SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Gewoon erop los rammen dan maar.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chris Rock is sowieso niet grappig. Grappen maken over aandoening die iemand heeft is ook erg laag. Begrijp Will wel.
Dit.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chris Rock is sowieso niet grappig. Grappen maken over aandoening die iemand heeft is ook erg laag. Begrijp Will wel.
Enige rare is nog dat je nog terwijl die grap al is gemaakt je will nog ziet lachen maar das dan misschien nog vanwege de vorige grap?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of hij komt pas in actie als hij ziet dat z'n vrouw niet lacht.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige rare is nog dat je nog terwijl die grap al is gemaakt je will nog ziet lachen maar das dan misschien nog vanwege de vorige grap?
ja dat heb k ook even gedachtquote:Op maandag 28 maart 2022 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij komt pas in actie als hij ziet dat z'n vrouw niet lacht.
Ja kunnen ze bleepen toch?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijnMaar denk niet dat hij dan zo had gevloekt.
Dat bestaat hier helaas niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:11 schreef kwiwi het volgende:
Zo, weer 18 overuren erbij van vorige week die ik terug kan krijgen
krijg je die ook niet in vrije tijd?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat bestaat hier helaas niet.
Lachen als een boer met kiespijn denk ik. Als er tig camera’s op je gericht zijn dan probeer je wellicht eerst een gepaste reactie te geven.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige rare is nog dat je nog terwijl die grap al is gemaakt je will nog ziet lachen maar das dan misschien nog vanwege de vorige grap?
Niet formeel. Maar in minder drukke periodes heb je wel meer vrijheid en ze doen nooit moeilijk als ik wat flexibiliteit terugneem.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je die ook niet in vrije tijd?
Ik wel!quote:
Ik wil slapen hahaquote:Op maandag 28 maart 2022 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel!
Niet in werk, maar dat heb ik maar zelden
Nja, ik ben nog niet helemaal om op zomertijd.quote:
Ja same. Ik heb er niet echt een mening overquote:Op maandag 28 maart 2022 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lachen als een boer met kiespijn denk ik. Als er tig camera’s op je gericht zijn dan probeer je wellicht eerst een gepaste reactie te geven.
Anyway, niet netjes om iemand een klap te geven. Nog steeds begrijp ik het wel.
Ik was gisteren aan het zoeken, maar nog niks leuks gezien.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even de Airbnb's vastleggen
Helemaal niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat bestaat hier helaas niet.
Dat is wel heel extreemquote:Op maandag 28 maart 2022 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal niet?![]()
Hier is de standaard werkweek 42u. De eerste 3 overuren per week (dus tot 45) tellen eigenlijk niet want die krijg je niet terug. Alles boven 45 wel. In mijn contract staat dat ik de eerste 60 (na die 45 per week) niet terugkrijg, maar ons HR systeem denkt er blijkbaar anders over, waarschijnlijk omdat het ook zo in de wet staat. Dus ik ben even overuren aan het opstapelen nu ik de baan van m'n baas erbij heb. Kan ik straks mooi lang op vakantie hopelijk
Oh, ik vond 105 uur in een week werken al een beetje overdreven. zelfs voor jouquote:
42 uur? Waar is dat goed voor?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal niet?![]()
Hier is de standaard werkweek 42u. De eerste 3 overuren per week (dus tot 45) tellen eigenlijk niet want die krijg je niet terug. Alles boven 45 wel. In mijn contract staat dat ik de eerste 60 per jaar (na die 45 per week) niet terugkrijg, maar ons HR systeem denkt er blijkbaar anders over, waarschijnlijk omdat het ook zo in de wet staat. Dus ik ben even overuren aan het opstapelen nu ik de baan van m'n baas erbij heb. Kan ik straks mooi lang op vakantie hopelijk
Afhankelijk van je contract. Boven een bepaalde functiegroep wordt soort van aangenomen dat een deel overwerk erbij hoort. In extreme gevallen en gevallen waarbij het structureel voor een langere periode is dan kan er wel weer wat tegenover staan.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal niet?![]()
Hier is de standaard werkweek 42u. De eerste 3 overuren per week (dus tot 45) tellen eigenlijk niet want die krijg je niet terug. Alles boven 45 wel. In mijn contract staat dat ik de eerste 60 per jaar (na die 45 per week) niet terugkrijg, maar ons HR systeem denkt er blijkbaar anders over, waarschijnlijk omdat het ook zo in de wet staat. Dus ik ben even overuren aan het opstapelen nu ik de baan van m'n baas erbij heb. Kan ik straks mooi lang op vakantie hopelijk
Cornwall en Devon.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was gisteren aan het zoeken, maar nog niks leuks gezien.
Waar ga je naar toe?
42 uur werken van de 168 uur die er in een week zitten is nog niet heel erg veelquote:Op maandag 28 maart 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
42 uur? Waar is dat goed voor?
De baas.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
42 uur? Waar is dat goed voor?
Nee precies, gewoon 16 uur per dag werken met je luie proletarische lijf.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
42 uur werken van de 168 uur die er in een week zitten is nog niet heel erg veel
quote:Op maandag 28 maart 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Als de oude Egyptenaren toen al een 40-urige werkweek hadden waren ze nu nog bezig met de piramides.
Dan was het niet nu al aan het afbrokkelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Als de oude Egyptenaren toen al een 40-urige werkweek hadden waren ze nu nog bezig met de piramides.
Dan waren ze nu nog steeds helemaal van goud, soort Trump piramides.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was het niet nu al aan het afbrokkelen.
Ik ben gewoon nog niet begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |