Dank voor de tip, Symph is nu aan het kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bekerfinale nu bezig.
Live te zien via rtvdrenthe.nl
Lekker! Kwanta kosta?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb kaartjes kunnen bemachtiging voor de twee halve finales Olympische spelen Parijs 2024 in Lille
70 euro per stuk, categorie D. Tickets voor een kwartfinale heb ik ook, waren 50 euro.quote:
Vandaag niet gezien maar uitzenden van handbal doet RTV Drenthe altijd wel goed.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bekerfinale nu bezig.
Live te zien via rtvdrenthe.nl
17-17 momenteelquote:Op zondag 11 juni 2023 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Volendam - Lions nu live bij de NOS op 1
Duidelijke nederlaag.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:47 schreef Meridiaan het volgende:
Wordt een moeizaam verhaal voor Volendam.
Inderdaad, geen moment spannend geweest.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Er was niet veel af te dingen op de uitslag.
Stap omhoog gedaan omdat andere clubs dat niet gedaan hebben?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Straks naar E&O-Kwiek. Zin in! Zéér benieuwd hoe de dames uit Emmen het dit seizoen gaan doen. Vorig seizoen slechts 5e in de eerste divisie, maar toch dit jaar in de eredivisie. En ook alweer 5 jaar geleden dat er een team van E&O uitkwam op het hoogste niveau.
Jep, degradatieverzoeken ook, dacht ik. En E&O wilde ook heel graag weer naar de Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stap omhoog gedaan omdat andere clubs dat niet gedaan hebben?
Fortissimo en MHV wilden niet promoveren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stap omhoog gedaan omdat andere clubs dat niet gedaan hebben?
Have funquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Straks naar E&O-Kwiek. Zin in! Zéér benieuwd hoe de dames uit Emmen het dit seizoen gaan doen. Vorig seizoen slechts 5e in de eerste divisie, maar toch dit jaar in de eredivisie. En ook alweer 5 jaar geleden dat er een team van E&O uitkwam op het hoogste niveau.
Thanx. Nipt verloren, ondanks een positief verschil van 4 halverwege de tweede helft. Maar bij vlagen heel leuk handbal. De ervaring om het over de streep te trekken ontbreekt nog.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Have fun
Ik zie ze wel verschijnen bij VZV. Ben benieuwd
Ja tof! De punten komen vanzelf wel, het zag er uit als een nette uitslag. Ik ga zelf heel vaak naar VZV en soms naar SEW.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Thanx. Nipt verloren, ondanks een positief verschil van 4 halverwege de tweede helft. Maar bij vlagen heel leuk handbal. De ervaring om het over de streep te trekken ontbreekt nog.
In Emmen spelen ze overigens vaak een dubbel programma. Eerst de heren hun duel in de Eredivisie en daarna de dames. Prima bedacht, zo'n avondje handbal kijken
Hier is het helaas nog wachten op de eerste punten. Net weer kansloos verloren van PSV. Als enige in de eredivisie nog puntloos.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja tof! De punten komen vanzelf wel, het zag er uit als een nette uitslag. Ik ga zelf heel vaak naar VZV en soms naar SEW.
Bij VZV is de sfeer gewoon zoveel beter, dus daar ga ik liever heen. Na een shitseizoen (hoewel ze in de degradatie poule alle wedstrijden hebben gewonnen uiteindelijk) vorig jaar staan ze nu weer aardig in de startblokken en de eerste punten zijn direct binnen.
Handbal tv kon de drukte niet aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:11 schreef Symphonic het volgende:
Donderdag om 19:30 is de wedstrijd van de oranjedames te zien op handbalnl.tv en zaterdag via Ziggo.
https://www.handbalinside(...)-daarna-ziggo-sport/
Handbaltv.nl geeft vooraf altijd een link die niet werkt op de een of andere manier. Beter kun je rechtstreeks naar eyecons.com dat is de hoofdsite die er achter zitquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Handbal tv kon de drukte niet aan.
Ned-Arg toch op donderdag?quote:Op zondag 26 november 2023 15:29 schreef Meridiaan het volgende:
Binnenkort weer het WK, momenteel is de oefenwedstrijd tegen Hongarije te zie bij de NOS.
Yep!quote:
Ze zijn van de nul af !quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)ionist-uit~a74a426e/
Leuk voor Kwiek A-jeugd(!), maar het seizoen voor de dames van E&O is nu wel erg pijnlijk aan het worden. Verliezen van een jeugdteam.....
Edit: voor wie het artikel niet kan lezen: A-jeugd Kwiek Raalte schakelt eredivisionist E&O uit in de beker.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn van de nul af !
Ze hebben gewonnen bij PSV
Slimme keuze, zat de laatste paar keer al op bank/tribune bij het WK en zat daar niet heel gelukkig. Wat begrijpelijk is maar als iemand niet per se de coachende rol wil opnemen en genoegen neemt met de plek op de bank (wat haar goed recht is) dan is het slimmer om door te schakelen naar de nieuwe generatie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:46 schreef borisz het volgende:
Tess Wester gepasseerd voor de komende EK-Q wedstrijden
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20240209_37276163
Dat is slecht nieuwsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bijzonder bericht uit Limburg. Lions vraagt faillissement aan.
https://www.1limburg.nl/s(...)gt-faillissement-aan
De bekerwedstrijd vanavond tegen Hurry Up gaat wel door.quote:
Sowquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bijzonder bericht uit Limburg. Lions vraagt faillissement aan.
https://www.1limburg.nl/s(...)gt-faillissement-aan
In Emmen werd er wel eens jaloers naar Lions gekeken en met afgunst gefluisterd dat ze in Limburg jaren geleden al met een begroting van 1 miljoen plus werkten. Of dat waar is, geen idee.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sow![]()
Iemand een idee wat de begroting is van Lions of BENE-league clubs in het algemeen?
Er staat in dat artikel dat ze geen financiële problemen hebben. Dan denk ik dat ze daar best uit hadden kunnen komen maar gaan voor een doorstart, waarbij Ramos kan fluiten naar z'n centen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
De bekerwedstrijd vanavond tegen Hurry Up gaat wel door.
Ik snap best dat clubs die zich bezighouden met een relatief kleine sport moeite hebben om de begrotingen sluitend te krijgen. Maar blijkbaar is 50.000 al genoeg om de best presterende Nederlands handbalclub tot een faillissement te dwingen.
Blijkbaar is (zijn) er ook geen geldschieter(s) in de regio die het ziet zitten om ze te helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |