Dank voor de tip, Symph is nu aan het kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bekerfinale nu bezig.
Live te zien via rtvdrenthe.nl
Lekker! Kwanta kosta?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb kaartjes kunnen bemachtiging voor de twee halve finales Olympische spelen Parijs 2024 in Lille
70 euro per stuk, categorie D. Tickets voor een kwartfinale heb ik ook, waren 50 euro.quote:
Vandaag niet gezien maar uitzenden van handbal doet RTV Drenthe altijd wel goed.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bekerfinale nu bezig.
Live te zien via rtvdrenthe.nl
17-17 momenteelquote:Op zondag 11 juni 2023 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Volendam - Lions nu live bij de NOS op 1
Duidelijke nederlaag.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:47 schreef Meridiaan het volgende:
Wordt een moeizaam verhaal voor Volendam.
Inderdaad, geen moment spannend geweest.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Er was niet veel af te dingen op de uitslag.
Stap omhoog gedaan omdat andere clubs dat niet gedaan hebben?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Straks naar E&O-Kwiek. Zin in! Zéér benieuwd hoe de dames uit Emmen het dit seizoen gaan doen. Vorig seizoen slechts 5e in de eerste divisie, maar toch dit jaar in de eredivisie. En ook alweer 5 jaar geleden dat er een team van E&O uitkwam op het hoogste niveau.
Jep, degradatieverzoeken ook, dacht ik. En E&O wilde ook heel graag weer naar de Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stap omhoog gedaan omdat andere clubs dat niet gedaan hebben?
Fortissimo en MHV wilden niet promoveren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stap omhoog gedaan omdat andere clubs dat niet gedaan hebben?
Have funquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Straks naar E&O-Kwiek. Zin in! Zéér benieuwd hoe de dames uit Emmen het dit seizoen gaan doen. Vorig seizoen slechts 5e in de eerste divisie, maar toch dit jaar in de eredivisie. En ook alweer 5 jaar geleden dat er een team van E&O uitkwam op het hoogste niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |