niemand.
Beetje het Frankrijksyndroom he. Prachtig land, jammer van het volk wat er woont.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel Afghanistan best mooi is, zag ik in wat vlogs.
Jup. En dan is de kans dat een Fransoos je opblaast nog een heel stuk kleiner.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje het Frankrijksyndroom he. Prachtig land, jammer van het volk wat er woont.
Franse vrouwen zijn wel wat mooier.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje het Frankrijksyndroom he. Prachtig land, jammer van het volk wat er woont.
Is dat tegenwoordig niet allemaal draadloos? #geenideehebgeenprinterquote:Op maandag 28 maart 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
een printer verbinden is ook echt een drama tegenwoordig
Printers zijn sowieso drama.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Die kwimproviseer ik wanneer het zo uitkomt.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer geef je weer de workshop ‘kwimproviseren kun je leren’.
quote:Op maandag 28 maart 2022 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kwimproviseer ik wanneer het zo uitkomt.
Stemmetjes in je hoofd.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik dacht dat iemand wat zei net…Nja laat maar
Gewoon zo'n draadloze nemen, vijf minuten werk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
Telefoon? Ja ideaal!quote:Op maandag 28 maart 2022 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n draadloze nemen, vijf minuten werk.
Gewoon op Tinder zetten, Hoi ik ben Bal en ik ben 1.10 als je mijn printer weet te maken.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 28 maart 2022 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zeggen dan zeker dat je biljetjes moet kopen?
Nee. Het gaat wel weerquote:Op maandag 28 maart 2022 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die psycholoog al gebeld?
als ze fatsoenlijk werken wel jaquote:Op maandag 28 maart 2022 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgen morgen eoa uitslag, dan weten ze meer.quote:
ik duim voor julliequote:Op maandag 28 maart 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijgen morgen eoa uitslag, dan weten ze meer.
ik heb dat stemmetje als ik bij m'n crackdealer benquote:Op maandag 28 maart 2022 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zeggen dan zeker dat je biljetjes moet kopen?
moet ik je warm komen knuffelenquote:
ik of jijquote:
Ja ik wil maar met 1 iemand knuffelen, de rest moet van me afblijven.quote:
vooruit dan maar.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik wil maar met 1 iemand knuffelen, de rest moet van me afblijven.
hij is 1.85mquote:Op maandag 28 maart 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Is Bradley nou heel erg groot of is zijn moeder heel erg klein?
Beetje zoals jij dusquote:
quote:
Nicequote:Op maandag 28 maart 2022 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]Ik ben 1.69 dus had naast hem echt wel minder klein geleken.
quote:
Dan moet je verhuizenquote:Op maandag 28 maart 2022 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was je maar mijn buurvrouw
[..]
Het leven is niet eerlijk
Dacht ik eerst ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het idee dat de klok een uur is teruggezet ipv vooruit
Ik heb juist steeds 'kut is het al zo laat'.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het idee dat de klok een uur is teruggezet ipv vooruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat zit er voorlopig niet inquote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, voor de mensen die willen zien hoe krom de iPad is:Valt wel mee. Werkt die nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ja, maar ik ben dus bang voor brandgevaar of zo. En hij is sowieso altijd pokke statisch. Ik ben daar echt zo gevoelig voor.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zit er voorlopig niet in
[..]
Valt wel mee. Werkt die nog?
Ja dat bedoel ik toch ookquote:Op maandag 28 maart 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist steeds 'kut is het al zo laat'.
Ik had me ook al verslapen.quote:
Oja, voor de mensen die willen zien hoe krom de iPad is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hoeneerquote:Op maandag 28 maart 2022 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
sushitent is gekozen trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik werd een keer door ipv voor mijn wekker wakkerquote:
Ik heb ook geen vaste slaaptijden of zo. Maar ik merk wel gewoon dat het nu steeds later is dan ik dacht dat het was.quote:Op maandag 28 maart 2022 14:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik merk daar echt geen reet van maar ik heb ook geen vaste slaaptijden of perse zoveel uur slaap nodig, ik heb ook nooit last van jetlags of zo.
quote:
Vrijdagquote:
vrijdag kan ik nietquote:
Oja, voor de mensen die willen zien hoe krom de iPad is:Check je DM anders even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:
Lekker passief agressief toontje ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |