Wat verwacht je van dat skopje tuigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom is er geen WK topic ?
https://www.telegraaf.nl/(...)-spelers-uit-stadion
Wat mij betreft gooien ze Noord-Macedonië uit het toernooi, dit kan echt niet zo.quote:
Die kregen het ook zwaar te verduren achteraf.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat mij betreft gooien ze Noord-Macedonië uit het toernooi, dit kan echt niet zo.
Ben wel blij dat ze deze scheidsrechters hadden aangesteld.
Op een paar foutjes na floten ze een redelijk vlekkeloze wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:52 schreef manny het volgende:
[..]
Die kregen het ook zwaar te verduren achteraf.
De Duitsers blijven wel op tv: dinsdag 20:30 ARD, Donderdag 18:00 ZDF en zaterdag 20:30 ZDFquote:Op maandag 20 januari 2025 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de volgende wedstrijden van Nederland zijn niet meer op Viaplaytv te zien.
Nu maar hopen dat de Duitse zenders ARD en ZDF hun wedstrijden op tv blijven uitzenden en niet op de livestream, anders is het WK handbal voor ons wel voorbij
Dank voor de info, ik heb eerder vandaag alles afgespeurd op de sites van de ARD en ZDF en kon het nergens vinden. In hun programmagidsen staat het ook nog steeds niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De Duitsers blijven wel op tv: dinsdag 20:30 ARD, Donderdag 18:00 ZDF en zaterdag 20:30 ZDF
Hier is het ook live te zien: https://youtube.com/@ihfcompetitions. Alleen vanuit landen waarin de rechten niet verkocht zijn. Met VPN werkt dat prima.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de volgende wedstrijden van Nederland zijn niet meer op Viaplaytv te zien.
Nu maar hopen dat de Duitse zenders ARD en ZDF hun wedstrijden op tv blijven uitzenden en niet op de livestream, anders is het WK handbal voor ons wel voorbij
Volgens mij heeft het sympathieke Viaplay iets meer dan 84 abonnees. Rond de 1 miljoen (huishoudens) zitten ze zelfs.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:30 schreef RipCity het volgende:
Denemarken gewonnen. Jammer dat maar 0.00001% viaplay heeft dus Nederland wist niet eens dat het gaande was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |